Tapaus Sirpa Selänne: kiinnostaako teitä KENENKÄÄN keski-ikäisen petipuuhat?
Kommentit (511)
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä lähdet täältä ensimmäisenä raastupaan jos sinne saakka päätetään lähteä.
Nyt olis hyvä aika herätä, ottaa käsi pois potasta ja päästää kissa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksi lapsista ei näytä yhtään Teemulta vaan eräältä toiselta jääkiekkoilijalta?
Voi tätä kateuden ja katkeruuden määrää!! 👀😳
Sirpa, selittäisitkö tarkemmin, mitä kateutta ja katkeruutta sellainen mielestäsi muissa herättää?
Minä en ainakaan ole kateellinen Sirpa Selänteelle miehensä lukemattomista pettämiskerroista. Kertoisi joskus niistäkin, miltä tuntui, kun mies hipsi kotiin jonkun naikkosen alta. Olisi ainakin tarinoissa varaa mistä valita.
Kummallista, kun nuo Selänteet on nostettu täysin aiheetta jollekin jalustalle. Ei sen kummoisempia kuin muutkaan rikkaat ihmiset. Äijä käy vieraissa ja muija hehkuttaa ihanaa elämäänsä medialle. 🙄
Ja sinä lähdet täältä ensimmäisenä raastupaan jos sinne saakka päätetään lähteä.
Oletko Teemun amerikkalainen lakimies? Nehän aina uhkailevat. Britanniassa sama väki touhuaa Harryn takapiruina.
En ole amerikkalainen lakimies. Mutta et varmaankaan halua joutua heidän kynsiinsä, luulisin. Sinun kaikki viestisi ovat kyllä tallessa.
Montako niitä on? Kerro, niin minä puolestani kerron, menikö oikein.
Sirpa ei ole nuori. Itse asiassa Sirpa jopa on Teemua vanhempi.
Taas oli Is tehnyt uutisen parin seksielämästä. Kissa nostetaan kuulemma pöytään jos ei ole seksiä ollut pariin päivään. Ok. Kiitti tiedosta! Siis näitä uutisia hyppii silmiin joka kesä, joka lehdestä. Ihme touhua. Ei kiinnosta kenenkään seksielämä.
Jos jotain julkkisten haastatteluista on oppinut niin sen että kun jotain oikein korostetaan niin se on vähiten totta. Taitaa olla niin tässäkin tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksi lapsista ei näytä yhtään Teemulta vaan eräältä toiselta jääkiekkoilijalta?
Sirpa, selittäisitkö tarkemmin, mitä kateutta ja katkeruutta sellainen mielestäsi muissa herättää?
Minä en ainakaan ole kateellinen Sirpa Selänteelle miehensä lukemattomista pettämiskerroista. Kertoisi joskus niistäkin, miltä tuntui, kun mies hipsi kotiin jonkun naikkosen alta. Olisi ainakin tarinoissa varaa mistä valita.
Kummallista, kun nuo Selänteet on nostettu täysin aiheetta jollekin jalustalle. Ei sen kummoisempia kuin muutkaan rikkaat ihmiset. Äijä käy vieraissa ja muija hehkuttaa ihanaa elämäänsä medialle. 🙄
Oletko Teemun amerikkalainen lakimies? Nehän aina uhkailevat. Britanniassa sama väki touhuaa Harryn takapiruina.
En ole amerikkalainen lakimies. Mutta et varmaankaan halua joutua heidän kynsiinsä, luulisin. Sinun kaikki viestisi ovat kyllä tallessa.
Ihan riittävästi. Minä lähden nyt tästä veneellä saaristoa katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhaahhhaaa 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Sirpa ei ole nuori. Itse asiassa Sirpa jopa on Teemua vanhempi.
On joo vanhempi, peräti vuoden vanhempi, kamalaa!
Ei nyt kannata meidän kimppuun hyökätä, mehän luemme mitä meillä tarjoillaan. Toimittelijat kirjoittavat, minkä tietävät myyvän. Teemu Selänne aikanaan sanoi positiivisen sanan eräästä johtajasta, en tiedä vietiinkö häneltä pelihousut. Selänteet ovat olleet pidemmän aikaa jo suuressa mailmassa, voisi kuvitella oppineen ettei kaikkea kannata hölöttää, edes vitsinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan riittävästi. Minä lähden nyt tästä veneellä saaristoa katselemaan.
Hmmm. Vai niin. Niinpä tietenkin. 😏🥱
Ja mistäs luulet, että minun tietoni ovat peräisin? No, suomalaisesta juorulehdistöstä tietenkin, jo vuosien takaa. Eipä ole Teemu lakimiesarmeijoineen niitäkään haastanut kunnianloukkauksesta oikeuteen, vaikka on ollut nimet ja osoitteet niillä takuuvarmasti tiedossa.
Että silleen.
Poistakaa tämä ala-arvoinen ketju!
Vierailija kirjoitti:
Muiden petipuuhat kiinnostaa, mutta ei Sirpa Selänteen. Hänellä pakonomainen tarve korostaa hyvää vaimouttaan. Antaa kun mies tahtoo, vaikka kaikki tietävät, että Teemu käy vieraissa.
Minä en tiennyt Teemun vieraissa käynneistä eli kaikki eivät tiedä. Kertoisitko lisää? Onko sinulla mahdollisesti henkilökohtaista kokemusta? Voisit jakaa tietosi meille kaikille, koska tästä asiasta ja erityisesti tästä teemasta me olemme kovin kiinnostuneita.
Käyttäjä31866 kirjoitti:
Kuinka niin ala-arvoinen ketju, sitä saa mitä tilaa. Odottaisin toki että suuresta maailmasta olisi meillä muutakin kerrotavaa, kuin avioparin lemmiskely. Voisi myydä vieläkin paremmin, jos Teemu kertoisi lemmiskelyistään. Ei savua ilman tulta, tuskin ne juorut pelkästä kateudesta sikiää
Käyttäjä41268 kirjoitti:
Ei minua ainakaan kiinnosta? Miksi ap:ta kiinnostaa??
Kiinnostaa niin paljon, että tulit ketjua nuuskimaan ja kommentoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä31866 kirjoitti:
Kuinka niin ala-arvoinen ketju, sitä saa mitä tilaa. Odottaisin toki että suuresta maailmasta olisi meillä muutakin kerrotavaa, kuin avioparin lemmiskely. Voisi myydä vieläkin paremmin, jos Teemu kertoisi lemmiskelyistään. Ei savua ilman tulta, tuskin ne juorut pelkästä kateudesta sikiää
Minäpä taas luulen, että nimenomaan juorut sikiää kateudesta. Tai ihan siitä, että lehdet yrittää saada tikusta asiaa. Mutta nythän tuolla näkyi olevan jotain viestejä, että on mahdollisuus todistaa, että juorut eivät ole juoruja vaan täyttä totta. Sinullakin varmaan löytyy jotain kerrottavaa, kun niin tietäväinen tunnut olevan. Jäämme odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä31866 kirjoitti:
Minäpä taas luulen, että nimenomaan juorut sikiää kateudesta. Tai ihan siitä, että lehdet yrittää saada tikusta asiaa. Mutta nythän tuolla näkyi olevan jotain viestejä, että on mahdollisuus todistaa, että juorut eivät ole juoruja vaan täyttä totta. Sinullakin varmaan löytyy jotain kerrottavaa, kun niin tietäväinen tunnut olevan. Jäämme odottamaan.
Ahhh, The Royal We!
Etpäs lähtenytkään saaristoon veneilemään. 😂
Käyttäjä31866 kirjoitti:
🥱