Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NAAPURITALOSSA asuu tomppeleita! ovat tunkeneet roskit niin täyteen, että linnut on levittäneet kaiken maahan!

sannamariinisilli
24.07.2022 |

ei osata lajitella ja roskit täynnä biojätettä ja maitopurkkeja ja nyt on linnut levittäneet kaiken maahan ja kadulle!!!! polttaisivat edes osan roskia, ei osata kun ollaan nykynuoria, ja selkeesti olivat tuoneet roskia meidänkin roskiin kun maassa oli pikatuoka-jätteitä esim kebab-laatikko ja jokin kinuskipikaruoka, ei meillä kukaan syö sellaista moskaa edes!!!

HÄVETKÄÄ URPOT, TIEDÄTTE IHAN HYVIN MISSÄ ASUTTE!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö roskaamisesta voi tehdä ilmoitus ja poliisi sakottaa koko taloa?

Vierailija
2/9 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tavisasukkaiden vika. Pitäisi olla isot roskikset tai enemmän niitä - suojattuna, huolto pelaamaan. Joku voisi ottaa yhteyden isännöintiin ja huoltoyhtiöön, tai taloyhtiön hallitus voi katsoa asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnuthan ne sotki. Mene valittamaan niille.

Vierailija
4/9 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnuthan ne sotki. Mene valittamaan niille.

minä syötän ensi kerralla ne "lintujen jäteruoat" sulle itse kun näen seuraavan joka tunkee tuohon lähiroskiin täynnä olevaan astiaan vielä roskia!!!

Vierailija
5/9 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy sytyttämässä se naapurin roskis tuleen ja väitä, että linnut sytytti sen. oppivat siitä apinat!

Vierailija
6/9 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne roskat sitten pitäisi laittaa jos roskista ei raaskita tyhjentää riittävän usein? Säilöä kesähelteellä kotona haisemassa? Minä ainakin vien surutta roskat ulos, vaikka kuinka tursuisi roskis yli. Tilatkoon tiheämmin tyhjennyksen, vastike on sen verran korkea että luulisi olevan varaa.

Vierailija
7/9 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/9 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vien roskat kaupan roskikseen jos oma on täynnä, ei ole pitkä matka tai matkalla jos tulee rakennustyömaan iso roskis vastaan heitän sinne!!!

Vierailija
9/9 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt oli urpot kai lukeneet vauvafoorumia kun olivat tänään laittaneet ison jätesäkin roskin ulkopuolelle roikkumaan,. eivät vieläkään tajunneet , että biojätettä ei laiteta roskiin, oli jo joku lintu tehnyt siihenkin säkkiin reiän!!!!