Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka haluatte ostaa lapsillenne leluja esim. joululahjaksi!!OV!!

Vierailija
21.10.2006 |

Anttilassa on ne keskunvaraston tyhjennys kampanja, niin KAIKKI lelut on tarjouksessa:

Osta 4, maksa 3!!

Monet lelut on vielä kaiken lisäksi tarjouksessa! Tulin juuri anttilasta ja ostin leluja n.130euron arvosta ja maksoin VAIN 60euroa. Eteeni sattui juuri leluja, jotka olivat tarjouksessa:) Nyt on lelut hommattu pukinkonttiin:) Niin ja vain tämän päivän on enää nämä tarjoukset! JOten HOPI,HOPI:)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivomuksiakaan.

Vierailija
2/5 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja 3, mä oon ostanut jo lapsille kaikki lelut, mitä aion ostaa:) Vielä jotain vaatetta ja namuja jne... KOska ei ole varaa jättää kaikkea joulukuulle, koska jouluruoat jne. maksaa myös PALJON:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kinkut, laatikot, rosollit, kalat, suklaat, hedelmät ja kuusen alus täynnä lahjoja, mutta ei ainakaan ruokiin uppoa mitään älyttömiä määriä.

Onko teillä tapana ostaa kavereille ja sukulaisille lahjoja?

Tämä ei siis ole kettuilua, vaan olen kiinnostunut, koska mun talouteen joulu ei vaikuta mitenkään.

Tosin mä ostan lahjoja vain omille ja viidelle kummilapselle. Lahjoihin menee ehkä 200 euroa, mutta ruokaan ei loppupelissä mitenkään älyttömästi.

Vierailija
4/5 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan olen tällainen shoppailuhullu!! Ja kun olin lapsi, joulukuusi oli aina lahjoja täynnä(35lahjaa/lapsi), joten se on jäänyt päälle;) Ja leluista ostan vain vauvalle fisher priceä.

Sukulaisista ostan vanhemmilleni+ miehen iso/vanhemmat(yht.8henk.) ja kummilapsilleni(3).. Siiskun meidän lasten(2) lahjoihin uppoo jo se 500euroa!!..

Joulukarkkeihin menee ainakin 50euroa.. Kyllä sitä rahaa vaan menee;)

Vierailija
5/5 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluvatko pelitkin tähän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi