Olet ravintolassa. Sinne tulee asiakkaaksi Harry ja Meghan. Mitä teet?
Kommentit (36)
Harmittelisin että seminee
kerit päästetään ravintolaan.
Minut varmaan heitetään pellolle kun he tarvitsee tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm... olisin ravintolassa johon saapuivat Harry ja Meghan 🤷🏻
Sinne tulee lehtijutun mukaan myös liuta henkivartijoita ja ne vahtivat myös sinun liikkeitäsi. Kuvaaminen on sitten kielletty.
Noh, olisin ravintolassa johon saapuivat Harry ja Meghan sekä liuta henkivartijoita.
En ollut kuvaamassa, mutta hyvä toki tietää 😊
Söisin ateriani, maksaisin ja poistuisin.
Nehän on tietenkin kuulleet, että mä oon pk-seudun paras Pokemon Go:n pelaaja ja on tulleet haastamaan mut. Tuskinpa niistä kauhean kovaa vastusta on..
Nehän on vaan taviksia, minun naapurini saapuminen samaan ruokapaikkaan kiinnostaisi minua enemmän.
Haukkuisin Megsun ambomaan zuluksi ja hysyisin Hartsalta onko se nähnyt sen south park-jakson jossa Cartman kääntää koko koulun punapäitä vastaan.
Eiköhän koko ravintola olisi suljettu tavallisilta ihmisiltä tämän herrasväen saapuessa sinne.
Jatkan syömistä mutta, jos joku kuninkaallinen vaikka kuningatar tai Charles tulee niin tuijotan ihastuneena ja unohdan syödä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän koko ravintola olisi suljettu tavallisilta ihmisiltä tämän herrasväen saapuessa sinne.
Ei välttämättä. Tuossa lehtijutussa ihan painelivat ravintolaan sisään, mutta vaativat toki koko sisäpihaa itselleen. Ei onnistunut.
Oksennan. Kuvottava ja niin turha pari.
Haluaisin osoittaa empatiaa heitä kohtaan, sillä he tuskin ovat sellaista saaneet pitkään aikaan.
mä en tod näk edes tunnistaisi, huono kasvomuisti
Söisin, enkä piittaisi millään tavalla. Jos henkivartija kuitenkin kulkisi ympäriinsä varoittamassa ketään kuvaamasta ulosheiton uhalla, niin maksaisin ensin ja poistuessani ottaisin muutaman räpsyn. En muutenkaan palaisi ko. paikkaan NYC:ssä ikinä.
kÄSKEN NÄÄGGERIN ULOS.