Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lähes kaikki naiset tinderissä...

kek
21.07.2022 |

2 Matkustelukuvaa jostain espanjasta tjsp, 2 viininjuontikuvaa, 2 sali/treenaus kuvaa, 2 luonto/suplauta kuvaa? Onko kaikki naiset tässä maassa näin samanlaisia juntteja?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, minä en juo viiniä, matkustele ulkomailla, käy salilla tai varsinkaan sup-lautaile. Mutta en ole myöskään tinderissä. Tinder-naiset ei ole yhtä kuin kaikki naiset.

En ole ap, mutta Tinderistähän tässä puhuttiin. Minun iässäni 35, nainen ei ole ainakaan minun ulottuvissani, jos ei käytä onlinedeittipalveluita. Ei ole halua eikä aikaa käydä baareissa ja siinäpä se sitten on Suomen deittiskene.

Vierailija
22/39 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, minä en juo viiniä, matkustele ulkomailla, käy salilla tai varsinkaan sup-lautaile. Mutta en ole myöskään tinderissä. Tinder-naiset ei ole yhtä kuin kaikki naiset.

En ole ap, mutta Tinderistähän tässä puhuttiin. Minun iässäni 35, nainen ei ole ainakaan minun ulottuvissani, jos ei käytä onlinedeittipalveluita. Ei ole halua eikä aikaa käydä baareissa ja siinäpä se sitten on Suomen deittiskene.

Jos haluaisit tavata jonkun erilaisen naisen kuin "tinder-naisen", niin kannattaisi ajatella ns. laatikon ulkopuolelta. Mutta ettehän te miehet halua.

"Pyllybikineissä suppaileva nainen, mulle!!!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaisit tavata jonkun erilaisen naisen kuin "tinder-naisen", niin kannattaisi ajatella ns. laatikon ulkopuolelta. Mutta ettehän te miehet halua.

Missä semmosen tapaa?

-ap

Vierailija
24/39 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko tapaavani Tinderissä pyllybikineissä suppailevaa naista, enkä suututa sovelluksen algoritmia swaippailemalla noita oikealle. Lasken Tinderissä riman hyvin alas, koska on parempi tavata jotain naista, kun ei koskaan ketään. 

Vierailija
25/39 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisia kuvat ovat. Tai sitten pelkkä kasvokuva jos on +100kg

Vierailija
26/39 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/39 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska iso osa suomalaisista käy pakettimatkoilla (Espanja yksi suosituimmista rantalomakohteista) ja liikkuu kesällä ainakin jonkin verran luonnossa, mutta ei ole mikään eräretkeilijä, ja sitten n. puolet harrastaa jonkinlaista liikuntaa, joista salilla käynti varmaan suosituimpien joukossa, ja toinen puoli sitten ei liiku, ovat ylipainoisia. Niistä, jotka juovat alkoholia, iso osa juo joskus viiniä. Kaljatölkkikuvat eivät saa niin paljon tykkäyksiä kuin viinilasikuvat.

Vierailija
28/39 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihmettelin silloin kun kokeilin Tinderiä että miksi suurimmalla osalla naisista on harrastukseksi merkittu joku viininjuonti.

En tiedä oliko nuo naiset tuolla tosissaan vai ei.

Vierailija
29/39 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tuollaisia. Tykkäyksiä on ikähaarukassa 22-35 6000 kpl, en tiedä onko paljon vai vähän.

N41

Vierailija
30/39 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron teille mullistavan faktan. Vain tietyntyyppiset ihmiset käyttää tinderiä. Naisissa ja miehissä on sama. Pelkkiä tylsiä loma/viinilasi/sali/surffaus kuvia. tämäntyyppiset käyttää tinderiä.

Vierailija
31/39 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö me jo sovittu että poistat sen tinderin kun kukaan ei sua klikkaa!

Mene vaikka AA-kerhosta hakemaan tai painonvartijoista.

Vierailija
32/39 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia kuvia siellä tinderissä haluttaisiin nähdä?

Matkalla ihmiset usein ottavat valokuvia joten matkustuskuvat todennäköisesti johtuvat siitä. Ainakaan itse en ota itsestäni koko ajan valokuvia.

Suurimmalla osalla on varmaan aika "tavalliset" harrastukset. Eli käydään salilla, lenkkeillään, vietetään aikaa kavereiden kanssa ym. Siksi kuvatkin ovat "tavallisia". Hyvin harva harrastaa jotain oikeasti erikoista. Ja pakko sanoa tinderiä käyttäneensä, että yhtälailla tulee vastaan paljon miesten profiileja, joissa lukee vaan "viini ja matkustelu". Sitten kuvina matkustuskuvat ja salikuvia.

Suurin osa ihmisistä on tavallisia. Ja läheskään kaikki eivät osaa kirjoittaa persoonallisia profiilitekstejä.

Vierailija
33/39 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vain kasvokuva.

Vierailija
34/39 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä häiritsee? Eikö jo oletus ole, että suurin osa ei kuitenkaan ole kiinnostavia, joten eikö ole oletettavaakin, että kun osa karsoituu ulkonäön perusteella, niin lopuistakin valtaosa on tavalla tai toisella tylsiä. Myös miesten profiilit ovat melkein kaikki kuin toistensa kopioita: samanlainen ulkonäkö, samat harrastukset, monimaalisesti tekstiä profiilissa. Eihän siinä auta muu kuin etsiä niitä harvoja kiinnostavia. Minusta on vain kätevää, jos tylsät ja vääränlaiset on helppo huomata jo profiilin perusteella.

Vierailija
35/39 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ongelma voi olla se, että Tinderissä joutuu valitsemaan kiinnostuksenkohteet listasta, jossa niitä on rajallinen määrä. Varmaan moni haluaa välttää sen, että itsellä ei olisi juuri mitään kiinnostuksenkohteita, joten sitten valitsevat tuollaisia helppoja jotka nyt edes jotenkin sopivat itseen. Asiaa voisi tietenkin kompensoida kirjoittamalla kiinnostavan profiilitekstin, mutta kun kovin moni on huono sellaisessakin tai ei jostain syystä luota esittelytekstin tehoon.

Vierailija
36/39 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti ne tyhjäpäänaiset tuntuvat olevan miesten unelma. Väitetään ettei muka kiinnosta pinnalliset naiset, mutta sitten kuolataan niiden tissipersekuvien perään Ig:ssä.

Vierailija
37/39 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia kuvia toivoisit näkeväsi?

Jotain vähän persoonallisempaa. Vaikka pelaamassa monopolia vaarin kanssa.

Mutta jos ei harrasta sellaista tai ei koe sen kuvastavan itseä. Ja täytyy sanoa, että kun romanttista ja seksuaalista suhdetta haetaan, en itse suosittelisi laittamaan profiiliin mitään vanhuskuvia - vaikka onkin ihan sympaattista, että pitää seuraa vanhukselle, niin ei sellainen kuva ehkä toisessa eroottisia viboja nostata.

Vierailija
38/39 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä näytä kiinnostavan miehiä sitten muunkaanlaiset kuvat, itsellä kun oli kuvia harrastuksesta ja ei tilanteista erilaisia kuvia. . :')

Miehissä suurin osa kertoo vaan käyvänsä salilla, matkustelevan ja pelaavansa.. Suppee on tarjonta.

Tai sit on niitä jotka ei kerro itsestään mitään.. Mitä nekin siellä sit tekee?!

Se sali on oltava siellä, koska ilman sitä ei tule mätsejä saati treffejä. Minulle yksi nainen yritti kerran olla ovela kysyessään: "Muuten, satuitko olemaan tänään salilla samaan aikaan, kun näin ihan saman näköisen jätkän siellä tänään?" Ei kylläkään kirjoittanut noin hyvin. Yritti siis vängätä, että harrastanko salia, kun sitä ei profiilissani lukenut. No en harrastanut ja ghostaus tuli samantien.

No mutta eikös tuo ollut ihan asiallinen tapa selvittää asia.

Vierailija
39/39 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntteja? Nuohan ovat trendikkäitä. Just noiden naisten perään miehet porukalla kuolaavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän