Nyt tarvis NÄKIJÄÄ
Kommentit (53)
Elämäni on muutoksen keskellä ja monia hienoja asioita on tapahtumassa. Näetkö miten työasiani etenevät tänä talvena?
Voimani vain tuntuu vievän tämä pitkään jatkunut yksin eläminen. Lasten kasvattaminen yksin on raskasta. Lomien viettäminen yksin ja juhlapyhien. Olen jo niin pitkään toivonut ja rukoillut rinnalleni miestä. Näetkö tähän liittyen mitään muutosta?
Mitäs näet minulle? Olen 25-vuotias ja minulla on vaaleat hiukset. Olen avoliitossa ja yksi lapsi jo on. Nyt odotan toista, raskaus on puolivälissä. Näetkö kumpaa sukupuolta tuleva lapsemme on?
loka vai marraskuussa???Kiitos =)
Entä lapsia, tuleeko niitä enää? Miltä työasiani näyttävät, milloin menen/saan töitä? Mitä muuta meille näkisit?
koskaan tyttölasta? 2 poikaa on jo...
Koska elämämme rauhoittuu/tulee tasapaino?
Näetkö perhettämme lähikuukausina jossain lomamatkalla?
Minäkin haluaisin tietää, mitä näet minulle?
Voisitko kertoa, miten elämäntilanteeni käy? Entä raha-asiat? Voiko olla mahdollista, että tällä hetkellä olisin raskaana ja kumman tämä lapsi olisi? t. ap Ja suuri kiitos jos vastaat :)
Kerroit minulle siitä yhdestä lapsesta, joka on jotenkin kauempana tai " erilainen" kuin muut lapseni. Meillä on pieni enkelipoika, joka menehtyi jo raskausaikana. Kaksi tytärtä meillä on tällä hetkellä enkelipojan lisäksi. Kolmatta lasta haaveilin jossain vaiheessa. Ehkäpä se siis vielä toteutuu...
Hyvää yötä ja enkeleitä.