Erään perheen lomamatka päättyi ikävällä tavalla rajalla
Osoittautui, että heillä ei ollut rahoitusyhtiön lupaa viedä autoa yli rajan ja he joutuivat palaamaan kotiin. Lapset itkivät. Mistä tiedämme? Olimme siinä heidän takana, kun heidät otettiin sivuun. Me pääsimme omalla autollamme läpi, koska omistamme automme.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäen olisit jo perillä. Pitää olla köyhä, kun tarvii lähteä omalla autolla reissuun ja ajella satoja kilometrejä. Joka paikassa on kuitenkin saatavilla vuokra-autoja.
Ja mitä sitten? Eikö köyhä saisi matkustaa?
Luuletko oikeesti, että se autolla matkustaminen tulee halvaksi
Vierailija kirjoitti:
Meillä on firman auto ja luvat kunnossa. Edellämme ajanut auto ohjattiin sivuun, ja vaikka sitä ajanut nainen selitti, että tämä on oma ja itse maksettu, niin tarkastaja selitti, että vakuutukset ja ajoneuvovero on maksamatta, auto jää siihen eikä itkevien lasten kanssa edes ajeta kotiin. Meille heilautettiin kättä, että hyvää matkaa.
et sitten parempaa keksinyt
Olen tällä hetkellä Bora Boralla. Olisikin ollut melkoinen työ tulla tänne OMALLA AUTOLLA.
Onko ap sinulla mitään säännöllistä yhteyttä terveydenhuoltoon? Jos ei niin ota yhteys sinne, voi olla alkava muistisairaus tai pakko oireyhtymä kun jatkuvasti samaa toistelet aloituksissasi.
Lääkitys ja tukitoimet helpottavat oloasi eli rohkeasti yhteys vaikka ensin terveyskeskukseesi.
Meillä on firman auto ja luvat kunnossa. Edellämme ajanut auto ohjattiin sivuun, ja vaikka sitä ajanut nainen selitti, että tämä on oma ja itse maksettu, niin tarkastaja selitti, että vakuutukset ja ajoneuvovero on maksamatta, auto jää siihen eikä itkevien lasten kanssa edes ajeta kotiin. Meille heilautettiin kättä, että hyvää matkaa.