Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 50+ ja tajunnut että olen rupsahtanut

Vierailija
21.07.2022 |

Ja se ei tunnu missään. Onko sielunsiskoja?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 52 ja vieläkin rupsahtaneempi. Ei haittaa yhtään kun en ajatellut hankkia kumppaniakaan.

Vierailija
2/16 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eioo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se nyt enää tunnukaan kun siitä on jo kymmenen vuotta aikaa. Kaikkeen tottuu.

Vierailija
4/16 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 52 ja vieläkin rupsahtaneempi. Ei haittaa yhtään kun en ajatellut hankkia kumppaniakaan.

Mä vaan ymmärrän elämän realiteetit, että sitä on jo näin vanha ja me kaikki vanhetaan. Sille ei voi mitään.

Ap

Vierailija
5/16 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai se nyt enää tunnukaan kun siitä on jo kymmenen vuotta aikaa. Kaikkeen tottuu.

Sulla ehkä, mutta mulla ihan viime vuodet. Ap

Vierailija
6/16 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapauttava tunne.

Vierailija
7/16 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla 50+ ja juuri sellainen kuin on. Ylipainoinen, välillä tukka hattaralla ja sukatkin varmaan makkaralla matalakantaisissa kengissäni. Kukaan ei katso, ei arvostele, ei näe. Voin mennä uimarannalle, käydä joka päivä uimassa. Ihana ikä! Lastenlasten silmissä olen ihana. Mies on vanhentunut rinnallani ja rakastaa yhä.

Vierailija
8/16 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Nuorempana kaunis ja

sain huutelua perääni, mutta onneksi ei kukaan enää katsele eikä huutele. Nyt on nuorempien aika tulla huomioiduksi, mä saan olla rauhassa.

Vierailija
9/16 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Nautin siitä, että vihdoinkin olen miehille huomaamaton.

T: onnellinen ex-kaunotar

Vierailija
10/16 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/16 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallaan, suupieliin on tullu vekit  :(

no yritän pitää huolta itsestäni silti, elämässä on paljon muutakin kuin ulkonäkö. ja silmät kun meikkaa nätiksi niin ne ainakin huomataan

N45

Vierailija
12/16 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää olla huomaamaton. Suunnitelmissa on vielä yli kuusikymppisenä täysi elämänmuutos eli ero, muutto yms ja olisi silloin vielä ihana joku mies löytää.

Vierailija
13/16 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää olla huomaamaton. Suunnitelmissa on vielä yli kuusikymppisenä täysi elämänmuutos eli ero, muutto yms ja olisi silloin vielä ihana joku mies löytää.

Samanikäinen :)

Vierailija
14/16 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanikäinen :)

Mulla siihen yli kuuteenkymppiin on vielä 12 vuotta, mutta on suunnitelmat jo valmiina.

Vierailija
15/16 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä.. mä törmään jatkuvasti netissä naisiin,jotka kertoo olevansa 50v ja niitä luullaan muka kolmekymppiseksi tai kakskymppiseksi. Lol.

Ikinä en ole näitä livenä nähnyt.🤷

Vierailija
16/16 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä.. mä törmään jatkuvasti netissä naisiin,jotka kertoo olevansa 50v ja niitä luullaan muka kolmekymppiseksi tai kakskymppiseksi. Lol.

Ikinä en ole näitä livenä nähnyt.🤷

Hahhaa. Juu ei. Mullekin on jotkut sanoneet tohkeissaan kuinka Alkossa pyysivät henkkareita ja ei mitään kaunottaria. Joillakin voi olla jotenkin muuten lapsekas ulkomuoto. Ei sillä aina ole kauneuden kanssa mitään tekemistä. Itse asiassa juuri päinvastoin.