KESÄKUISTEN VIIKONLOPPU!!!
Missäs kaikki kesäkuiset taas lymyilevät? Ilmoitelkaa nyt ihmeessä kuulumisianne:)
).( Testasin aamulla (analyz exact), ja uskokaa tai älkää, mutta PLUSSAA se näytti. Hiukan on vielä sellainen olo, että ei oikein tahdo uskoa todeksi, että pikkukakkonen tekee tuloa kovaa vauhtia:) Oireina on ollut päänsärkyä, lievää pahoinvointia ja paleltaa kovasti, eipä oikeastaan muuta. Niin, tänään oli kp 46, ja kierron pituudesta ei ole ihan tarkkaa tietoa, mutta luulenpa sen olleen noin 44 pvä.
bambiino rv 4+1
Kommentit (8)
Olen käynyt välillä kurkkimassa vielä teitä kesäkuisia. Hieno homma, että plussat pamahtivat teille!!!!! :)))))
Onnea bambiino plussasta! Nyytille tarrasukkia matkaan mukaan ja ei kun kohti juhannustapaamista :)
Täällä ei lauantai ole sujunut yhtä mukavissa merkeissä. Täti saapui kylään... olen ottanut yllättävän rauhallisesti asian, silti ...tuttaa ihan sikana. Ei auta tämä lähtee nyt matkustelemaan kohti heiniksiä.
Iksu kp1/28-35
Mä kun en osaa oikein alkaa näitä pinoja,niin olen jo moneen paikkaan laittanutkin ilouutiseni. Eli aamusella pongasin minäkin TODELLA SELVÄN PLUSSAN TIKUSSA ;D Ei oikein todeksi meinaa uskoa edes, kun niin kauan kerkesimme pikkukakkosta toivoa! Toivon tarrasukkia matkaan nyt ja malttamattomana varaan ultraakin ajan,varmistaakseni vauvan olemassaolon =D
Hurjan paljon onnea muillekin plussanneille (niin tohkeissaan ettei nimet jää edes mieleen). Tarrasukkia ja liimaa teidänkin asukeille.
Pahoittelut tädin yllättämille... Tiedän ettei kovasti lohduta,kun toivoo itsekin raskautta! Mutta löysi se onni meillekin,niin miksei teille ;-)) Aikaa se saattaa kyllä ottaa,niinkuin meillä!
S@nde,täysin sekaisin raskaudesta 4+1 vai miten se on
Kävin silloin aluksi ilmoittautumassa kesäkuisiin, en sitten kuitenkaan paljoakaan kirjoitellut.. Kävin teidän juttuja silloin tällöin lukemassa. Mutta nyt ilmoittelen, että täällä kp 1, joten menkat alkoivat, vaikka myöhässä tulivatkin..
Muille kovasti onnea plussista!! Täällä mennään uutta kiertoa kohti vain..
eipä ollut käyttö testeille tässä kierrossa...Täti kurvaili meille kaikista estoyrityksistä huolimatta :-(
Harmistuneena ja tietysti (nolona täytyy myöntää...) sekä pettyneenä siirryn heinäkuisiin...
Kaikille kesäkuun plussaajille kovasti onnea ja tsemppiä!
-K-
ja tömps. Tuli pudotus meillekin heinäkuisiin. Täti saapui perjantaina kp. 36/30-33, joten kierto heittelee edelleen.. mur. Onneksi tuli testattua se nega, niin ei tarvinnut korkealta pudota.
Onnittelut plussanneille ja muille vielä isosti plussatuulia, tädin kanssa treffanneet tapaankin tuolla heinäkuisista. Älkää te muut sinne siis enää vaivautuko. ;)
Kiitos ja kumarrus. :) *vilkuttaa*
Naanuli 3/??
ja halaukset joidenka yritys siirtyi heinäkuulle, minä liityn myös sinne, eli menkat alkoivat tänä aamuna muutaman päivän myöhässä ja semmosella paineella että kaikki housut oli sitten veressä :( Nyt ei sitten auta ku yrittää ens kierrosta uudelleen, jos jotain hyvää voin hakea omasta tilanteesta, niin mulla on nyt 3 vk:n sisään polttarit ja häät eli voin olla ihan " normaalisti" .
Toivottavasti pääsisin ite tulemaan perässä =)
Tänään kp 29/28 ja edelleenkin on nenä tukossa ja lämpöä 37,5-37,7, saa nyt nähä tuleeko se täti tänään vai saanko testata huomenna aamulla.
Tuskin on tärpänny ehit ekalla kierrolla, mutta saahan sitä aina toivoa!