Iso jätesäkillinen tölkkejä ja pulloja. Mitä ajattelet?
Minulla on iso jätesäkillinen pulloja ja tölkkejä. Mitä ajattelisit, jos näkisit minut palauttamassa ne?
Kommentit (29)
Itse vein kerran 2 isoa jätesäkillistä opiskelijatapahtuman jälkeen, olin siis osana järjestäjiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että aplla on itsetunto ongelmia jos tuollaista asiaa pitää miettiä.
Olenkin huonon itsetunnon omaava b-luokan juoppo.
t.ap
Mutta olet a-luokan kierrättäjä!
kaappi juopot keräävät säkillisen ja sitten kohdatessa alkavat selitellä lasten limu pulloilla tai keräämisestä.
Ajattelen, että siinä on varmaan kaveri käynyt jossain Hangon Regatassa tai muussa vastaavassa keräämässä pulloja ja että onpas fiksua ja paljonkohan hän niistä saa.
Vertaisin kasseja nassuun, onko punerrusta ja pöhötystä ja päättäisin sitten, mitä ajattelen.
Käyty kerää pois, festarit,joku iso tapahtuma paikka? Uimarannat?Hienoa siivoavat muiden roskat ja palkaksi saavat pantti rahat.Kuka vaan voi alkaa harastaa pantti pullojen / tölkkejen keräys.Mikä estää?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, miten hullua panttijärjestelmä on. Varmasti olisi ekologisempaa luopua siitä ja panostaa taloyhtiöiden jätteiden lajitteluun.
Voisin lyödä vetoa, että suurin osa noista jätesäkillisten palauttajista asuu okt:ssa, koska harvalla taloyhtiössä asuvalla on tiloja säilöä niin suurta määrää pulloja ja tölkkejä.
Hyvä että et heittele pitkin pihoja ja tienvarsia 👍. Toisin kun nämä varakkaat koululaiset/opiskelijat mm.