Tapaus Sirpa Selänne: kiinnostaako teitä KENENKÄÄN keski-ikäisen petipuuhat?
Kommentit (511)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä31866 kirjoitti:
Poistakaa tämä ala-arvoinen ketju!
Kuinka niin ala-arvoinen ketju, sitä saa mitä tilaa. Odottaisin toki että suuresta maailmasta olisi meillä muutakin kerrotavaa, kuin avioparin lemmiskely. Voisi myydä vieläkin paremmin, jos Teemu kertoisi lemmiskelyistään. Ei savua ilman tulta, tuskin ne juorut pelkästä kateudesta sikiää
Minäpä taas luulen, että nimenomaan juorut sikiää kateudesta. Tai ihan siitä, että lehdet yrittää saada tikusta asiaa. Mutta nythän tuolla näkyi olevan jotain viestejä, että on mahdollisuus todistaa, että juorut eivät ole juoruja vaan täyttä totta. Sinullakin varmaan löytyy jotain kerrottavaa, kun niin tietäväinen tunnut olevan. Jäämme odottamaan.
Ahhh, The Royal We!
Etpäs lähtenytkään saaristoon veneilemään. 😂
Täällä veneellä toimii myös netti. Eihän tämä vene minun ole vaan tuttavani.
Ei kiinnosta, mutta ei kiinnosta muunkaan ikäisten petipuuhat.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta, mutta ei kiinnosta muunkaan ikäisten petipuuhat.
Mutta pettämiset kiinnostaa aina.
Siinä vähän vinkkiä lehdistölle av-mammoilta.
Tottakai kiinnostaa! Mutta kiinnostaako selänteiden lapsia, se onkin sitten toinen juttu. Ehkä he ei lue uutisia suomesta?
Vierailija kirjoitti:
Niin, aina voi jättää lukematta eli jos et halua lukea tai tietää niin miksi avaat sen jutun ylipäätään??!
Olenkin jättänyt itse "uutisen" lukematta. Ällöttää silti se lööppi. Sitä en pysty olemaan lukematta, sillä en voi olla lukematta silmien eteen lävähtävää tekstiä. Silmät näkevät sen automaattisesti kysymättä lupaa ja silloin se on jo luettu.
Minua kiinnostaa vain omani ja puolisoni yhteinen makuuhuone-elämä, ei tippaakaan kenenkään muiden.
Ha ha😂, luin juuri MN jutun Sirpan ja Teemun suhteesta. Ihan normilta kuulostaa, kyllä 5kymppisille vielä seksi kelpaa. Miehillä voi olla hiukka vaikeuksia suorittaa, mutta siihenkin löytyy lääke. Toisaalta, vähän nolottaa että pitääkö sitä ihan hehkuttaa ip lehdessä.
Nauratti tosi hyvin tuo Mirri pöydälle juttu, siis ihan kirjaimellisestko?
Vierailija kirjoitti:
Ha ha😂, luin juuri MN jutun Sirpan ja Teemun suhteesta. Ihan normilta kuulostaa, kyllä 5kymppisille vielä seksi kelpaa. Miehillä voi olla hiukka vaikeuksia suorittaa, mutta siihenkin löytyy lääke. Toisaalta, vähän nolottaa että pitääkö sitä ihan hehkuttaa ip lehdessä.
Nauratti tosi hyvin tuo Mirri pöydälle juttu, siis ihan kirjaimellisestko?
Me Naiset/IS kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Aikuisena ihminen yleensä laajentaa reviiriään, kaipaa erilaisia harrastuksia ja tekemistä. Honeymoon ei kaikilla jatku ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa. Ei seksi mikään tabu ole. Varsinkaan aikuisten seksi. Kunhan kaikki otsikot tai jutut käsittele jotakin seksiä.
Eipä ole pskalla käyminenkään tabu mutta en mä siitä halua tilityksiä kuulla. Seksi on yksityisasia, kavereiden kesken voi toki jutella yksityiskohtaisemminkin mutta ihmettelen suuresti miksi pitää julkisesti tuosta hölöttää. Noloa ja tunkkaista tuollainen julkinen nussimisesta möliseminen. Ei se ole enää rohkeaa tms, ihan passè jo tänä päivänä.
