Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan miehen lepytettyä jäätävän riidan jälkeen?

Vierailija
22.07.2022 |

Keitti yli ja mies pyyi mukaansa kauppareissulle niin siinä sitten väsyneenä työpäivän ja pitkän stressiputken jälkeen kilahdin ja haukuin aviomieheni maanrakoon. Sanoin suutuksissani niin hirveitä asioita kuten haukuin miehen elimen, seksitaidot ja vielä päälle syytin miestä tästä kaikesta kun ei saada lasta alulle. Eikä muuten menty yhdessä kauppaan eikä olla menty yli kahteen viikkoon. Mies on täysin sulkeutunut, surullisen ja vihaisen oloinen eikä puhu kun otan kontaktia. Olen antanut tilaa, aikaa ja yrittänyt pyytää vilpittömästi anteeksi mutta turhaan.

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse tekisit jos mies haukkuisi sut mahoksi ja lyttäis oikein kunnolla?

Mieheni ei tee noin eikä ole kostonhimoinen, mutta mutta satuttaisihan se kuulla tuollaista omalta rakkaalta ja haluaisin olla hetken aikaa yksin ennen kuin haluaisin kuulla syyn haukkumiselle. Ap

Vierailija
102/117 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satanen vetoa, että ensi vuonna tähän aikaan ap:n miehellä on uusi parisuhde ja vauvakin tulossa. Hyvä mies löytää kyllä toisen, joka ei stressaan eikä huuda ja niin he saavat sen toivotun vauvan.

Näin nopeasti? Huh huh..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen utelias ja haluaisin kuulla riidasta enemmän. Mitä oikeasti tapahtui? Ei kai kukaan (hullumpikaan) raivostu siitä että kysytään lähdetkö mukaan kauppaan?

Vierailija
104/117 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiltti mies 41v kirjoitti:

Jos minun akka käyttäytyisi noin, niin vetelisin sitä turpiin ja sulkisin sen kellariin muutamaksi päiväksi.

Väkivaltaa ei pidä koskaan käyttää eikä käytetä meilläkään. Ap

Höh käytät itsekkin henkistä väkivaltaa.

Vierailija
105/117 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi ei ole jo lähtenyt? On asioita joita ei voi antaa anteeksi, koskaan. Sinä menit kaikkien mahdollisten rajojen yli ja sitä ei mikään teko tai anteeksipyyntö hyvitä.

Vierailija
106/117 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta täynnä ihmeellisiä hissuttelijoita - ero ja talo myyntiin kun toinen riidan yhteydessä 'sanoi pahasti' :D

Haluatko sinä elää ihmisen kanssa, joka ei arvosta sinua ja on valmis myös julistamaan sen loukkaamistarkoituksessa? Ei tuollaiseen suhteeseen kannata jäädä, kyse ei ole "pahasti sanomisesta" vaan kokonaisuudesta, toinen ei ole kumppani vaan ilkeyksien kohde.

Riitely ja toisen arvostaminen on täysin kaksi eri asiaa. Herkkänahkaisten on parempi elellä yksikseen niin ei tule 'loukatuksi'.

Hyvässä parisuhteessa, jossa puolisot arvostavat ja kunnioittavat toistaan ei riidellä haukkumalla ja vähättelemällä toista, vaan ymmärretään, että asiat riitelevät, eivät ihmiset.

Jos olisin ap:n mies, olisin heittänyt ap:n jo pihalle. Tuollaista k*sipäisyyttä ei tarvitse kenenkään sietää, eikä työstressi ole mikään syy syytää sontaa toisen niskaan.

Vierailija
107/117 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS tämä on totta niin ap:llä on oikeasti mielenterveysongelmaa. Vaikka kuinka olisi väsynyt ja stressaantunut niin tervepäinen ihminen ei kilahda noin ja loukkaa puolisoaan näin karmeasti, kauppareissuun pyytämisen takia.  Korkeintaan tiuskahtaa jotain harmitonta. Jotenkin vaikea uskoa, lisäksi aapeen mukamas pienoinen ihmettely että mitä voisi tehdä kun mies nyt mököttää eikä puhu.

