Nautitko opiskelusta? Olitko hyvä koulussa?
Olen aina ollut hyvä koulussa ja kyllähän tuo opiskelu on välillä oikein nautinnollistakin.
Kommentit (5)
Olin koulussa laiska, mutta hyvällä muistillani keskiarvoltani aina yli kasin oppilas. Kirjoitin omaksikin hämmästyksekseni neljä ällää. Luin maisteriksi ja nyt päälle viisikymppisenä hankin sekä inssitutkinnon että opettajan pätevyyden.
En ole koskaan ole ollut mitenkään innostunut oppimisesta ja opiskelusta. Varsinainen pänttääminen on minulle tuskaa. Utelias kyllä olen, ja se, mikä kiinnostaa, jää vaivatta muistiin.
En nauti, inhoan opiskelua. Peruskoulu ja lukio meni lukematta läpi, amkissa oli hankalampaa kun piti tehdä tutkielmia ja pitkiä esseitä yms., eikä enää pääsytkään joitakin tenttejä läpi lukematta.
Olin hyvä koulussa, ja melkoisen vähällä vaivalla sain lukiosta ällän paperit. Huomasin kuitenkin, että pidän työelämästä siksi, ettei tarvitse iltaisin tehdä läksyjä tai lukea kokeisiin. Eli en erityisesti nauttinut opiskelusta. Tai no, matematiikka oli kyllä ihan kivaa.
Kyllä ja kyllä. Olen ns. ikuinen opiskelija ja jatkan tätä varmaan elämäni loppuun. On ihanaa oppia uutta!
Joo. Jos opiskelusta saisi palkkaa opiskelisin ikuisesti.