Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä jos hammaslääkäri pyörtyy kesken hampaan poiston

Vierailija
21.07.2022 |

Hamaslääkäri on juuri poistamassa hammasta ja saanut sen puoleen väliin nyhdettyä ja pyörtyykin kesken kaiken. Mitä hammaslääkärin apulainen tekee silloin, vai pystyykö tekemään mitään. Kuka hoitaa homman loppuun?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se amk:n käynnyt korkeasti koulutettu sairaanhoitaja, jolla lääköärin taidot?

Vierailija
2/7 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee toinen hammaslääkäri. Multa poistettiin tänä vuonna yksi hammas. Poisto kesti 1,5tuntia. Ekana sitä yritti irti kandi ja kruunu katkesi ja hän ei saanut siitä kiinni ja lähetti kutsun useammalle lääkärille. Lopulta yksi tuli ja otti lopun hampaan irti ja tikkasi. Yli tunnin se kandi sitä yritti. Ja minä olin vielä ennen aloitusta kertonut, että pelkään hammaslääkäriä, mutta viimeksi ainakin irtosi tuosta vaan vetämällä sekunnissa. Ei ollut ihan sama tuo viimeinen hammas(ei viisaudenhammas).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tätä sattuu jatkuvasti.

Vierailija
4/7 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hampaanpoistoni kesti yli tunnin ja vaikka lääkärini ei pyörtynyt, joutuivat kutsumaan apuun toisen hammaslääkärin. Onneksi käyn aina paikassa, jossa on useampi vastaanottaja.

Vierailija
5/7 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppui kerran aika kesken eivät saaneet hammasta poistettua. Annettiin vaan uusi aika loppuviikkoon ja hammas oli leikelty mutta juurta jäi vielä paikalle.

Vierailija
6/7 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni sinulle jonka hampaan poisto kesti 1,5 tuntia.

Vierailija
7/7 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan olisi ihan kamalaa jos olisi sellaisen yksityishammaslääkärin vastaanotolla jossa ei olisi edes apulaista ja lääkäri saisi vaikka sydänkohtauksen kesken kaiken ja itselläsi olisi suu täynnä tavaraa, mitäpä sitten teet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi