Tekis mieli mennä ostamaan sipsejä ja karkkeja
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy juoksemassa. Ihan vaan vaikka vaan pari kilsaa. Katso sitten, tekeekö mieli sipsejä ja karkkia.
Juu kyllä, juoksulenkkihän on sama asia ku karkki ja sipsi!
Ap, jos tekee mieli niin käy vaan hakemassa. Kaikkea voi syödä kohtuudella ja mitään ruokaa ei tarvitse ansaita urheilemalla.
Ja ennen kuin kukaan tulee haukkumaan lihavaksi, niin olen aina ollut hoikka, isoimmillanikin normaalipainoinen. Ja aina olen syönyt herkkuja, kun on tehnyt mieli.
Jos sinä et ole kuvottava läski (jota epäilen) niin se ei tarkoita, että Ap ei sitä ole.
En ole kuvottava enkä läski. Olen tänään tehnyt fyysistä työtä takuulla enemmän kuin sinä. Kärrännyt polttopuita suuliin.
Mutta kävin ostamassa jäätelötuutin, 150g sipsejä, Crisp-oluen ja pussin Fazerin parhaita. 😋
Ap
Luulen, että tämä makean himo on vain ollut kehon keino kertoa ihmiselle kalorian vähyydestä ja aiheuttanut nälän tunteen. Kerroit tehneesi paljon hommia tänään ja onhan siinä havaittavissa selvä syy-seuraus suhde. Voi olla matalalla veren sokerikin töitten takia tai muusta syystä. Kyllä keho osaa ihmiselle kertoa ja makeat ja rasvaiset ruuat paikkaa tuo kalorian tarpeen nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Käyppä ja piereskelet sitten loppuillan antaumuksellisesti. Prööts.
En usko. Päivällä kyllä pierin kun söin kaalipataa ja join mustaa kahvia päälle. Ap
Minullakin nyt sipsejä, irtokarkkeja ja suklaalevy, syön niitä tässä telkkaria katsellen. Kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle hän sanoi:
– Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,
ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.
Kuitenkin tunnet halua mieheesi,
ja hän pitää sinua vallassaan.
mies54v
Harmi että jumala teki susta vammaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle hän sanoi:
mies54v
Mikä siinä on harmillista?
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy juoksemassa. Ihan vaan vaikka vaan pari kilsaa. Katso sitten, tekeekö mieli sipsejä ja karkkia.
Juu kyllä, juoksulenkkihän on sama asia ku karkki ja sipsi!
Ap, jos tekee mieli niin käy vaan hakemassa. Kaikkea voi syödä kohtuudella ja mitään ruokaa ei tarvitse ansaita urheilemalla.
Ja ennen kuin kukaan tulee haukkumaan lihavaksi, niin olen aina ollut hoikka, isoimmillanikin normaalipainoinen. Ja aina olen syönyt herkkuja, kun on tehnyt mieli.
Jos sinä et ole kuvottava läski (jota epäilen) niin se ei tarkoita, että Ap ei sitä ole.
Entä sitten? Ap:lla on oikeus tehdä ihan mitä haluaa. Ei tarvitse mennä lenkille herkuttelun sijaan, jos ei huvita. Ap:n valinnat ei vaikuta sun elämään millään tavalla. Läskikin saa herkutella, jos haluaa.
Ap ei kehtaa mennä ostamaan sipsejä tai karkkia -> hän ei halua mennä ostamaan niitä. Tietää aivan hyvin, etteivät ne ole hyväksi hänelle.
Kehopositiivisena sinä koitat rohkaista häntä siihen. Onko sinulla jokin fetissi asiasta? Haluaisitko myös tuoda 200 kiloiselle Ap:lle sänkyyn donitseja, vaihtaa hänen vaippojaan ja imeä Ap:n rehevää jalkoväliä?
Jollekin voi ylipaino tuottaa ongelmia, mutta sinä olet ainakin sairas päästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle hän sanoi:
mies54v
Mikä siinä on harmillista?
mies54v
Vammaisuus.
Mulla on karkkia ja sipsiä ja dippiä ja limpparia :)) koko setti