Mistä summasta suostuisit tulemaan raskaaksi?
Tämä siis ei ole minkäänlainen provo, vaan haluan aidosti tietää missä summissa liikutaan korkean elintason Suomessa.
Yksinkertaisesti: Mistä summasta voisit tulla raskaaksi vieraalle miehelle? Kyseessä siis ei ole kohdunvuokra sen perinteisessä merkityksessä.
Ja tarkennuksena: mies on nelikymppinen, savuton, raitis, ei perinnöllisiä sairauksia, hoikka. Lapsi perii kiinteistöjä ja nykyrahassa yli miljoonan euron osakesalkun. Elatusmaksuja maksetaan 18v asti.
Ja kysymyksen toinen osa, sen summan lisäksi. Minkä kouluarvosanan antaisit itsellesi potentiaalisena synnyttäjänä omasta mielestäsi? Tähän vaikuttaa siis ikä, elämäntavat, persoonallisuus, kyvyt äitinä ja geenit(älykkyys,ulkonäkö, perinnölliset sairaudet/vaivat).
Eli summa+oma kouluarvosana, älä anna muiden vastausten vaikuttaa omaasi. Toisella hinta voi olla ääretön, toisella se voi olla 1 euro, jos on kerran muutenkin pyrkimässä raskaaksi.
Kommentit (56)
Ilmaiseksi, voisin jopa itse maksaa siitä. Tahtoisin kovasti vielä kerran kokea kaiken, mitä vauva tuo tullessaan. Haluaisitko siis nähdä lasta ja olla mukana hänen elämässään? Kouluarvosanaa en osaa itselleni antaa, rakastan kyllä lapsia ja parhaani mukaan heitä hoidan, mutta kukaan ei ole täydellinen.
Jos olisit upea ihana ihminen, niin ei siinä tarvitsisi tietenkään mitään summaa laskea. Ei miehenikään minulle rahaa tarjonnut lapsistamme, vaan rakkaudesta ne lapset on alkuun saatu. Yhdessä olemme heidät kasvattaneet ja tehneet elämästämme hyvän.
Voisin vaikka maksaa siitä jos joku minut saisi raskaaksi. Nimim kohtu poistettu
Arvosanaksi annan itselleni 9. Mun unelma on ollut lapsesta saakka olla suurperheen äiti. Raskaana oleminen on parasta mitä tiedän ja vauvat on niiiin ihania. Ainoa miinus on lukuisat perinnölliset sairaudet suvussa joista itselläni on vain yksi. Olisin täydellinen äiti mutta en voi saada enää lapsia
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiseksi, voisin jopa itse maksaa siitä. Tahtoisin kovasti vielä kerran kokea kaiken, mitä vauva tuo tullessaan. Haluaisitko siis nähdä lasta ja olla mukana hänen elämässään? Kouluarvosanaa en osaa itselleni antaa, rakastan kyllä lapsia ja parhaani mukaan heitä hoidan, mutta kukaan ei ole täydellinen.
Mikä estää sinua hankkimasta lasta itsenäisesti? Ei siihen ventovierasta av-ulia tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljoona olisi ihan passeli summa. Sinähän luonnollisesti sitten olisit lapsen yksinhuoltaja heti syntymästä lähtien. Minä en osallistuisi mitenkään edes taloudellisesti. Sinä kun maksat vain raskaudesta, et lapsen kasvattamisesta ja hoitamisesta. Arvosana minulle synnyttäjänä on 9 1/2. Puolikas pois siksi, että täydellisen varma ei kukaan voi olla itsestään.
N25
Kuulostat olevan kouluarvosana 4+ arvoinen. Tuo plussa tuli iästäsi. Vittumaisuudesta ei tule korkeaa arvosanaa.
