Kuuntelen järven rannalla olevan mökin terassilla Faunin iltapäivää ja nautin elämästä
Kaiken tämän olen saanut itselleni omilla avuillani. Ketään muuta ei ole kiittäminen. Kiitän itseäni siitä, että olen osannut tehdä oikeita valintoja elämän käännekohdissa. Aina olen ollut askeleen edellä muita. Keskivertoa parempi. Siksipä on mökkikin täydestä hirrestä suuren järven rannalla. Siitä nyt nautiskelen punaviintä siemaillen ja Faunin iltapäivän suloisia sointuja kuunnellen.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Claude Debussyn Faunin iltapäivä on todella ihanaa musiikkia. Täydellistä rentoutumisterapiaa. Voi kuvitella iltapäivän torkkuja laiturilla tuo taustamusiikina...
Faunin iltapäivä on myös radio-ohjelma. YLE radio 1 klo 16.10 joka päivä.
Aika monella on upea kesämökki järven rannalla. Meilläkin taviksilla. Lomat vielä Karibialla talvisin. Tuo ei nyt ap ole vielä mitään, mistä narsistisen ylimieliseksi kannattaisi ryhtyä.
Kiitos vinkistä.
Tulee kuunnelluksi radiota harvoin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Claude Debussyn Faunin iltapäivä on todella ihanaa musiikkia. Täydellistä rentoutumisterapiaa. Voi kuvitella iltapäivän torkkuja laiturilla tuo taustamusiikina...
Faunin iltapäivä on myös radio-ohjelma. YLE radio 1 klo 16.10 joka päivä.
Kiitos vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Aika monella on upea kesämökki järven rannalla. Meilläkin taviksilla. Lomat vielä Karibialla talvisin. Tuo ei nyt ap ole vielä mitään, mistä narsistisen ylimieliseksi kannattaisi ryhtyä.
Minusta käsität AP:n ihan väärin. Hän nauttii oman työn hedelmistä.