Joo, en usko. Tai uskon jos ap todellakin on psyykeltään pahasti epävakaa.

Vierailija
108/117 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä saattaisin tuon antaa anteeksi, jos liitto olisi aiemmin ollut onnellinen ja tuo olisi ensimmäinen kerta lajiaan. Mutta jos tuo vielä uusiutuisi, se suhde olisi kyllä sitten siinä.

Vierailija
109/117 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun akka käyttäytyisi noin, niin vetelisin sitä turpiin ja sulkisin sen kellariin muutamaksi päiväksi.

Käyttämäsi sanat olivat kyllä pahaa henkistä väkivaltaa. Jos minulle sanottaisiin vastaavaa niin mies olisi entinen mies.

Vierailija
110/117 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen utelias ja haluaisin kuulla riidasta enemmän. Mitä oikeasti tapahtui? Ei kai kukaan (hullumpikaan) raivostu siitä että kysytään lähdetkö mukaan kauppaan?

En ole ap. Voi kuulostaa uskomattomalle terveessä suhteessa olevalle, mutta luonnehäiriöisen kanssa normisettiä. Kysyin kerran ex-mieheltä voinko lähteä hänen kyydissä kaupoille. Mies raivostui, koska minä pilasin kaiken kysymällä kyytiä, vaikka hänen oli tarkoitus mennä ostamaan minulle syntymäpäivälahjaa. Mies lähti ovet paukkuen huutaen olenko nyt tyytyväinen. Parin päivän päästä olleet synttärit vietin yksin ja mies piti mykkäkoulua pari viikkoa. Näissä suhteissa ei ikinä tiedä, mistä raivo repeää.

Vierailija
111/117 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palsta täynnä ihmeellisiä hissuttelijoita - ero ja talo myyntiin kun toinen riidan yhteydessä 'sanoi pahasti' :D

Haluatko sinä elää ihmisen kanssa, joka ei arvosta sinua ja on valmis myös julistamaan sen loukkaamistarkoituksessa? Ei tuollaiseen suhteeseen kannata jäädä, kyse ei ole "pahasti sanomisesta" vaan kokonaisuudesta, toinen ei ole kumppani vaan ilkeyksien kohde.

Riitely ja toisen arvostaminen on täysin kaksi eri asiaa. Herkkänahkaisten on parempi elellä yksikseen niin ei tule 'loukatuksi'.

Hyvässä parisuhteessa, jossa puolisot arvostavat ja kunnioittavat toistaan ei riidellä haukkumalla ja vähättelemällä toista, vaan ymmärretään, että asiat riitelevät, eivät ihmiset.

Jos olisin ap:n mies, olisin heittänyt ap:n jo pihalle. Tuollaista k*sipäisyyttä ei tarvitse kenenkään sietää, eikä työstressi ole mikään syy syytää sontaa toisen niskaan.

Minun mieheni ei ole tätä koskaan osannut. Hän on alusta saakka suuttuessaan haukkunut minun ulkonäköäni, osaamistani, irvaillut heikkouksiani jne. Tuo kyllä loukkaa pahasti ja olen aika pitkävihainen. Vaikka hän pyytääkin anteeksi jälkeenpäin, niin jossakin sopukassani kannan edelleen kaunaa. Tämä myös huonontaa itsetuntoani.

Olen huomannut, että tällainen törkeä ja lapsellinen tapa riidellä on omaksuttu appilasta. Hänen isällään on sama tyyli haukkua vaimoaan ja lapsiaan. Ollaan puhuttu asiasta, että miksi pitää mennä henkilökohtaisuuksiin, vaikka kyse on jostakin asiasta. Mies sanoo, ettei voi sille mitään, kun on äkkipikainen ja raivostuessaan haluaa tahallaan loukata kohdetta pahimmalla tavalla.

