MIKSI LIDLissä myydään läpinäkyviä roskapusseja? musta se pitää olla ettei näy läpi!!!
naapuritkin näkee mitä roskapusseissani on ja sen että en lajittele roskia biojätteeseen enkä pahveja!! mustia ne roskapussit pitää olla!!!
Kommentit (15)
Älä sit osta jos häiritsee. Ongelma ratkaistu. Jos läpinäkyvät muovikassit jäävät mätänemään hyllyille niin tuote poistuu ennen pitkää.
"Andy", nyt korkki kiinni ja lopeta spämmäys.
Varmaan tulevaisuuden ihanneyhteiskunnassa muunlaisia ei myydäkään. Talovastaava näkee millaista jätettä tuotat.
Jäi ostamatta kun huomasin että olikin läpinäkyvä.
Trollihan tämä, mutta tietyissä maissa roskapussien pitää olla läpinäkyviä juuri aloittajan mainitsemista syistä. Jos et kierrätä, saat rangaistuksen.
Kuka ostaa roskapusseja? Mä käytän kauppakasseja roskapusseina...
Vierailija kirjoitti:
En käy kaupassa niin usein että ne riittäisivät roskapusseiksi.
Vierailija kirjoitti:
Trollihan tämä, mutta tietyissä maissa roskapussien pitää olla läpinäkyviä juuri aloittajan mainitsemista syistä. Jos et kierrätä, saat rangaistuksen.
Ai niinkun missä saa rangaistuksen? Leirikomennus?
Noi on tosi hyviä kun on ohuita ja läpinäkyviä! Ei mene paljoa muovia ja näppärä käyttää.
nuo just onn niin näppärän ohuita, että kaikki roskat repii ne auki ja roskat valuu maaahan jo viedessä!
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa muovikasseja ruokaostoksille?
Onneks mustia myydään Tokmannilla ja S-ryhmän kaupoissa.
sannamariinisilli kirjoitti:
nuo just onn niin näppärän ohuita, että kaikki roskat repii ne auki ja roskat valuu maaahan jo viedessä!
Ohuita ovat, varovainen saa olla....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa muovikasseja ruokaostoksille?
Kuka ostaa roska- TAI muovipusseja? Itse en osta kumpiakaan, en ole koskaan ostanut.
Kauppaan kangaskassit, ja roskat laitan esim hedelmäpusseihin, leipäpusseihin jne. Hedelmäpusseihin sen jälkeen kun ne ovat ensin palvelleet eväspusseina.
Erehdyin ostamaan noita läpinäkyviä. Onhan se noloa viedä roskat pihan läpi katokseen...