Jos laihtuu, laihtuuko tissit. Jos
Kommentit (25)
Joo.
Rasvaa poistuu tai tulee kehoon tasaisesti, eikä se valitettavasti osaa pysyä esim. vain tisseissä, jos tirisee muualta niin tirisee pois tisseistäkin.
Tuo on hyvä ilmaisu, että tissit "laihtuu". Ne ei nimittäin ainoastaan pienene, vaan volyymi vähenee, mutta pituus pysyy samana.
Ei kaikilla tule läskiä tisseihin.
Riippuu henkilöstä, yleisempää naisväestössä, harvemmin menee ihan noin miesten kohdalla.
Kaikilla ei pienene tissit samassa suhteessa. Toisilla saattaa pienentyä ensin vaikkapa takapuoli ja toisilla tissit. Mistähän sekin johtuu?
Olen mies. Tissieni koko tippui monta koko numeroa, kun laihduin.
Taatusti tissitkin laihtuu muun kehon mukana, jopa silikonitkin!
Itselläni tissit pysyivät samana kun laihdutin 12kg, ympärysmitta vaan pieneni. Mutta kyllähän ne yleisesti pienenee.
Itse kun olen vähän laihtunut, tuntuu heti, että lähtee tisseistä. Ja ihan normikokoiset ovat, B-kuppia.
Mitä taas lihomiseen tulee, olen liki 30v aikana lihonut reilu 20kg ja ei, rintoihin ei ole tullut mitään. Yhtään. Vain raskaudet ovat hetkellisesti suurentaneet rintoja.
Tunnen kyllä monia, joilla lihoessa ovat rinnat suurentuneet monta kuppikokoa. Itse en kuulu näihin.
Jep, itellä valitettavasti tissit pienenee about ekana kun laihdun..
Onko muuten olemassa maailman laajuista mittaa tissien koolle ja munan pituudelle? Voisin patentoida semmoiset niin ei tarvitse arpoa enää mittojaan.
Minulla valitettavasti ei, vaan tisseistä lähtee viimeisenä. Mieluusti saisi laihtuminen alkaa tisseistä.
Itselläni tiesitkö pienenee ja suurenee sen mukaan laihdunko vai lihonko.
Kyllä häviää tissit laihtumisen myötä. Peilistä näkyy pari kpl.ketunnaamaa😄😄
Fox face kirjoitti:
Kyllä häviää tissit laihtumisen myötä. Peilistä näkyy pari kpl.ketunnaamaa😄😄
Sama täällä, vaikka olen mies. 🤣🤣
Ainakin miun exällä tissit suli patalapuiks.
Kyllä