Mistä hyvä jämäkkä petauspatja?
Nykyinen petari ostettu Iskusta ja on aivan surkea. Kaipaan jämäkkää patjaa koska olen selkävaivainen. Osaatko suositella jotain?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Luulisi löytyvän jokaisesta huonekalukaupasta. Pyydä myyjä avuksi.
Myyjän kanssa on tämä nykyinenkin ostettu. 1,5 vuodessa meni huonoksi.
Ostin "kiinakaupasta". On tosi napakka. Ja hintakin oli vain kolmasosa "suomikaupan" hinnasta.
Ikeasta ostin, parisängyn patjat petareineen ym hiluineen, reilu tonnin. Ei paha, on hyvä. Oli aiemmin tempur, siinä on meinaan ylihintaista paskaa koko rahan edestä. Jopa jyskin kopio (wellpur tms) on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ostin "kiinakaupasta". On tosi napakka. Ja hintakin oli vain kolmasosa "suomikaupan" hinnasta.
Mitä tarkoitat kiinakaupalla?
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin Kiina kaupasta muistivaahtotyynyt, haisi niin kamalalle että kämpässä haisi sellainen kemikaali vielä kaksi päivää tyynyjen hävittämisen jälkeen...
Osta kaikista kovin. En muista merkkiä, mutta mitä enemmän selkävaivoja, sitä kovempi patjan pitää olla. Itse ostin Askosta kierreltyäni/ koemaattuani monien huonekaluliikkeiden patjat. Myyjä neuvoi juuri tuon kovuusasian. Alle 5-kymppisenä mulla oli vielä puolikova, nyt kova. Eikä selkävaivoista tietoakaan
Mulla on Jyskin memory foam petari Framvaren ja rakastan sitä!
Vierailija kirjoitti:
Tämä vaikuttaa hyvältä! Oliko siinä voimakas haju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vaikuttaa hyvältä! Oliko siinä voimakas haju?
On se kullisa pessy, ei sen puoleen.
Luulisi löytyvän jokaisesta huonekalukaupasta. Pyydä myyjä avuksi.