Vierailija
112/117 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sitten siinä. Älä loukkaa ketään enää noin.

Vierailija
113/117 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ei ole tätä koskaan osannut. Hän on alusta saakka suuttuessaan haukkunut minun ulkonäköäni, osaamistani, irvaillut heikkouksiani jne. Tuo kyllä loukkaa pahasti ja olen aika pitkävihainen. Vaikka hän pyytääkin anteeksi jälkeenpäin, niin jossakin sopukassani kannan edelleen kaunaa. Tämä myös huonontaa itsetuntoani.

Olen huomannut, että tällainen törkeä ja lapsellinen tapa riidellä on omaksuttu appilasta. Hänen isällään on sama tyyli haukkua vaimoaan ja lapsiaan. Ollaan puhuttu asiasta, että miksi pitää mennä henkilökohtaisuuksiin, vaikka kyse on jostakin asiasta. Mies sanoo, ettei voi sille mitään, kun on äkkipikainen ja raivostuessaan haluaa tahallaan loukata kohdetta pahimmalla tavalla.

Miksi sää semmosta ukkoa katot? Itsellä oli samanlainen vaimo joka etsimällä etsi että pystyi loukkaamaan kaikista pahimmalla tavalla ja ns anteeksipyyntö sitten olisi pitänyt hyvittää koko paska. Meni suhde poikki ja nyt ollut 8 vuotta yhdessä uuden vaimon kanssa ja yhtään ainoaa kertaa en ole kuullut henkilökohtaisuuksiin menoa ns riidan aikana. Eipä niitä riitojakaan enää montaa ole ollut. 

Vierailija
114/117 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli sitten siinä. Älä loukkaa ketään enää noin.

Miehet osaa sitten olla pikkumaisia kun nainen joskus sanoo jotain poikkipuoleista kommenttia miehestä.

Vierailija
115/117 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä saattaisin tuon antaa anteeksi, jos liitto olisi aiemmin ollut onnellinen ja tuo olisi ensimmäinen kerta lajiaan. Mutta jos tuo vielä uusiutuisi, se suhde olisi kyllä sitten siinä.

Liitto on ollut onnellinen ja tasapainoinen ja tämä oli ensimmäinen että samalla viimeinen kerta kun hermostun noin. Mies ei edelleenkään oikein puhu kunnolla, mutta oli listannut vihkoon asioita miksi sanani luokkasivat syvältä. Mies suostui syömään aamupalan samaan aikaan ja kerroin että olen valmis hakemaan apua, vaikka tämä olikin ensimmäinen kerta kun raivostuin. Itkuksihan sekin meni ja tiesin ettei mies pysty lohduttamaan vaikka on niin aina aiemmin tehnyt. Ap

Vierailija
116/117 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule enää korjaantumaan tuo. Ja vaikka vielä tulisikin, niin tuo ei jäänyt viimeiseksi kerraksi, vaikka ap niin sanookin. Sen tietää kahdesta asiasta: ensinnäkin ap kutsuu henkistä pahoinpitelyä "jäätäväksi riidaksi" ja toisekseen, ap vaatii anteeksiantoa. Rivien välistä paistaa hyvin, miten ap:n mielestä olisi jo pitänyt antaa anteeksi kun on 2 vko:a pitänyt "mykkäkoulua". Mies on hiljaa, koska on surullinen ja sydänjuuriaan myöten järkyttynyt, ja ap:n mukaan hän pitää mykkäkoulua. 

Valitettavasti ap on väkivaltainen ihminen, eikä siitä parannuta sillä, että luvataan, ettei koskaan enää. Ap tarvitsee apua. Päästä mies pois, äläkä seurustele ennen kuin olet parantunut. 

Vierailija
117/117 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttämäsi sanat olivat kyllä pahaa henkistä väkivaltaa. Jos minulle sanottaisiin vastaavaa niin mies olisi entinen mies.

Mies ei ole väkivaltainen enkä minäkään ole. Meillä ei käytetä minkäänlaista väkivaltaa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi