Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa, kun näin 44-vuotiaana kukaan ei enää huomioi

Vierailija
23.07.2022 |

Mietin mitä on oikein tapahtunut? Vielä viime vuonna oli aivan erilaista. Sain paljonkin katseita miehiltä ja jopa eräs vieras mies sanoi ääneen wau ja katsoi minua ihaillen. Olen nuorekas ja aina ollut ns. hyvännäköinen ja kauniiksi kehuttu. Kuin taikaiskusta, kun täytin 44-vuotta kaikki hiipui. Todella harvoin kukaan mies katsoo tai huomioi ja sekin edellyttää, että on viimeisen päälle meikit ja hiukset ym. Lisäksi eräs tapailemani mies, joka ennen ylisti ulkonäköäni niin tuntuu, ettei ole enää niin kiinnostunut, eikä kehu. Olen yrittänyt kriittisesti katsoa peiliin, mutta en näe mitään niin dramaattista muutosta entiseen. Toki viime talvi ja kevät oli minulle tosi stressaavaa aikaa, kun paljon kaikkea ikävää tapahtui. Ehkä olen hieman väsähtänyt, mutta tuskin nyt kokonaan rupsahtanut vai enkö vain itse tajua? Asia häiritsee, kun en ymmärrä mitä on tapahtunut? Vai onko se muka tämä ikä vain, että on jo liian vanha? Itse mielestäni minun ikäinen ei edes ole mikään vanha oikeasti. Mitä ajatuksia?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että olet trolli, jos et, mene lääkäriin tuollainen on sairasta.

Vierailija
22/28 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet hyväksynyt seksuaalisen häirinnän ja nyt jopa ikävöit sitä?

Sulla on jonkinlainen mielenterveyshäiriö.

Mitä seksuaalista häirintää on se jos joku mies esim katsoo? Itsekin tykkään tälleen naisena, jos olen nähnyt vaivaa ulkoasuni eteen ja käännän päitä. En tietenkään halua, että mua tullaan klähmimään tai huudellaan asiattomuuksia. Mutta kivaa jos joku katsoo tai jopa kehuu (asiallisesti).

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän rehellisesti, että kyllä olen kiitollinen geeneistäni. Olen 41v ja saan iskuyrityksiä jatkuvasti. Henkkarit kysyttiin viimeksi viime viikolla. Yleisin veikkaus iästäni on "noin 25?". Ei harmita vanheneminen yhtään.

Missä tilanteessa ihmiset veikkailevat ikääsi? Minun ikääni ei ole kukaan veikkaillut vuosiin. Välillä kyllä tapaa hiprakassa olevia vanhempia naisia, jotka vaativat arvaamaan ikäänsä ja sitten suuttuvat, jos arvaa kohdalleen.

Vierailija
24/28 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ikävää kun ei voi enää tuntea ahdistusta miesten ahdistelusta?

Vierailija
25/28 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin voi vaikuttaa, että yöelämässä liikkuvat miehet ovat enimmäkseen nuoria, pari-kolmekymppisiä. Ja heidän silmissään nelikymppinen nainen on jo auttamattomasti liian vanha.

Vierailija
26/28 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän rehellisesti, että kyllä olen kiitollinen geeneistäni. Olen 41v ja saan iskuyrityksiä jatkuvasti. Henkkarit kysyttiin viimeksi viime viikolla. Yleisin veikkaus iästäni on "noin 25?". Ei harmita vanheneminen yhtään.

Missä tilanteessa ihmiset veikkailevat ikääsi? Minun ikääni ei ole kukaan veikkaillut vuosiin. Välillä kyllä tapaa hiprakassa olevia vanhempia naisia, jotka vaativat arvaamaan ikäänsä ja sitten suuttuvat, jos arvaa kohdalleen.

Kannattaa tahallaan arvata aina 10 vuotta yläkanttiin, niin saa kunnon mielensä pahoitukset aikaiseksi.

Vierailija
27/28 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi odotat miesten huomiota?

Minusta taas on alkanut tuntua, että nuoremmilta saa asikaspalvelutilanteissa ihan mukavasti huomiota. Ennen olin lähes näkymätön ja tiskillä sai jonottaa kauan.

Vierailija
28/28 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kaipaa luonnostaan miehen huomiota.

mies54v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä