Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvipuistopäivä lasten kanssa: kuka muka tykkää!?!

Vierailija
21.07.2022 |

Päivä 3v ja 6v lasten kanssa huvipuistossa takana. Vuorotellen kiukkukohtauksia, säntäilyä sinne tänne, eväiden kaivamista laukusta ja lapsille työntämistä, narunvedon yms pelien kinuamista. Olen ihan todella uupunut ja väsynyt. Onneksi vasta ensi vuonna uusiksi. Voiko kukaan aikuinen ikinä tällaisesta nauttia!?!

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian pieniä lapsia. En veisi alle kouluikäisiä huvipuistoon.

Vierailija
2/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme akateeminen vela-pariskunta erityisasiantuntijatehtävissä ja mietimme ihan samaa. Kävimme ennen juhannusta Lintsillä ja siellä oli tietysti paljon lapsia, joiden kaitsijat näyttivät olevan ihan loppu. Väsymys ja ketutus paistoi kasvoilta. Tuskin oli kauhean hauska päivä heillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään!

Vierailija
4/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan superhauskaa, kävin kaikki laitteet heidän kanssaan yhdessä eli sellaiset mihin pääsee aikuisetkin. Ihanan väsyneitä olivat jälkikäteen, oli tosi rauhallinen ilta.

Vierailija
5/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole tärkeintä, että lapset tykkää. Relaa beibi oikeesti

Vierailija
6/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikit maailman suurimmalla tupakointialueella (Lintsi=

Penkki, vessa, buffa ja lopuksi ratikka.

Vierailija
7/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme akateeminen vela-pariskunta erityisasiantuntijatehtävissä ja mietimme ihan samaa. Kävimme ennen juhannusta Lintsillä ja siellä oli tietysti paljon lapsia, joiden kaitsijat näyttivät olevan ihan loppu. Väsymys ja ketutus paistoi kasvoilta. Tuskin oli kauhean hauska päivä heillä.

Meillä ihania lapsia ja läheinen akateeminen vela-pariskunta erityisasiantuntijatehtävissä tahtoi tarjota lapsille (kaikki alle kouluikäisiä ja yksi vaipoissa) päivän huvipuistossa. En kehdannut kieltäytyä kun ei välimatkan vuoksi olla kovin tiiviisti tekemisissä, mutta vähän toppuuttelin toki. Naamasta näki, että oli ollut vissiin aika rankkaa vaikka eivät uhriutuneetkaan ... ei oikein hyvällä omatunnolla pystytty miehen kanssa nauttimaan siitä vapaapäivästä

Vierailija
8/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse mikään huvipuistoihminen, eikä oikeastaan lapsenikaan ( joka nyt on jo aikuinen), mutta meillä oli ihan mukavat huvipuistopäivät ne pari kertaa kuin kävimme ( ystäväperhe pyysi mukaan)

me viihdyimme enemmän "puuhapuistoissa " ja niin linnoissa, museoissa, kuin museolaivoissa. Mutta varmaan siksi, että historiakiinostus on juurtunut syvälle sieluun. Saati nykyään, kun museoissa on lapsille kaikkea kivaa 

Vierailija
9/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsuudessani mentiin huvipuistopäivän vastapainoksi vanhempien kanssa terassille. Siis ihan oikeasti olutta ja siideriä vanhemmille ja lapsille sitten joku jäätelö tai kola. Lapsena se oli aika raskasta katseltavaa se vanhempien ryypiskely kun mentiin mukamas "yhdelle". Nyt aikuisena ei tule käytyä kummassakaan paikassa.

Vierailija
10/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täysin lasten takiahan siellä käytiinkin. Kait ne välillä tykkäsivätkin. Nyt sitten kauhea väsykiukku taas kun päikkärit jäi välistä. Mutta lämmitti mieltä nähdä siellä muitakin kiukkuisia vanhempia ja lapsia, heh! T. Ap

Vierailija
11/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhden 10-vuotiaan kanssa huvipuistossa. Itse ikää yli 50v. Hauskaa oli, nautimme koko rahan edestä.

Vierailija
12/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yhden 10-vuotiaan kanssa huvipuistossa. Itse ikää yli 50v. Hauskaa oli, nautimme koko rahan edestä.

Tuossa onkin järkeä kun se ei vingu ja valita koko ajan.

Vierailija
13/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset jo teinejä, mutta aina oli kivaa lintsillä.

Vierailija
14/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? 10v pojan kanssa ollaan oltu jo Power Parkissa ja Lintsillä, huippu kivaa molemmissa, toisessa oli myös hänen kaverinsa mukana! Särkkään vielä mennään 😁 poikani on kyllä ihan parasta seuraa noihin.

Vierailija
15/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten ei ole tarkoitus nauttia possujunasta ja lasten hattarakiukkukohtauksista

Vierailija
16/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä? 10v pojan kanssa ollaan oltu jo Power Parkissa ja Lintsillä, huippu kivaa molemmissa, toisessa oli myös hänen kaverinsa mukana! Särkkään vielä mennään 😁 poikani on kyllä ihan parasta seuraa noihin.

Luitko aloitusta? Lapset 3 ja 6. Vähän eri asia eli ihan per seestä.

Vierailija
17/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän huvipuistoista ja lapsikin on ihan kiva, niin useimmin on ollut tosi hauskaa.

Vierailija
18/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mukavaa tänään lintsillä tyttäreni ja hänen kaverinsa kanssa. Toki kiukutteluakin päivään mahtui, mutta suuri osa ihan jees. Onhan se kiukuttelu raskasta ja välillä omakin huumorintaju pettää, mutta pohjimmaisena ajatuksena pitää olla se, että jonain päivänä hän ei enää halua lähteä AP sinun kanssasi vaan valitsee mielummin jonkun muun. Nyt on tiedän aikanne ja se on laina-aikaa.

Vierailija
19/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lapsena, tivolit oli huippu paikkoja. Rakastin! Aikussena en niinkään. 

Vierailija
20/46 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko aloitusta? Lapset 3 ja 6. Vähän eri asia eli ihan per seestä.

Tietysti luin. Olen käynyt pojan kanssa Lintsillä joka vuosi siitä kun oli 2 v. Aina ollut kivaa! Kyllä teilläkin varmaan ensi vuonna sujuu, ap 🙂