Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: pahin kuulemasi loukkaus YSTÄVÄN suusta?

Vierailija
20.08.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ton sanoi ihan vain sen takia,että sen hetkinen miesystäväni oli hyvätuloinen(6000-8000euroa/kk)oma firma.

Ja mä inhosin sitä että hänellä oli sitä rahaa niin paljon,koska se oli AINA meidän suhteessa se joka tuli esille.Koska hänellä oli rahaa,mutta minulla ei!!!!!

Mä inhoan ihmisiä jotka leveilee rahoillaan,ja niitä jotka ovat siitä rahasta kateellisia.....

Vierailija
2/9 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei olisi ilman minua yhtään ystävää...ja yksikään mies ei sinusta kiinnostuisi...! Pian kyllä tuon jälkeeen oli entinen ystävä..ja kuinkas kävikään tapasin pian mieheni jonka kanssa nyt kymmenen vuotta ja ystäväpiiri laajeni hurjasti! Nykyisin käsitykseni mukaan ex-ystäväni melko yksinäinen ei juuuri ystäviä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja hän ilmoitti, että "saa kyllä olla viimeinen kerta, kun hän hilluu muiden onnen todistajana".

En ole ikinä saanut sanottua, kuinka tuo loukkasi, mutta jotenkin tilanne ei koskaan palautunut ennalleen sen jälkeen ja vaikka hän "suostui" kaasoksi, en pyytänyt häneltä mitään.

Vierailija
4/9 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei olisi ilman minua yhtään ystävää...ja yksikään mies ei sinusta kiinnostuisi...! Pian kyllä tuon jälkeeen oli entinen ystävä..ja kuinkas kävikään tapasin pian mieheni jonka kanssa nyt kymmenen vuotta ja ystäväpiiri laajeni hurjasti! Nykyisin käsitykseni mukaan ex-ystäväni melko yksinäinen ei juuuri ystäviä!

Vierailija
5/9 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan aikaan oma äitini kuoli aivan yllättäen ja olin henkisesti aivan murskana. Tämä ystävä sanoi, että ihanaa kun jaksan olla hänen tukenaan erossa ja hän toivoo joskus voivansa tukea minua jos minulla on vaikeaa!!

Koskaan ei ole niin vaikeaa ollut kuin silloin joten tuo kommentti todella satutti ja vähätteli omaa tuskaani.

Vierailija
6/9 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pahin oli kun olimme muuttaneet uuteen kotiin ja kalustaneet sen omasta mielestämme viihtyisästi ja kauniisti (tosin myös enemmistö vieraista oli tätä mieltä) niin tämä ystävä saapasteli sisään ja ensitöikseen haukkui asunnosta maksamamme hinnan, joka oli hänen mielestään posketon, vaikka asunnon kuntoon ja sijaintiin nähden saimme sen erittäin järkevään hintaan. Sitten hän haukkui huonejärjestyksen ja sisustuksen kuittasi sanomalla "ihan kiva, jos tollasesta sattuu tykkäämään". No tämän kyllä ymmärtää siinä valossa, että heillä itsellään oli sillä hetkellä tiukkaa rahasta ja heidän talonsa oli juuri paljastunut hyvin stailatuksi kuplaksi: olivat innoissaan maksaneet selvää ylihintaa.

Vierailija
7/9 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin kaunis ettei ihme ku kaikki miehet on musta kiinnostunut, siis et säkään niinku mikään ruma oo!

Vierailija
8/9 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilön kanssa jotain kotimaista laulukilpailua (joku suomen iskelmätähti tms) ja kilpailemaan sattui tämän ystäväni miehen ex-tyttöystävä. "Ystäväni" alkoi heti tietysti panetella ex:ää ja sanoi että "sillä on just tuollaiset samanlaiset lehmänutareet" ja nyökkäsi minua kohti. Tuntui tosi kivalta...:(

Vierailija
9/9 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eihän sulla tissejä edes ole!"

:(