Höppänä! Ei luonteella ole mitään merkitystä, kun puhutaan naisesta synnyttäjänä. Synnyttäminen on puhtaasti fyysinen tapahtuma. Ap ei pyytänyt luonneanalyysia, vaan arviota sopivuudesta synnyttämään.
t. sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miljoona olisi ihan passeli summa. Sinähän luonnollisesti sitten olisit lapsen yksinhuoltaja heti syntymästä lähtien. Minä en osallistuisi mitenkään edes taloudellisesti. Sinä kun maksat vain raskaudesta, et lapsen kasvattamisesta ja hoitamisesta. Arvosana minulle synnyttäjänä on 9 1/2. Puolikas pois siksi, että täydellisen varma ei kukaan voi olla itsestään.
N25
Kuulostat olevan kouluarvosana 4+ arvoinen. Tuo plussa tuli iästäsi. Vittumaisuudesta ei tule korkeaa arvosanaa.
No. Sinä kuulostat olevan arvosanalla vahvasti pakkasen puolella. Huumorintajuttomuus ja asiaton kielenkäyttö muun muassa laittavat arvosanan hyvin matalalle. Lisäksi se vaikuttaa, ettet ymmärrä lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
N25
Huh harvoin näkee näin kylmäävää vastausta. Et kyllä ole millään 9,5, jos lapsesi perii vähääkään tunnekylmyydestäsi.
En osaa sanoa varmasti tekemättä itse arviota miehestä. Varallisuus on plussaa, mutta ei ainoa vaikuttava tekijä isyyspotentiaalia arvioidessa.
18 vuotta on pitkä aika kasvattaa lasta, jota ei mahdollisesti edes rakasta ikävän isän takia. Jos pitäisi ottaa sika säkissä vaikka sillä premissillä, ettei lapsi olisi jollakin tavalla ihan sekopää (psyko, seksiaddikti tai muu perinnöllinen mielenhäiriö), saisi isä maksaa kyllä siitä lapsenhoidostakin, ei vain elatuksesta. Se on raskasta työtä ja vaikeuttaa omaan uraan keskittymistä. Sitten taas jos riski edellämainituista on suuri (mikä on, kun mies ei kerran kykene normaaliin suhteeseen naisen kanssa tai läpäise lisääntymisseulaa ilman lahjontaa) pitäisi maksaa vielä ekstraa siitä, että tuhlaa omia geenejään ja suorituskykyisiä vuosiaan johonkin tällaiseen geeniroskaan.
Lähtökohtaisesti tekisin mieluummin diilin, että synnytän ja mies hoitaa itsenäisesti kasvatuksen, vaikka sitten varallisuuttaan lastenhoitajaan käyttäen. Koska omat geenini kuitenkin ovat hyvät eikä lapsi peri minulta mitään vammoja, voisin asettaa hinnaksi raskausajalle + sukusolulle esimerkiksi 200 000-500 000 euroa. Päälle 18 vuoden sitoumus lapseen kasvatusmielessä, niin puhutaan jo miljoonista.
Hommahan on niin, että lapsen tekee ilmaiseksi sellaisen yksilön kanssa, jonka katsoo hyväksi perimänjakajaksi ja isäksi. Se, että joutuu rahalla ostamaan lisääntymiskumppanin viestii siitä, että jotakin on todella pahasti vialla. Ja kun se lapsi ei vaan katoa jonnekin, vaan seuraa väistämättä mukana koko loppuelämän ja kilpailee myös omien lasten kanssa, joita kuitenkin rakastaa. Jossei fyysisesti, niin vähintään henkisellä tasolla.
Ei todellakaan ole ihan mikään pikkujuttu antaa geenejään, jos niistä mihinkään on, tällaiseen diiliin. Toki nainen, joka kärsii esimerkiksi nälänhätää tai on muuten heikossa asemassa oman selviytymisensä kannalta, saattaa epätoivoissaan tuollaiseen suostua. Tai jos on itse perimältään heikko ja miehen geenit olisivatkin itse asiassa etu naisen perimän selviytymisen kannalta. Mutta lähtökohtaisesti jos naisella on kaikki hyvin ja omia tulrvaisuudennäkymiä, ei kukaan ota 18 vuoden duunia kontolleen tai sikaa säkissä huvin vuoksi, vaikkei lapsen elatuksesta joutuisikaan vastaamaan.
Sanoisin 350 000 euroa. Olen kolmekymppinen, kaksi korkeakoulututkintoa ja terveen lapsen synnyttänyt kaikin puolin itsekin terve nainen. En siis tarvitse rahaa enkä missään nimessä haluaisi moiseen diiliin ryhtyä.
Liian absurdia että voisin sanoa summaa....
M45
Haluan joka vuosi 50 tonnia puhtaana käteen siihen asti kunnes lapsi täyttää 18.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Huh harvoin näkee näin kylmäävää vastausta. Et kyllä ole millään 9,5, jos lapsesi perii vähääkään tunnekylmyydestäsi.
Kylmäävää? Oletko oikeasti niin höppänä, että luulet ihmisten vastaavan tällaisiin ketjuihin vakavissaan :D Ja miten tuo ap:n ehdotus sitten? Maksaisi siitä, että nainen synnyttäisi hänelle lapsen? Ei sekään minusta kovin normaalilta kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Mitä oikein höpiset? Ap:han se tässä on, joka lapsen haluaa. Hoitakoon sen myös sitten, kun on kerran valmis jopa maksamaan naisesta synnytyskoneena. Ei siinä mitään tunnekylmää ole, jos ottaa tämän puhtaana bisneksenä. Vuokraahan sitä naiset kohtujaankin maksua vastaan.
t. sama
Elatusmaksuja maksetaan 18v asti.
Eli aiot luistaa isyysvelvoitteistasi. Tämän takia; ei mistään hinnasta.
Koskeeko tarjoamasi palkkio vain raskautta ja synnytystä? Otatko lapsen heti synnytyksen jälkeen itsellesi vain pitääkö äidin myös kasvattaa lapsi 18-vuotiaaksii asti?
Miksi haluat lapsen, jos aiot vain maksaa elareita ja kuoltuasi jättää lapselle perinnön etkä aio muuten olla tekemisissä lapsen kanssa?
Luuletko, että jollain könttäsummalla voi korvata äidille yövalvomiset, sairauspoissaolot, kasvattamisen ja huolen.
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko tarjoamasi palkkio vain raskautta ja synnytystä? Otatko lapsen heti synnytyksen jälkeen itsellesi vain pitääkö äidin myös kasvattaa lapsi 18-vuotiaaksii asti?
Miksi haluat lapsen, jos aiot vain maksaa elareita ja kuoltuasi jättää lapselle perinnön etkä aio muuten olla tekemisissä lapsen kanssa?
Luuletko, että jollain könttäsummalla voi korvata äidille yövalvomiset, sairauspoissaolot, kasvattamisen ja huolen.
Pitää, koska: Elatusmaksuja maksetaan 18v asti.
Tuohan on suora viesti siitä, että ap ei aio osallistua muuten kuin rahallisesti. Elatusmaksuja kun ei lähivanhempi maksa.
Vierailija kirjoitti:
Aloitusviestissä ei ole mitään indikaatiota sen suhteen, että mies ei haluaisi olla missään tekemisissä lapsen kanssa. Ottaen huomioon miehen halu käyttää rahaa sekä lapsen saamiseen, että elinkuluihin, niin voisipa arvella asian olevan päinvastoin.
Jokin syyhän sulla on ettet ole vuosien varrella löytänyt Aasiasta(kaan) naista. Annapa kuulua
Tuskinpa mistään hinnasta. En pidä lapsista enkä halua äidiksi. Olen 41v korkeakoulutettu, raitis, kielitaitoinen ja mukavasti tienaava nainen. Olen perusterve, suvussa tosin diabetesta. Arvosanakseni antaisin 8, mutta lastenteon aion jättää väliin.