Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjäisitkö 1500 e kk-tuloilla?

Vierailija
22.07.2022 |

Jäisikö yhtään säästöön?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
42/57 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin 10 v sitten, että minulle riittää elämiseen 800 e/kk.

Nyt pitäisi ehkä nostaa 1000 euroon.

Olen saanut säästettyä 3 asuntoa, joista yhtä vuokraan ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin hyvin tuolla rahalla. Ottaisin mieluusti osa-aikatyön ja pienemmän palkan, nauttisin elämästä.

Vierailija
44/57 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1400e/kk nettopalkka, eli pärjään. Säästöön ei kyl mitään hiluja enempää jää.

Vierailija
45/57 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin, jos saisin käyttää säästöjäni lisäksi. Ilman niitä ei toivoakaan. Nettotuloni ovat neljä tonnia tällä hetkellä ja elämä mitoitettu niiden mukaiseksi.

Vierailija
46/57 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olen pärjännyt. Mutta jos sähkön hinta nousee taivaisiin on talon myynti edessä.

Vierailija
47/57 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman päivän voisi pärjätä.

Vierailija
48/57 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tuon nettona. Tosin asun omassa asunnossani, mikä tulee vuokra-asumista halvemmaksi. En omista autoa. En erityisemmin säästele, jos en tuhlailekaan. Vuodessa jää säästöön jotain 2000-5000, riippuen siitä miten olen humputellut. Eläketulo tuo.

Vierailija
49/57 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on netto, pärjäisin. En saa nykyään tuonkaan vertaa.

Jos brutto ja se olisi palkkatuloa tai työttömyyskorvausta tai eläkettä, verojen jälkeen ehkä jäisi sen verran käteen että saisin vielä satasen asumistukea. Mutta ehkä aloittaja ei tarkoittanut tällaista laskelmaa?

Vierailija
50/57 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin jos ei olisi ulosottoa. Päädyin ulosottoon terveyden romahdettua ja nyt ei kannata alle 2000e bruttopalkalla mennä töihin, sillä joutuisin turvautumaan toimeentulotukeen. Ei tässäkään ole mitään järkeä. Velat pitää kyllä maksaa mutta niin että suojaosuudella tulee toimeen!

Vierailija
51/57 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1600€ netto/kk

ja akka elätettävänä

+ 2 mukulaa

koville ottaa mutta onneksi olen pitkä vaikkakin muuten vajaa ja akka siivoaa alati

Vierailija
52/57 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti pärjäisin jos pakko olisi. En tietystikään voisi jäädä nykyiseen asuntoon mutta jos vaihtoehtoja ei olisi niin totta kai muuttaisin pienempään asuntoon ja kaikki kulut minimiin. 

Vierailija
53/57 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettona kyllä. Leveästi en todellakaan eläisi, mutta pärjäisin.

Vierailija
54/57 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärjäisin jos ei olisi ulosottoa. Päädyin ulosottoon terveyden romahdettua ja nyt ei kannata alle 2000e bruttopalkalla mennä töihin, sillä joutuisin turvautumaan toimeentulotukeen. Ei tässäkään ole mitään järkeä. Velat pitää kyllä maksaa mutta niin että suojaosuudella tulee toimeen!

Suomeksi, olit ylivelkaantunut jo aikaisemmin mutta sairastuminen kaatoi korttitalon. Ja kannattaisihan se mennä, saisit velkasi hoidettua nopeammin.

Vierailija
55/57 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin kyllä, mutta asiaa helpottaisi kummasti jos ei olisi velkoja ja elätettäviä.  Yksin pärjäisin vaikka 500 eurolla velattomana jos asumiskustannuksia ei laskettaisi, ne tekisi 500 lisää.

Vierailija
56/57 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeksi, olit ylivelkaantunut jo aikaisemmin mutta sairastuminen kaatoi korttitalon. Ja kannattaisihan se mennä, saisit velkasi hoidettua nopeammin.

Voi sen niinkin sanoa, elämä osaa yllättää. Tosiasia on se että olen edelleen vajaakuntoinen ja nuo ulosottovelat ehtivät vanhentua ennenkuin saisin ne maksetuksi. En toistaiseksi kykene edes osa-aikatyöhön.

Vierailija
57/57 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjäisi. Liikaa lapsia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi