Käykö kukaan elokuvissa?
Kommentit (21)
En käy koska siellä ei ole mitään katsomisen arvoista.
Elvis , näistä uusimmista, oli hyvä. Käyn leffassa melkeinpä kerta viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun 80-luvulla ujona 14-vuotiaana kävin elokuvissa. Lippujonossa minua yrittivät takana olevat parikymppiset sällit kammeta pois, kun olin kuulemma niin ruma. Paikkani olisi kuulemma ollut vessajonossa. Olisi tehnyt mieli itkeä, mutta pidin pintani kuitenkin.
Langetetaan kirous noille sälleille.
Ei siellä kukaan käy. Leffateattereita pidetään muuten vain pystyssä. Ja mainostetaan.
Onhan se ihan toista mennä elokuviin leffaan kuin jatkuvasti kotisohvalta katsoa . Sarjat kotona , leffat teattereissa.
Korjaan, Top Gun Maverick saattaisi olla katsomisen arvoinen. Ehkä käynkin teatterissa kerran tänä vuonna.
Top Gunin lentokohtaukset oli hienot.
Vierailija kirjoitti:
Top Gunin lentokohtaukset oli hienot.
Parasta on kuitenkin että ilmeisesti se ei ole täynnä woke propagandaa.
Käyn ehkä kerran kuussa. Viimeksi katsoin juurikin tuon Maverickin, seuraavaksi vuorossa Elvis.
Muutaman kerran vuodessa käyn. Tänä vuonna ainakin Top gun, uusi Thor ja Doctor Strange on käyty katsomassa.
Äskettäin kävin monen vuoden jälkeen. Ärsyynnyin, kun elokuvan alussa oli mainoksia esim. Mäkkärin mainos.
En toiste maksa kallista hintaa lipusta, kun sillä ei pääse edes ärsyttävistä mainoksista eroon. Pysyn jatkossa suoratoistopalveluissa.
Vierailija kirjoitti:
Korjaan, Top Gun Maverick saattaisi olla katsomisen arvoinen. Ehkä käynkin teatterissa kerran tänä vuonna.
Käy ehdottomasti. Se on hintansa väärti ja ehdottomasti elokuvateatteriin suunniteltu. Suosittelen Elvistä myös, vaikka se toimii kyllä varmasti pienemmältäkin ruudulta kunhan on loistava äänentoisto. Molemmat hyviä vanhanajan elokuvia joissa on keskitytty olennaiseen eli tarinaan ja toteutukseen, taattua viihdettä.
En oo läynnyt kymmeniin vuosiin, mutta heti kun tulee/jos tulee ukrainalainen SNIPER, niin heti lähdetään,.
Vierailija kirjoitti:
Onko Elvis hyvä?
On. Sanon tämän miehenä joka on käynyt viimeisen 10 vuoden aikana teatterissa katsomassa 4 elokuvaa, eli olen aika kranttu.
Muistan kun 80-luvulla ujona 14-vuotiaana kävin elokuvissa. Lippujonossa minua yrittivät takana olevat parikymppiset sällit kammeta pois, kun olin kuulemma niin ruma. Paikkani olisi kuulemma ollut vessajonossa. Olisi tehnyt mieli itkeä, mutta pidin pintani kuitenkin.