Oudoin elokuva jonka olet katsonut/koettanut katsoa? Itse vastaan
"Perfektion" Netflixistä. Se piti olla kostotarina mutta sisälsi JUONIPALJASTUS-VAROITUS! Lesboseksiä ja housuun paskomista bussissa. Lopetin siihen bussikohtaukseen. Ihan hemmetin outo leffa.
Kommentit (310)
Kellopeli Appelsiini tuli ekana mieleen. Olin lukenut kirjan aiemmin ja sen innoittamana katsoin leffan. Molemmat häröjä, mutta ihan hyviä myös, omalla tavallaan.
Taxidermia (***) - Muropaketti.com
Tuon elokuvan joskus katsoessani olin henkisesti huonossa kunnossa oleva, yksin asuva psykoottinen sinkku mutta en vieläkään tajua, että miksi katsoin sen.
David Lynchin "Inland Empire". Yritin kovasti ymmärtää, mutta yli hilseen meni niin kovasti ettei tukka edes hulmunnut.
Luis Bunuel:
Porvariston hillitty charmi
Flesh for Frankestein. Oli kyllä sekopäistä menoa. Näin tuon vielä 3D versiona.
Luis Buñuelin ja Salvador Dalín 16 minuuttia kestävä surrealistinen mykkäelokuva Andalusialainen koira (Un chien andalou).
Vierailija kirjoitti:
Yön Selkään (Into The Night 1985)
Goldblum, Pfeiffer ym.
Erittäin omituinen mutta hyvä elokuva.
Kukaan teistä nähnyt sitä?
Onko tämä se, missä David Bowiella oli pieni rooli? "Where are the stones?" oli yksi hänen repliikkinsä. Katsoin aikoinaan Bowie fanina hänen takiaan, enkä elokuvasta juuri muuta muista. Olisi kyllä mukava katsoa uudelleen.
Mä olen nähnyt tuon ap:n kuvaileman elokuvan, mutta muistaakseni siinä ei kyllä kakattu bussissa housuun. Oli ihan mielenkiintoinen vaikkakin outo jopa hullu leffa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Goldblum, Pfeiffer ym.
Onko tämä se, missä David Bowiella oli pieni rooli? "Where are the stones?" oli yksi hänen repliikkinsä. Katsoin aikoinaan Bowie fanina hänen takiaan, enkä elokuvasta juuri muuta muista. Olisi kyllä mukava katsoa uudelleen.
Siinä oli vaikka mitä cameo-rooleja, esim monia ohjaajia. Hyvä leffa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Goldblum, Pfeiffer ym.
On! Tulee aivan puun takaa hän ja oikeastaan kaikki muukin elokuvassa. Silti paketti pysyy kasassa.
Men
- pidin kyllä elokuvasta, mutta siinä oli niin paljon hämmentäviä asioita.
Everything Everywhere All at Once
- tämä myös oli minulle todella hämmentävä kokemus ja oli se myös elämys, kun niin paljon kaikkea siinä leffassa oli.
Skins (2017) (Espanja)
- no... kuvitelkaapa peppureikä suun tilalla ja paljon muitakin outouksia elokuvassa on.
Dagon (2001) (Espanja)
- Jotain elokuvassa oli niin outoa ja hämmentävää ja sen takia pidän tästä elokuvasta.
Sitten mä oon nähnyt aasialaisia elokuvia niin jotkin niistäkin ovat räjäyttäneet tajuntani outouksilla. Ei vain nyt tule niitä mieleen nimeltä. Ne elokuvat sisälsi niin naurettavia väkivalta kohtauksia, kun oli niin överiäki överimpiä koomisia kohtauksia.
Mä tykkään oudoista elokuvista.
Vierailija kirjoitti:
Eyes wide shut
Sairaimpia elokuvia
Onhan noita ... sanotaan vaikka "Gummo"
Fat City 1972
Generation um
ja sitten mikä tahansa nykyleffoista jossa 50 kiloinen mimmi vetää pataan jokaista tiellensä sattuvaa sata kiloista treenattua gangsteria
Borgman. Todella erikoinen ja kiehtova.
Under the Silver Lakessa oli mielenkiintoinen tunnelma.
Ja Yorgos Lanthimoksen elokuvat, oma suosikkini on The Killing of a Sacred Der.
Goldblum, Pfeiffer ym.