Aki Manninen (169cm) hehkuttaa Sirpan kauneutta
Ei kiinnosta mutta pakosti näin tuon otsikon lehdessä ja sillä seurauksella että viime yönä näin painajaista jossa olin Teemu Selänteen kanssa sängyssä ja Sirpa tuli keskeyttämään meidät ennen kuin mitään ehti tapahtua. Ja olen 50 v täyttänyt nainen
Veerakin jo rippikoulun käynyt. Söpö tyttö.
Tavallaan on rohkaisevaa tietää että vielä vanhempanakin voi olla seksielämää. Mutta ei, ei kiinnosta yhtään kenenkään, minkään ikäisen, seksielämä silleen yksilöllisellä tasolla. Jotkut "näin paljon suomalaiset keskimäärin harrastaa seksiä" jutut ennemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan on rohkaisevaa tietää että vielä vanhempanakin voi olla seksielämää. Mutta ei, ei kiinnosta yhtään kenenkään, minkään ikäisen, seksielämä silleen yksilöllisellä tasolla. Jotkut "näin paljon suomalaiset keskimäärin harrastaa seksiä" jutut ennemminkin.
Onhan tuota tutkittu, kuinka vauva perheissä äidin aika menee liikaa vauvan kanssa. Myös nuorilla pareilla seksi on kuulemma vähentynyt, jostakin syystä.
Näistä asioista me emme päivällispöydässä keskustele, enkä minä hölötä aikuiselle pojalleni kuinka isin kanssa taas viime yönä sekstasimme, tai että isälläsi ei ota eteen. Ovat intiimejä asioita.
Keski-ikäisestä tulee keskiäkäinen kun petihommat ei enää onnistu.
Antaa jokaisen elämää omaa elämää. Jokainen voi tehdä mitä
haluaa. Ei ole minulta pois jos joku haluaa kertoa omasta elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Sirpa on säälittävä. Ei ole omalla elämällään tehnyt mitään. Roikkuu miehessä joka pettää jatkuvasti oikealla ja vasemmalla. Elää sitten ukon rahoilla. Noloa ja surullista.
Tosi surullista, kun neljä upeaa lasta, usean yrityksen toiminnassa mukana, fysioterapeutti ja upporikas sekä voi hyvin. Reissannut ympäri maailmaa. Kartano Kaliforniassa, mökkiä Levillä, upeat tilukset Kirkkonummella. Ja sikakomea aviomies vielä kaiken päälle. Kuinka surullinen voi ihmisen elämä olla.
On tosiaan ihmisiä, jotka eivät erota surun ja kateuden tunnetta toisistaan. Eikä sitä, että itse on säälittävä palstailija ja Sirpa pitää hauskaa jossain upeassa paikassa varmasti nytkin kera ystävien vailla hiolta rahasta tai huomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt kannata meidän kimppuun hyökätä, mehän luemme mitä meillä tarjoillaan. Toimittelijat kirjoittavat, minkä tietävät myyvän. Teemu Selänne aikanaan sanoi positiivisen sanan eräästä johtajasta, en tiedä vietiinkö häneltä pelihousut. Selänteet ovat olleet pidemmän aikaa jo suuressa mailmassa, voisi kuvitella oppineen ettei kaikkea kannata hölöttää, edes vitsinä.
Voin kertoa, että siellä suuressa maailmassa viimeistään opitaan se, että sillä ei ole mitään väliä, mitä pahansuovat ja katkerat oman elämän looserit puhuvat. Sirpaa ja Teemua ei vähempää voisi kiinnostaa mitä heistä puhutaan. Viimeisenä jokin vauvapalsta. Heillä on paljon ystäviä ja suhteita siellä ja täällä. Eivät he meidän vauvan ilkeyttä tarvitse mihinkään.
Vanha vitsi, miksi kaivella vanhoja, Teemukin on jo eläkkeellä.