Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian innokas tinder deitti pilasi mahdollisuudet toisiin treffeihin

Vierailija
23.07.2022 |

Onko kellekkään käynyt näin?

Ekat treffit oli ihan kivat. Sitä ennen oltiin viestitelty aika maltillisesti viikon verran. Sovittiin, että voidaan nähdä toistekkin. Treffien jälkeen alkoi heti aamusta pommitus viesteillä jatkuen koko päivän. Vaikka kaikkiin en edes vastannut tai vastasin hyvin lyhyesti. Silloinkin kun tiesi että olen töissä niin jatkuvasti kyseli miten menee ja kaikkea muuta ilman mitään järkevää sisältöä tyyliin ulkona sataa vettä. Meni ihan maku koko tyyppiin enkä tosiaan aio mennä toisille treffeille. Nyt sitten loukkaantui kun sanoin asiasta.
Millainen määrä on sopivaa viestittelyä uuden tuttavuuden kanssa? Olenko turhan jyrkkä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käytännössä haluat pelimiehiä, jotka osaavat vedellä juuri oikeista naruista sopivalla tavalla. Onnea valinnallesi.

Vierailija
2/43 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder sopii paremmin seksiseuran etsintään, kuin vakaviin juttuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, onko käynyt näin? Joka ainoa kerta. Enkä jaksa uskoa olevani mitenkään ihmeellinen, miehet ova vaan niin helppoja, että heille käy kuka tahansa.

Vierailija
4/43 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meneehän tuollaisesta fiilikset. Next!

Vierailija
5/43 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tosiaan kannattaa päättää alkava suhde heti.

Jos teillä olisi jotain kemiaa välillänne niin odottaisit jännityksellä niitä miehen viestejä ja vatsassasi olisi perhosia joka kerta kun kännykkä piippaa uutta viestiä.

Vierailija
6/43 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan totta, vaikka kiusallinen tosiasia, että epätoivoinen kiinnostus laskee omaani.

En edes tiedä minkä takia. Moni ulkonäöltään ja persoonaltaan upea nainen on menettänyt kiinnostuksensa koska on epätoivoisen kiinnostunut, ilman muuta syytä.

Harmittelen tätä itsekin. Joskus mietin olisiko pitänyt mennä treffeille sittenkin eikä hannata.

Kai se on joku biologinen inhorealistinen juttu, että kun kokee että kuka tahansa kelpaisi, oma rima nousee, vaikkei sille olisi järkisyitä.

M46

Vierailija
7/43 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain odotat sitten sitä miestä, joka on opetellut ulkoa, ettei naisen kanssa kannata viestitellä liikaa heti ensimmäisenä päivänä, vaan antaa naisen tehdä aloitteet. Tulet olemaan tuossa sovelluksessa vielä pitkään.

Vierailija
8/43 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kuin taas todeta ikiaikaisen totuuden, että naisten kanssa on sitten vaikeaa. Jos ette olisi niin hyvännäköisiä, teidät olisi eristetty johonkin syrjäiselle saarelle. 

Minulle on valitettu sekä siitä, että viestittelen liikaa ja myös siitä, että viestittelen liian vähän. Mistä senkin oikean määrän sitten pitäisi pystyä arvaamaan. Huuh huh

Käyttäytyy vain välinpitämättömästi, niin sillä pärjää kaikkien pisimmälle. Nainen tekee jokaisen aloitteen kiinnostuksen osoittamiseen ja itse voi sitten kompata niitä. Paljon yksinkertaisempaa, kuin ottaa miehenä typeriä riskejä, jotka eivät tule onnistumaan.

Vierailija
9/43 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sekopää. Juoksisin myös ja kovaa jos joku olisi noin takiainen. Ahdistaa ajatellakin tuollaista pommitusta.

Vierailija
10/43 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on valitettavasti totta, että jotkut miehet on opetelleet jonkin teorian, jonka mukaan kannattaa käyttäytyä. Siis ihan tietoinen taktiikka, jotta välttää aloittelijan virheet.

Onko sitten huijausta vai ei?

Vierailija
11/43 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo ei toi tyyppi nyt muutenkaan ehkä ollut sellainen johon voisi ihastua. Kai sitä muuten ihan odottaisikin niitä viestejä.

Ap

Vierailija
12/43 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä kuva vaginastasi ja teksti, ettei ukko saa reikää, koska viestitteli typeriä ja liian usein.

Jännä että ajattelit apn olevan nainen. Mulle tuli mielikuva, että ap olisi mies.

Vierailija
13/43 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M                                         G                                  T                                    O                              W

Vierailija
14/43 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo ei toi tyyppi nyt muutenkaan ehkä ollut sellainen johon voisi ihastua. Kai sitä muuten ihan odottaisikin niitä viestejä.

Ap

Liikaa on liikaa, vaikka olisi kuinka ihana tyyppi. Itse tykkään että on omaa tilaa ja pysyy tietynlainen jännite kun ei koko ajan pommiteta viesteillä.

Vierailija
15/43 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä kuva vaginastasi ja teksti, ettei ukko saa reikää, koska viestitteli typeriä ja liian usein.

Jännä että ajattelit apn olevan nainen. Mulle tuli mielikuva, että ap olisi mies.

Ainoastaan naisella "voi mennä maku"

1

Vierailija
16/43 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap nyt sitten mies vai nainen?

Mutta joo, jos nainen tekee tuollaista niin se on vaan söpöö. Jos mies, niin iik major red fläg kusipää pervo stälkkeri!!!

Vierailija
17/43 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa ihmisistä on nykyään sitoutumispelkoisia ja kiinnostuvat siksi vaikeasti tavoiteltavista miehistä/naisista, joita eivät voi saada.

Vierailija
18/43 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M                                         G                                  T                                    O                              W

Helikopteri miehillä tuppaa olemaan tuontivaimo.

Vierailija
19/43 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kerroin yhdelle miehelle juuri, että tarvitsen enemmän tilaa, en jaksa koko ajan jutella. Sit kun ei vieläkään uskonut niin sanoin että en halua enää tapailla kun mua ahdistaa tämmöinen. Alkoi haukkumaan mua ja kyselemään että joko löysit jonkun toisen jolla on isompi talo ja enempi palkkaa, miksen mä kelpaa vaikka hänellä on työpaikka ja talo. Mitä sitten, niin on mullakin? Haluan löytää ihmisen joka tuo lisäarvoa elämään eikä ole rasite.

Vierailija
20/43 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva määrä on se mitä itse haluat. Sä elät ite omaa elämääsi, ei vauva-palstan miesvihaajat.

Ikävää että joudut kysymään tuollaista jo ennen suhdetta. Luuletko että selviät aikanaan muista parisuhteen asioista kysymättä neuvoa täältä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän