Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Pia Pantsun asenteesta?

Vierailija
21.10.2006 |

http: //www. iltasanomat. fi/urheilu/uutinen. asp?id=1254312

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin huomaa että on odotus on lähtenyt ongelmitta käyntiin eikä tämä nainen ole kokenut keskenmenoja yms? Muuten ei tuollaista tekisi!

Vierailija
2/5 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs me niistä ruikuttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastetaan viimeiseen asti eikä viis välitetä riskeistä =/ Huhu kertoo yhdestä suomalaisesta esteratsastajasta joka sitten estekisoista lähti suoraan synnyttämään! Nimeä en enää muista.

Yhden tutun esteratsastajanaisen kanssa väännettiin kerran kättä aiheesta raskaus+ratsastus. Hän oli sitä mieltä että kyllä sitä osaa välttää ne riskit kun kokemusta on ja mä väitin että kaikkia riskejä ei siellä hevosen selässä voi välttää kun ne tilanteet tulee niin yllättäen oli kokemusta tai ei. Tämä Pantsun tapaus osoittaa että minä olin oikeassa. Toivottavasti Pantsu tästä nyt viisastuu ja pysyy poissa sieltä hevosen selästä. Kyllä sinne takaisin pääsee sitten myöhemmin.

Vierailija
4/5 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesken radan, moikkasi tuomarille ja lähti synnyttämään. En nyt jaksa muistaa kuka ja missä kisoissa mutta olin niitä itse katsomassa ja ihmettelin keskeytystä ja syys elvisi sitten myöhemmin.

Vierailija
5/5 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Yksi maamme valovoimaisimmista ratsastajista, kenttä-ja esteratsastaja Piia Pantsu ei loukkaantumisesta johtuen kilpaile tällä viikolla Helsinki International FIM Horse Showssa. Pantsu putosi viikko sitten hevosen selästä Linköpingin kilpailuissa ja häneltä murtui kylkiluu. ¿ On ikävää, kun en pääse Helsinkiin kisaamaan, olisin erittäin mielelläni tullut. Liikkuminen on minulle vielä ongelmallista, enkä ole ratsastuskunnossa, Pantsu kertoi puhelimessa.

Päättynyt kenttäratsastuskausi ei sujunut Pantsun suunnitelmien mukaan. ¿ Kilpailen loppukauden estekisoja, mm. Ruotsin mestaruuskisoissa Strömsholmassa joulukuussa. Minua harmittaa, kun edustustehtävä kotiyleisön edessä jää väliin. Vuosi sitten Helsingissä liikutuin kyyneliin yleisön kannustuksesta. Nyt jos koskaan olisin kaivannut samaa. "

Että meinas sitten tulla vielä HIHSiinkin! Ja kisailut jatkuu...HAH! Onpa se lapsi sitten todella tärkeä Pantsulle.. =((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme