Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli mennä ostamaan sipsejä ja karkkeja

Vierailija
23.07.2022 |

😋
Mutten kehtaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan ,ei se mitään haittaa.itse ostin kaupasta karsmellipussin 😊

Vierailija
2/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kehtaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No senkun menet. Itse kävin juuri raffeleita ja dippiä ja limpparia.

Vierailija
4/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski suominainen...

Vierailija
5/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kehtaa?

No kun rahat hupenee ja kalorit karttuu ja sitten siel on tasanvarmaan yks tietty veemäinen ämmä kassalla.

Ap

Vierailija
6/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy juoksemassa. Ihan vaan vaikka vaan pari kilsaa. Katso sitten, tekeekö mieli sipsejä ja karkkia.

Vierailija
7/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden ostamaan jätskiä ihan justiinsa. Tekee yhtä tiettyä merkkiä ja makua mieli.

Vierailija
8/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein pitsan ja syön nyt suklaata. Hyvin kehtasin ja kehtaan.

Vierailija
9/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset kehtaa?

No kun rahat hupenee ja kalorit karttuu ja sitten siel on tasanvarmaan yks tietty veemäinen ämmä kassalla.

Ap

Käy ylväästi "kostoksi" ostamassa. ;)

Vierailija
10/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy juoksemassa. Ihan vaan vaikka vaan pari kilsaa. Katso sitten, tekeekö mieli sipsejä ja karkkia.

Miksei tekisi?

Vierailija
11/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on nainen. Keho vaatii rasvaa. Ihan biologiaa.

Vierailija
12/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä, juoksulenkkihän on sama asia ku karkki ja sipsi!

Ap, jos tekee mieli niin käy vaan hakemassa. Kaikkea voi syödä kohtuudella ja mitään ruokaa ei tarvitse ansaita urheilemalla.

Ja ennen kuin kukaan tulee haukkumaan lihavaksi, niin olen aina ollut hoikka, isoimmillanikin normaalipainoinen. Ja aina olen syönyt herkkuja, kun on tehnyt mieli.

Vierailija
13/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyppä ja piereskelet sitten loppuillan antaumuksellisesti. Prööts.

Vierailija
14/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tekisi?

No kokeile?

Ja jos tekee, niin entäpä sitten? Olet ainakin saanut aineenvaihduntaasi aktivoitua.

Vierailija
15/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos tekee mieli niin käy vaan hakemassa. Kaikkea voi syödä kohtuudella ja mitään ruokaa ei tarvitse ansaita urheilemalla.

Ja ennen kuin kukaan tulee haukkumaan lihavaksi, niin olen aina ollut hoikka, isoimmillanikin normaalipainoinen. Ja aina olen syönyt herkkuja, kun on tehnyt mieli.

Jos sinä et ole kuvottava läski (jota epäilen) niin se ei tarkoita, että Ap ei sitä ole.

Vierailija
16/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä et ole kuvottava läski (jota epäilen) niin se ei tarkoita, että Ap ei sitä ole.

Entä sitten? Ap:lla on oikeus tehdä ihan mitä haluaa. Ei tarvitse mennä lenkille herkuttelun sijaan, jos ei huvita. Ap:n valinnat ei vaikuta sun elämään millään tavalla. Läskikin saa herkutella, jos haluaa.

Vierailija
17/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Ap:lla on oikeus tehdä ihan mitä haluaa. Ei tarvitse mennä lenkille herkuttelun sijaan, jos ei huvita. Ap:n valinnat ei vaikuta sun elämään millään tavalla. Läskikin saa herkutella, jos haluaa.

Ap ei kehtaa mennä ostamaan sipsejä tai karkkia -> hän ei halua mennä ostamaan niitä. Tietää aivan hyvin, etteivät ne ole hyväksi hänelle.

Kehopositiivisena sinä koitat rohkaista häntä siihen. Onko sinulla jokin fetissi asiasta? Haluaisitko myös tuoda 200 kiloiselle Ap:lle sänkyyn donitseja, vaihtaa hänen vaippojaan ja imeä Ap:n rehevää jalkoväliä?

Vierailija
18/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiherranjumala kiitos nyt mä muistin, että mulla on kaapissa sipsipussi! Ei ole kauaa!

Vierailija
19/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle hän sanoi:

– Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,

ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.

Kuitenkin tunnet halua mieheesi,

ja hän pitää sinua vallassaan.

mies54v

Vierailija
20/29 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko päivän ollut hirveä himo irtokarkkeihin, toistaiseksi olen saanut pidäteltyä itseäni lähtemästä kauppaan. Kotona on sipsejä kyllä, mutta niitä ei nyt tee yhtään mieli, saattaa mennä useampi viikko ennen kuin avaan pussin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän