Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä suurperheen äiti onnellinen?

Vierailija
24.07.2022 |

Kun useamman lapsen vanhemmat tuntuu olevan niin ilkeitä yhden lapsen vanhemmalle. Mikä siinä haittaa jos joku on vain yhden lapsen äiti?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan haittaa. Monessa asiassa pääsee helpomalla yhden lapsen vanhempi, kun vertaa vaikka minuun, jolla on neljä lasta. Olen kuitenkin onnellinen ja lapsilla on aina leikkikaveri halutessaan saatavilla. Onhan tässä paljon hommaa näiden kanssa, mutta on niistä paljon iloakin.

Vierailija
2/4 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin olisin! Kaksi lasta lellein piloille,anoin kaiken minkä pystyin.Unohdin omat tarpeeni..Ymmärtämättä, omaa kuoppaani kaivoin.Kunniiotusta en saa heiltä kun ovat jo aikuisia.Kasvatin kaksi minä minä lasta jotka toin menestynet elämä.Mutta kävelevät ylitseni. Jos useampi lapsi olisi ollut se ei olisi onnistunut.Mutta lapsia ei synny jos ei ole puolisoa,syystä tai toisesta erot.,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 5 lasta ja olen ihan onnellinen heidän kanssaan. Enemmän minua kummastuttaa se, miksi yhden lapsen vanhemmat kertovat olevansa parempia vanhempia, koska heillä on lapselleen aikaa. Nuo lapset on viikot päiväkodissa ja viikonloput mummolassa, jotta vanhemmilla on aikaa itselleen ja parisuhteelle.

Vierailija
4/4 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. 6 lasta. Eikä kiinnosta muiden perheasiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän