Onko purkkihernari huonoa ruokaa?
Jos syö vaikka pari purkillista viikossa, lihottaako?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku jo kerkesi kertomaan eineksistä ja säilykkeistä ihan parasta. Kaksi peukkua ja papukaijamerkki. 👍👍
Toinen hyvä on maksalaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pelkkä purkkikeitto nälkää pidä, joten jos nälkäisenä haluaa olla, niin ei se lihota.
Minusta taas se pitää erinomaisen hyvin nälkää. Puoli päivää menee helposti ihan hernarilautasellisella.
Johtuu siitä että herneissä on paljon proteiinia.
Jalostajan tölkissä kuoriaisten muodossa.
On hyvää ruokaa mutta itselleni tulee hirveä ripuli siitä. Rapa roiskuu monta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon halvempaa ostaa kuivia herneitä ja keittää itse.
Onko tosiaan näillä energiahinnoilla?
Eipä tuo kovin kallista ole Prismassa, 0,59€ tölkki. Tölkistä syö kaksi kertaa joten annos maksaa vaivaiset 0,30€.
Että en nyttiedä kannattaako tuossa kamalasti alkaa säästämään.Ei siitä kyllä kahteen ateriaan ole.
No ei varmaan jos on venyttänyt vatsalaukkunsa jättikokoiseksi.
Mikä on vatsalaukku? Vyölaukkuko?
Oletko vammainen?
Enpä tiennyt, että tuo ötökkäongelma oli laajempikin. Itse löysin kuoriaisen omalta lautaseltani nyt keväällä ja melkein oksensin. En syö enää mitään, mistä en näe onko siinä jotain ylimääräistä. Enkä varsinkaan valmishernekeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo kovin kallista ole Prismassa, 0,59€ tölkki. Tölkistä syö kaksi kertaa joten annos maksaa vaivaiset 0,30€.
Että en nyttiedä kannattaako tuossa kamalasti alkaa säästämään.Ei siitä kyllä kahteen ateriaan ole.
Oletko vammainen?
Tuommoiset tyypit takertuu pikkuseikkoihin päästäkseen pätemään. Jos joku tekee vaikka kirjoitusvirheen niin kaikki muut ymmärtää, mitä sanaa haetaan, mutta ei tuo urpo, joka kyselee sanan merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta purkkihernekeitto on parempaa.
Ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiennyt, että tuo ötökkäongelma oli laajempikin. Itse löysin kuoriaisen omalta lautaseltani nyt keväällä ja melkein oksensin. En syö enää mitään, mistä en näe onko siinä jotain ylimääräistä. Enkä varsinkaan valmishernekeittoa.
Tämä oli meille tärkeä tieto.
Sellaisenaan se ei minun mielestäni ole mitään varsinaista kulinaristiruokaa, ihan syötävää kuitenkin jo sellaisenaankin. Sen voi kuitenkin itse tuunata omaan makuunsa sopivaksi. Minä käytän sovellettuna yhdeltä Mårtenssonilta lukemaani reseptiä. Lisään siihen siis silputtua savukylkeä, suolakurkkua, hillosipulia, juustoraastetta sekä korvaan osan nesteestä oluella. Lautaselle lisään vielä tuoretta sipulisilppua! Mielestäni keitto on tässä muodossa erittäin hyvää, varsinkin jos huomioidaan, että aloitin jalon keittotaidon opiskelun vasta 60-vuotiaana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta purkkihernekeitto on parempaa.
Ei todellakaan ole.
Älä tule vänkäämään. Jonkun mielestä on eikä saattaisi sinun soppiasi syödä vaikka aseella uhattaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisenaan se ei minun mielestäni ole mitään varsinaista kulinaristiruokaa, ihan syötävää kuitenkin jo sellaisenaankin. Sen voi kuitenkin itse tuunata omaan makuunsa sopivaksi. Minä käytän sovellettuna yhdeltä Mårtenssonilta lukemaani reseptiä. Lisään siihen siis silputtua savukylkeä, suolakurkkua, hillosipulia, juustoraastetta sekä korvaan osan nesteestä oluella. Lautaselle lisään vielä tuoretta sipulisilppua! Mielestäni keitto on tässä muodossa erittäin hyvää, varsinkin jos huomioidaan, että aloitin jalon keittotaidon opiskelun vasta 60-vuotiaana!
Ja olet elossa vielä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama sisäelin, jossa äityleiden mukaan kehittyy masuasukki.
Höpö,höpö
Joskus tuota tulee syötyä, jos ei muuta keksi. Itselleni yksi purkki riittää kahdeksi päiväksi. Keittoon voi lisätä vettä, jolloin sitä tulee enemmän. Kylkeen pari näkkäriä, ja se on siinä. Hyvää perusruokaa ilman turhia kaloreita, ja täyttää hyvin vatsan. Täytyykin taas ostaa purkki hernaria.
Kuten joku jo kerkesi kertomaan eineksistä ja säilykkeistä ihan parasta. Kaksi peukkua ja papukaijamerkki. 👍👍