Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten äidiksi tuleminen muutti sinua? -peukutusketju

Vierailija
21.07.2022 |

Äidiksi tuleminen voi tuoda monia muutoksia ja osa saattaa jopa yllättää. Miten äidiksi tuleminen muutti sinua? Huomaathan, että ketjuun ei ole tarkoitus tulla kritisoimaan lapsen saamista tai kommentoimaan, että ei itse aio äidiksi. Näille aiheille on jo omat ketjunsa.

Peukku ylös = minäkin muutuin näin, peukku alas = minä en muuttunut näin. Ap aloittaa:

Ennen lapsen saamista olin monissa ihmisuhteissa aina se osapuoli, joka yksipuolisesti jousti. Lapsen saatuani en enää jaksanut/ei enää kiinnostanut joustaa samalla tavalla. Moni ihmissuhde sai jäädä, kun en enää jaksanut yksipuolisesti nähdä vaivaa (matkustaa aina toisen luo, tavata vain toiselle sopivana ajankohtana jne). Koen tämän muutoksen siis positiivisena, kun yksipuoliset ihmissuhteet ovat jääneet.

Ap

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus oli vahinko, mutta pidimme lapsen kun ilmeni, ettei mies ollutkaan vela kuten tahdoin uskoa. Itsekin yllätyin, että elämä on lapsen kanssa parempaa ja rakas lapsi on tärkeämpää kuin mikään muu aiemmin elämässä. 

Vierailija
42/52 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauan kesti, että tuli ekat asiattomuudet ketjuun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kauan kesti, että tuli ekat asiattomuudet ketjuun...

Mietipä millaista olisi jos palstaa ei suljettaisi yöksi?

Vierailija
44/52 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin siitä, miten jotkut kliseet eivät pitäneet paikkaansa kohdallani. Esimerkiksi se, että omaa lasta rakastaa eniten maailmassa, enemmän kuin puolisoa. Mulle puolisoa kohtaan kokemani rakkaus ja lasta kohtaan kokemani rakkaus ovat täysin erilaisia "rakkauksia", eikä niitä voi verrata toisiinsa.

Vierailija
45/52 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin siitä, miten jotkut kliseet eivät pitäneet paikkaansa kohdallani. Esimerkiksi se, että omaa lasta rakastaa eniten maailmassa, enemmän kuin puolisoa. Mulle puolisoa kohtaan kokemani rakkaus ja lasta kohtaan kokemani rakkaus ovat täysin erilaisia "rakkauksia", eikä niitä voi verrata toisiinsa.

kuolisitko puolisosi puolesta?

Vierailija
46/52 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää kaivannut niin paljon kodin ulkopuolisia ihmissuhteita kuin ennen lasta. Pikkulapsiarjessa oli lähes koko ajan lapsen seurassa, joten kun lapsi meni nukkumaan niin halusin olla pitkälti itsekseen.

Vierailija
47/52 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuolisitko puolisosi puolesta?

Toki ja lapseni.

Vierailija
48/52 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi enää katsoa raakoja elokuvia ollenkaan, mutta tuskin menetän siinä mitään.

Vierailija
49/52 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää kaivannut niin paljon kodin ulkopuolisia ihmissuhteita kuin ennen lasta. Pikkulapsiarjessa oli lähes koko ajan lapsen seurassa, joten kun lapsi meni nukkumaan niin halusin olla pitkälti itsekseen.

Halusin olla itsekseNi.

Vierailija
50/52 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli paljon väsyneempi kuin aiemmin.😄😄

Vierailija
51/52 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äitinä joissakin tilanteissa pinna on loputon ja joissakin tilanteissa pinna palaa nopeammin kuin ehdin kissaa sanoa. Yleensä enemmän tuota jälkimmäistä.

Vierailija
52/52 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi