Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvipuistopäivä lasten kanssa: kuka muka tykkää!?!

Vierailija
21.07.2022 |

Päivä 3v ja 6v lasten kanssa huvipuistossa takana. Vuorotellen kiukkukohtauksia, säntäilyä sinne tänne, eväiden kaivamista laukusta ja lapsille työntämistä, narunvedon yms pelien kinuamista. Olen ihan todella uupunut ja väsynyt. Onneksi vasta ensi vuonna uusiksi. Voiko kukaan aikuinen ikinä tällaisesta nauttia!?!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli todella hauskaa lasteni kanssa huvipuistossa. Nautin siitä iloisesta tunnelmasta kaikkialla, huudosta ja naurusta, lasten riemusta. Välillä kiva syödä jotain hyvää.

Vierailija
22/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hä? 10v pojan kanssa ollaan oltu jo Power Parkissa ja Lintsillä, huippu kivaa molemmissa, toisessa oli myös hänen kaverinsa mukana! Särkkään vielä mennään 😁 poikani on kyllä ihan parasta seuraa noihin.

Luitko aloitusta? Lapset 3 ja 6. Vähän eri asia eli ihan per seestä.

Tietysti luin. Olen käynyt pojan kanssa Lintsillä joka vuosi siitä kun oli 2 v. Aina ollut kivaa! Kyllä teilläkin varmaan ensi vuonna sujuu, ap 🙂

No et sä voi tuommoista luvata. Lintsillä on koko ajan niin hirveä vollotus, että sen perusteella ei todellakaan kaikilla suju ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viime vuosihan vasta kauhea oli kun lapset 2v ja 5v. Meni kyllä jo vähän paremmin myönnettäköön. Mutta ehkä tämä tosiaan helpottaa kun lapset vähän isompia? Helpottaahan pliis!?! Sain kyllä melkein ahdistuskohtauksen kun näin siellä tänään jonkun VAUVAN kanssa. Puklua siellä täällä suihkutissit suihkivat sinne tänne ja niskakakat. Ainakin tommonen mielikuva mulle tuli. En taida olla pikkulapsi ihminen? :( T. Ap

Vierailija
24/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hä? 10v pojan kanssa ollaan oltu jo Power Parkissa ja Lintsillä, huippu kivaa molemmissa, toisessa oli myös hänen kaverinsa mukana! Särkkään vielä mennään 😁 poikani on kyllä ihan parasta seuraa noihin.

Tietysti luin. Olen käynyt pojan kanssa Lintsillä joka vuosi siitä kun oli 2 v. Aina ollut kivaa! Kyllä teilläkin varmaan ensi vuonna sujuu, ap 🙂

No et sä voi tuommoista luvata. Lintsillä on koko ajan niin hirveä vollotus, että sen perusteella ei todellakaan kaikilla suju ikinä.

Haloo, ei se ollut mikään lupaus vaan kannustusta. Ei kannata jäädä ikäviin tuntemuksiin rypemään.

Enkä kyllä huomaa itkua yhtään niin paljon kuin naurua siellä..

Vierailija
25/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo, ei se ollut mikään lupaus vaan kannustusta. Ei kannata jäädä ikäviin tuntemuksiin rypemään.

Enkä kyllä huomaa itkua yhtään niin paljon kuin naurua siellä..

Ensi vuosi voi silti olla paljon pahempi vaikka kuinka siinä haloottelet. Itse olen käynyt yhden rauhallisen lapsen kanssa, enkä ymmärrä miten ne parkuperheet pystyy käymään missään. Ero on niin valtava.

Vierailija
26/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkaahan se on varsinkin pienten lasten kanssa jos ja kun päikkärit jää väliin. Työntelet vaunuja hikisena monta tuntia, kuskaat eväitä, mietit syömisiä, aikatauluja, kaikille varavaatteita vesipulloja jne jne. Sitten jonotat kuumassa ja koitat saada lapset jaksamaan sitä jonotusta. Juokset perässä, pyyhit ja hoidat kaikki helteessä ja tungoksessa. Mutta mielestäni se on kaikki silti sen arvoista, kun ne pienet ihmiset muistelee niitä päiviä ja sanoo että mennään uudestaan kun oli niin hauskaa. Koen vanhempana erityisen tärkeäksi järjestää tällaisia päiviä ja vielä niin että siellä todella saa sitten herkkuja ja saa ostaa jonkun lelun tai jotakin muistoksi, pelataan niitä narunvetoja ja otetaan poskimaalauksia. Ne on lapsille isoja juttuja, vaikka aikuisen mielestä ehkä turhaa. 

Vierailija
27/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaksoset täyttää kohta kahdeksan, ja joka kesä ollaan käyty heidän kanssaan Linnanmäellä, ekan kerran varmaan jo alle kaksivuotiaina. Kesällä 2020 jäi koronan takia Lintsi väliin, mutta silloinkin taidettiin käydä kuitenkin tivolissa.

Aina on ollut mukava reissu, sekä lapsille että aikuisille. Kun on pidetty huoli, ettei huvipuistossa olla väsyneinä eikä nälkäisinä, niin on kivaa kaikilla.

Viime kesänä he olivat jo yli 120-senttisiä, niin pääsivät moniin laitteisiin jo keskenäänkin, ja hurjempiin vekottimiin sitten vanhempien kanssa. Isin kanssa saivat käydä niissä kaikista hurjimmissa, kun minä en enää niihin halua mennä. Vuoristoradat ovat minustakin kivoja, ja Mustekala! Mutta pahimmat vatkaimet jätän jo suosiolla muille.

Kovasti jo odotetaan milloin taas päästään Linnanmäelle, kun ei tänä kesänä vielä olla käyty. Se rahanmeno kyllä hirvittää jo etukäteen, mutta kyllä sen reissun kerran kesässä raaskii tehdä.

Vierailija
28/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rankkaahan se on varsinkin pienten lasten kanssa jos ja kun päikkärit jää väliin. Työntelet vaunuja hikisena monta tuntia, kuskaat eväitä, mietit syömisiä, aikatauluja, kaikille varavaatteita vesipulloja jne jne. Sitten jonotat kuumassa ja koitat saada lapset jaksamaan sitä jonotusta. Juokset perässä, pyyhit ja hoidat kaikki helteessä ja tungoksessa. Mutta mielestäni se on kaikki silti sen arvoista, kun ne pienet ihmiset muistelee niitä päiviä ja sanoo että mennään uudestaan kun oli niin hauskaa. Koen vanhempana erityisen tärkeäksi järjestää tällaisia päiviä ja vielä niin että siellä todella saa sitten herkkuja ja saa ostaa jonkun lelun tai jotakin muistoksi, pelataan niitä narunvetoja ja otetaan poskimaalauksia. Ne on lapsille isoja juttuja, vaikka aikuisen mielestä ehkä turhaa. 

Kyllä mäkin ajattelen noin. Muistan lapsuudesta itse miten ihania päiviä noi reissut oli. Mutta on se silti vanhemmille todella rankkaa. T. Ap

Vierailija
29/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään. Olen vain muutaman kerran saanut sen kunnian ja molemmilla kerroilla oltiin niin pitkään että vanhemmat alkoivat soitella lapsia kotiin.

Vierailija
30/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistoon mennään sillai että se on lapsen päivä,aikuinen tietää että lapsi saattaa kiukutella ynms,mutta ei nyt voi aina olla väsynyt ja poikki,yrittäkää nyt vähän jaksaa te aikuiset ihmiset

Vierailija
31/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin ajattelen noin. Muistan lapsuudesta itse miten ihania päiviä noi reissut oli. Mutta on se silti vanhemmille todella rankkaa. T. Ap

Tuon kärsimyksen voi aloittaa ihan hyvin pari vuotta myöhemmin. Kouluikäisten kanssa pärjää jo paremmin, eikä ne aikuisena muista minkä ikäisenä siellä ekan kerran kävi.

Vierailija
32/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No viime vuosihan vasta kauhea oli kun lapset 2v ja 5v. Meni kyllä jo vähän paremmin myönnettäköön. Mutta ehkä tämä tosiaan helpottaa kun lapset vähän isompia? Helpottaahan pliis!?! Sain kyllä melkein ahdistuskohtauksen kun näin siellä tänään jonkun VAUVAN kanssa. Puklua siellä täällä suihkutissit suihkivat sinne tänne ja niskakakat. Ainakin tommonen mielikuva mulle tuli. En taida olla pikkulapsi ihminen? :( T. Ap

Helpottaa tietysti 🙂 muutama vuosi niin isompi menee siellä jo osin itsekseen.

Ehkä olet hieman traumatisoitunut vauvojen kanssa kulkemisesta🤔 🤗

Vierailija
33/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpottaa tietysti 🙂 muutama vuosi niin isompi menee siellä jo osin itsekseen.

Ehkä olet hieman traumatisoitunut vauvojen kanssa kulkemisesta🤔 🤗

Joo kun esikoinen syntyi uhosin että menen kuten ennenkin ja vauva ei minua hidasta. Noh esikoisella vaikea refluksi ja allergiat ja huusi koko ajan. Hänen kanssaan reissaaminen oli tuskaa. Olenkin varmaan siitä traumatisoitunut. :( t. Ap

Vierailija
34/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut koskaan noin pienten kanssa. Kouluikäisen kanssa oli ihan kivaa. Silloin olin itsekin sen verran nuori, päälle kolmekymppinen, että riitti puhtia laitteissa pyörimiseen. Nyt viisikymppisenä ei enää huvittaisi.

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi pikkuisten kanssa pitää väen vängällä matkustaa ja käydä kaikissa humputuksissa. Joku kolmevuotias on tyytyväisin tutulla hiekkalaatikolla. Kyllä sitä sitten myöhemmin ehtii muutakin.

Vierailija
35/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko yksin kahden lapsen kanssa? Minä olen nauttinut huvipuistokäynneistä, mutta suhdeluku on ollut kaksi aikuista ja yksi lapsi, silloin kun lapsi on ollut alle 10v.

En yhtään ihmettele jos olet väsynyt. Joskin itsekin aina olin. Seuraavana päivänä oli yleensä filmi/ satukasettipäivä.

Vierailija
36/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut koskaan noin pienten kanssa. Kouluikäisen kanssa oli ihan kivaa. Silloin olin itsekin sen verran nuori, päälle kolmekymppinen, että riitti puhtia laitteissa pyörimiseen. Nyt viisikymppisenä ei enää huvittaisi.

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi pikkuisten kanssa pitää väen vängällä matkustaa ja käydä kaikissa humputuksissa. Joku kolmevuotias on tyytyväisin tutulla hiekkalaatikolla. Kyllä sitä sitten myöhemmin ehtii muutakin.

Jotenkin sitä vaan ajattelee että näin "kuuluu" tehdä jo tämänikäisten kanssa. Kaverit ja sukulaiset lasten kuullen kyselevät että jokos olette käyneet. Myös tarhakaverit kommentoineet. Hankala siinä on sit sanoa lapsille että ei mennä kun olette niin hankalassa iässä!? T ap

Vierailija
37/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko yksin kahden lapsen kanssa? Minä olen nauttinut huvipuistokäynneistä, mutta suhdeluku on ollut kaksi aikuista ja yksi lapsi, silloin kun lapsi on ollut alle 10v.

En yhtään ihmettele jos olet väsynyt. Joskin itsekin aina olin. Seuraavana päivänä oli yleensä filmi/ satukasettipäivä.

Meitä oli minä ja mieheni ja kaksi lasta. T. Ap

Vierailija
38/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sitä vaan ajattelee että näin "kuuluu" tehdä jo tämänikäisten kanssa. Kaverit ja sukulaiset lasten kuullen kyselevät että jokos olette käyneet. Myös tarhakaverit kommentoineet. Hankala siinä on sit sanoa lapsille että ei mennä kun olette niin hankalassa iässä!? T ap

Ei sun tarvitse kiusata itseäsi. Vanhemman lapsen kanssa voisi käydä vaikka erikseen? Oman lapsen kanssa ollaan käyty kiertävässä tivolissa ihan pienestä pitäen niin, kävi ehkä yhdessä laitteessa jos halusi. Isompaan puistoon mentiin sitten kun hän sinne ihan itse osasi haluta.

Vierailija
39/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään järkeä myöskään mennä jonkun vauvan kanssa, mutta kyllä 2v jo muistaa ja nauttii esim. muumimaailmasta. Myöhemmin ehtii myös, mutta miksei tarjoaisi niitä kokemuksia myös pienemmille, vaan siksi että rahaa säästyy ja ei tarvitse itse nähdä vaivaa? Käytiin alkukesästä muumimaailmassa juuri kaksi vuotta täyttäneen kanssa ja höpöttää siitä vieläkin. Samoin laivareissusta.

Vierailija
40/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun olet aikuinen, niin kaikkieiolekaansinun viihdykkeeksi. Vaan viet lapsesi sinne, jotta lapsilla olisi hauskaa. Sun aika meni jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi