Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko huomannut että alkoholi vaikuttaisi yöuneen tai sykkeeseen?

Vierailija
22.07.2022 |

Että nukkuisi jotenkin kevyemmin tai vähemmän alkoholin nauttimisen jälkeen?

Mistä se voi johtua?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin tummat silmänaluset on aamulla jos on juonut ja ei niin energinen olo

Vierailija
2/21 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai se vaikuttaa. Sekoittaa nestetasapainon, verenpaineet ja aivojen välittäjäaineet. Alkoholi on epäterveellistä, jos et sitä sattunut tietämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin tummat silmänaluset on aamulla jos on juonut ja ei niin energinen olo

Ne voi olla muutenkin eikä alkoholi liity mitenkään.

Alkoholi vaikuttaa eri ihmisillä eri tavoin. Oon huomannut että mua se tasaa.

Vierailija
4/21 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sanotaan krapulaksi. Lievä väsymys tai sitten sellainen, että näet liskoja viikon. Kaikki siltä väliltä on mahdollista.

Vierailija
5/21 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se tuhoaa nukkumisen täysin. Paitsi jos juo sammumiseen saakka.

Vierailija
7/21 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siitä lukemattomia tutkimustuloksiakin, että vaikutta. Mitäpä muuta hermomyrkky voisi tehdä?

Vierailija
8/21 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nestehukka jo pahalla mallilla kuvauksesta päätellen.

Vierailija
9/21 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen älykellosta näkee, että vaikuttaa

Vierailija
10/21 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin jo 15-20 vuotta sitten että en enää saa unta jos olen juonut. Paitsi lääkkeillä. 

Vierailija
11/21 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vaikuttaa

Vierailija
12/21 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman alkoholia en nuku, tai jos nukun, niin noin 1-2 t/vrk. Alkoholin kanssa nukun kuin uppotukki ja olen aamulla fresh. Syke nousee alkoholin myötä, se on miinusta, mutta verenpainelääkkeet tasaa sitä. Työelämä,on kamalaa, mulle kelpaisi tässä vaiheessa mitkä hullunpaperit tahansa, kunhan pääsisin pois työelämästä näin 25 vuoden jälkeen. Olisko mahdollista?

Vierailija
13/21 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman alkoholia en nuku, tai jos nukun, niin noin 1-2 t/vrk. Alkoholin kanssa nukun kuin uppotukki ja olen aamulla fresh. Syke nousee alkoholin myötä, se on miinusta, mutta verenpainelääkkeet tasaa sitä. Työelämä,on kamalaa, mulle kelpaisi tässä vaiheessa mitkä hullunpaperit tahansa, kunhan pääsisin pois työelämästä näin 25 vuoden jälkeen. Olisko mahdollista?

Alkoholismi on sairaus. Kyllä sen perusteella vähintään pitkän saikun voi saada. 

Vierailija
14/21 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytmihäiriöitä oli mulla

Vierailija
15/21 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi on sairaus. Kyllä sen perusteella vähintään pitkän saikun voi saada. 

Pitkä saikku ei riitä. Pitää päästä kokonaan pois.

Vierailija
16/21 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaa sykettä selvästi. Näen enemmän unia rypättyäni.

Vierailija
17/21 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko nyt vaan ap, että junalla siellä on puksuteltu. Ja miksi ei? Kuka tahansa kiksauttaa mieluummin kaveria kuin tuollaista vainoh*llua akkaa.

Vierailija
18/21 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivä kerrallaan ystävä hyvä. Otat nyt ensin sen saikun ja sinä aikana katsot, mihin riippuvuutesi suhteen pääset. Ei eläkepäätös sinun sairauttasi kuitenkaan poistaisi. Vai tahdotko pois työelämästä, että voit olla kännissä 24/7. 

Vierailija
19/21 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivä kerrallaan ystävä hyvä. Otat nyt ensin sen saikun ja sinä aikana katsot, mihin riippuvuutesi suhteen pääset. Ei eläkepäätös sinun sairauttasi kuitenkaan poistaisi. Vai tahdotko pois työelämästä, että voit olla kännissä 24/7. 

En. Haluan olla stressitön. Sitä en voi olla työelämässä. Suvussa on viinaanmenevyyttå ja kaikki ovat lopettaneet eläkkeellä, kunhan ovat saaneet olla rauhassa.

Vierailija
20/21 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se tuhoaa nukkumisen täysin. Paitsi jos juo sammumiseen saakka.

Viimeistään krapulassa nukkuminen on mahdottomuus ilman lääkkeitä. Muutaman kerran hermot paukkuneet kunnolla kun on valvonut pari vuorokautta krapulassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan