Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myrkyllinen ihminen on tullut elämääni miten pääsen eroon?

Vierailija
23.07.2022 |

Olen alkanut epäilemään itseäni tämän ihmisen takia.
Olen huomannut hälyttäviä merkkejä.
. Hän valehtelee että on kuumeessa (myöhemmin kaupungilla)
. Kritisoi ja arvostelee muita (ei kuuntele muiden mielipidettä)
. Jatkuva valitus omista ongelmistaan ei kysy miten mulla menee.
Helpatkaa vähän, en oikeasti jaksa kuunnella hänen ongelmiaan päivästä toiseen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos itselläni on hyvä fiilis niin hän lyttää sen negatiivisilla kommenteilla.

Ap

2/13 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi olet tekemisissä? Pistät vaan estoon tai et vastaa.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole tekemisissä hänen kanssaan millään tavalla. Ei kontakteja puhelimitse, sosiaalisessa mediassa tai kasvokkain. Ei tarvitse antaa hänelle mitään selitystä, lopetat vaan kaiken yhteydenpidon.

Vierailija
4/13 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tekemisissä tuollaisen kanssa? Onko työkaveri? Jos on, pysy mahdollisimman etäällä äläkä anna tuollaisen vaikuttaa omaan ajatteluusi ja hyvinvointiisi. Mahdollisesti voit jakaa huolesi muiden työkavereiden kanssa.

Jos kyseessä on oikeastaan kuka tahansa muu, älä yksinkertaisesti ole missään tekemisissä. 

Vierailija
5/13 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei selvästi vaikka kundi kiinnostu sinusta (), painu muualle sitten häiriköimään tämän perästä. koskee muitakin ns. suhteita. jölki on nimitätin rumaa kun kundi perkaa häirinnät pois.

Vierailija
6/13 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

En ole tekemisissä joka päivä, mutta jotenkin ottanut kohteeksi.

Ap

Vierailija
7/13 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita, että sinulla on AIDS, korona, rutto jne. Pyydä koko ajan vippiä.

Vierailija
8/13 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lakkaa olemasta tekemisissä sen kanssa, ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
9/13 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

En ole tekemisissä joka päivä, mutta jotenkin ottanut kohteeksi.

Ap

No älä ole tekemisissä ollenkaan.

Vierailija
10/13 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen persoona, että en siedä negatiivisuutta ja negatiivisia ihmisiä. Olen herkempi.

Ap

Vierailija
11/13 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se kyllä aina ole ihan noin yksinkertaista. Itse jouduin kiusaajan piinaamaksi, laitoin välit poikki heti kun tajusin millaiseen ihmiseen olen sekaantunut. En siis vastaa viesteihin, en puheluihin, en ota kontaktia, välttelen paikkoja joissa häneen saattaisi todennäköisesti törmätä jne.

Tämä ihminen kuitenkin asuu samassa kaupunginosassa, lähes naapurissa. On aivan mahdotonta olla törmäämättä häneen. Ulkoillessa tai kauppareissuilla törmään häneen väkisinkin. Silloin hän aukoo päätään, huutelee törkeyksiä ja saattaa jopa seurata tai muulla tavoin lähestyä fyysisesti. Todella ahdistavaa. Mitään poliisi ei asialle tule tekemään, sillä mitään todisteita ei ole, paitsi ehkä kaupan valvontakamerassa. Poliisilla ei takuulla ole resursseja selvitellä jonkun k*sipään pelleilyjä.

Minun kokemus on vasta pientä verrattuna moniin muihin. Kun todella joutuu narsistin kynsiin, ei siitä niin vain päästä. Ei riitä, että lakkaa pitämästä yhteyttä tai välttelee. Ne kyllä löytävät tiensä luoksesi ja saattavat piinata vuosikausiakin.

Vierailija
12/13 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se kyllä aina ole ihan noin yksinkertaista. Itse jouduin kiusaajan piinaamaksi, laitoin välit poikki heti kun tajusin millaiseen ihmiseen olen sekaantunut. En siis vastaa viesteihin, en puheluihin, en ota kontaktia, välttelen paikkoja joissa häneen saattaisi todennäköisesti törmätä jne.

Tämä ihminen kuitenkin asuu samassa kaupunginosassa, lähes naapurissa. On aivan mahdotonta olla törmäämättä häneen. Ulkoillessa tai kauppareissuilla törmään häneen väkisinkin. Silloin hän aukoo päätään, huutelee törkeyksiä ja saattaa jopa seurata tai muulla tavoin lähestyä fyysisesti. Todella ahdistavaa. Mitään poliisi ei asialle tule tekemään, sillä mitään todisteita ei ole, paitsi ehkä kaupan valvontakamerassa. Poliisilla ei takuulla ole resursseja selvitellä jonkun k*sipään pelleilyjä.

Minun kokemus on vasta pientä verrattuna moniin muihin. Kun todella joutuu narsistin kynsiin, ei siitä niin vain päästä. Ei riitä, että lakkaa pitämästä yhteyttä tai välttelee. Ne kyllä löytävät tiensä luoksesi ja saattavat piinata vuosikausiakin.

Ja sitten vielä vastauksena aloittajalle. Jos vain suinkin mahdollista, niin lakkaa tosiaan pitämästä yhteyttä tuohon ihmiseen. Et vastaa viesteihin tai puheluihin, et tapaa. Jos alkaa häiriköidä, voit keksiä jonkin hätävalheen tai jos on pokkaa, niin kerrot suoraan ettet koe teidän ystävyyden toimivan etkä halua olla tekemisissä. Halutessasi listaat syyt, samat kuin aloituksessa. Toivottavasti pääset helpolla etkä joudu tuon ihmisen piinaamaksi.

Vierailija
13/13 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaat numeron ja somen, jos vielä jotenkin onnistuu ottamaan yhteyttä niin esitä tyhmää ja pyydä vaikka rahaa siltä tms.