Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mielikuva ihmisestä jonka mitat 166cm ja 48kg

Vierailija
24.07.2022 |

Kiinnostaisi tietää

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheksi ihan liian pieni ja naiseksi taas liian pitkä ja painava.

Vierailija
22/37 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minä pari kiloa sitten :D Olen ollut koko aikuisikäni 48-50 kg, nyt olen 38-vuotias ja just tuon 50 kg. En ole koskaan laihduttanut, näännyttänyt tms. Enkä näytä anorektikolta, vaan vain hoikalta ja sirolta. Luonnostaan kropan malli, luusto jne. on tämän kokoinen, niin mitä sitten. Vaatekoko on 34-36 (XS-S, joissakin jopa M, jos haluan väljemmän neuleen tms.)

Toki nykyään tässä maailmassa, jossa naisen keskipaino on 70 kg, joku ihmettelee tämän kokoisesta, että "pakko olla anorektikko". Newsflash: ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tai alipainoinen nainen.

Vierailija
24/37 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no minä pari kiloa sitten :D Olen ollut koko aikuisikäni 48-50 kg, nyt olen 38-vuotias ja just tuon 50 kg. En ole koskaan laihduttanut, näännyttänyt tms. Enkä näytä anorektikolta, vaan vain hoikalta ja sirolta. Luonnostaan kropan malli, luusto jne. on tämän kokoinen, niin mitä sitten. Vaatekoko on 34-36 (XS-S, joissakin jopa M, jos haluan väljemmän neuleen tms.)

Toki nykyään tässä maailmassa, jossa naisen keskipaino on 70 kg, joku ihmettelee tämän kokoisesta, että "pakko olla anorektikko". Newsflash: ei ole.

Kuinka pitkä olet?

Vierailija
25/37 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuon kokoinen kun sairastuin anoreksiaan.

Vierailija
26/37 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kuin minä hoikimmillani niihin aikoihin, kun kuopuksemme sai alkunsa.

Vierailija
27/37 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä olet?

Olen 167 cm.

Vierailija
28/37 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20-vuotiaana ja siitä muutaman vuoden eteenpäin tuota kokoluokkaa, tarkalleen 168cm ja 48kg. Just yks päivä katselin vanhoja kuvia ja näytän niissä ihan järkyttävältä, kuin olisi kuollut ihminen nostettu pystyyn. Pahimmillaan liikuin 3 tuntia päivässä, lihasvoimaa ei tietenkään ollut yhtään. Parin kilon painotkin olivat liikaa.

Vierailija
29/37 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kertoo että on typerys.

Vierailija
30/37 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi, hoikka nainen tai pieni mies.

Minä väittäisin pieni mies.

Vierailija
31/37 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittojen mukaanko pitäisi tietää ?

Vierailija
32/37 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja laiheliini, kuivunut.

Vierailija
33/37 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliravittu.

Vierailija
34/37 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mahtuu maailmaan monenlaisia ihmisiä. Itse painan yleensä 48kg, nyt muutaman kilon enemmän. Pituutta kuitenkin 154cm. Miellän itseni siroluiseksi, helposti voisin painaa 10kg vähemmän ilman että näytän aliravitulta. Vartalotyyppini vaan on sellainen että hoikkana vartaloni on enemmän Y ja isompana X koska rasva menee takapuoleen. Siitäkin syystä tykkään olla aina hieman "pulskemmassa kunnossa".

Vierailija
35/37 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuu valintaan.  Laihuus on ollut ihailtua.  -On myös saitureita, jotka ovat laihoja aliravitsemuksestä.

Varmuudella  on ollut tiedossa myös saituuden takia nälkään kuolleita.

Vierailija
36/37 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
37/37 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, ehkä vähän liiankin, riippuu luuston siroudesta. Itse olen 165 cm ja parhaimmillani mielestäni n. 54-kiloisena. Jos laihdun sen alle, alkaa lihasmassa olla vähissä ja näytän riutuneelta. Mutta tyttäreni on suunnilleen noissa ap:n mainitsemissa mitoissa ja ihan hyvältä näyttää, ei anorektiselta. Epäilemättä ikäkin vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi