Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin ostaa Lidlistä laatikollisen spagettia (12 pussia) kun se on siellä ylivoimaisesti edullisinta, niin kassa

Vierailija
21.07.2022 |

Ei myynyt. Tuotteet on tarkoitettu kuulemma yksityisille asiakkaille, eikä jälleenmyyntiin.
Kysyin, kuinka monta myy, sain vastauksen että 3.

Eli nyt on sitten spagetissakin ostorajoitus päällä.

Kommentit (191)

Vierailija
21/191 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytti sinua siis jälleenmyynnistä?!?

No, harvoinpa yksityistalous on niin valtava, että tarvitaan tuommoisia määriä.

Kolme teiniä tekee kilosta spaghettia selvää kerralla.

Jep. Ja jos haluaa täyttää kaapit kerralla ja käydä kaupassa mahdollisimman harvoin, ei tuollainen määrä ole edes järkyttävän suuri.

Jos jokainen asiakas ostaisi tuon määrän, olisi kaupan hyllyt pian tyhjät.

Vierailija
22/191 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eivät myy kerralla paljon, niin saavat asiakkaan käymään useammin kaupassa.

Samaan kai se perustuu että tarjoukset alkaa torstaina ja maanantaina sekä lisäksimvaikuttas olevan ruokatarjoustuotteissakin päiväkohtaiset kiintiöt mitkä myydään päivän aikana ja lisää tulee vasta seuraavana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/191 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tietää mihin ne lidlin omat wc paperit on hävinneet??

Vierailija
24/191 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuurossa oli myös rajoituksia. Kovaa vauhtia mennään kohti totalitärismiä eli uutta maailman järjestystä kohti. Säännöstely on jo nyt aloitettu. Ette tule omistamaan mitään ja tulette olemaan onnellisia! Te tulette syömään ötököitä!

Vierailija
25/191 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta on ollut päivälehdet jossa Lidi kertonut ei ole tukku kauppias myynti piste.Eli koko laatikolista ei saa mikään tuote. Voit tuoteita osta perheesi kanssa siten,Jokainen ostaa useamman tuoteet ja maksa itse.Tai ravat lidi useamman kerran ja loulta sinulla on esimerkisi tuote laatikollinen!

Vierailija
26/191 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et tarvitse kahtatoista pakettia. Ei kannata valittaa hintojen nousuista, jos kuuluu itse itsekkäiden hamstraajien joukkoon ja tavaran saatavuus huononee.

Vierailija
27/191 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne ole mainostanut ettei ole rajoituksia?

Mitä siellä spagetti maksaa? Nousi Prismassa ihan julmetusti, ennen eli vielä vuosi-pari sitten oli spagetti 29 senttiä tai 39 senttiä ja nykysin euron se kaikista halvin xtra-spagetti. Onhan niitä paremman makuisiakin mutta kaksi euroa on enemmän kuin yksi euro saati 29/39 senttiä kilo. Sinänsä ei haittaa kun en yleensä syö sitä, mutta jonkun kerran oli aikomus ostaa. Ostin sitten pari rakettispagettia vain kun oli jo kastike valmiina.

Tomaattimurska taisi lidlissä olla halvempaa kuin muualla mutta spagetti ei ennen ollut.

Ja kaikki nyt myynnissä olevat pastat ja makaruunit on sitä halpaa jauhoa, vanhaa varastoa, mutta silti hinnat nousee nopeasti.

Vierailija
28/191 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme teiniä tekee kilosta spaghettia selvää kerralla.

Jep. Ja jos haluaa täyttää kaapit kerralla ja käydä kaupassa mahdollisimman harvoin, ei tuollainen määrä ole edes järkyttävän suuri.

Jos jokainen asiakas ostaisi tuon määrän, olisi kaupan hyllyt pian tyhjät.

No oppisivat sitten tilaamaan useamman myyntierän hyllyyn, menekin mukaan niitä pitäisi tilata eikä aina samaa määrää ja sitten monta päivää hyllyt tyhjinä.

Vierailija
29/191 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tarvitse kahtatoista pakettia. Ei kannata valittaa hintojen nousuista, jos kuuluu itse itsekkäiden hamstraajien joukkoon ja tavaran saatavuus huononee.

Päinvastoin nyt on hapstrattava ennen kuin hinnat nousee ja mikäli vehnä tai mikä muu tuote on loppuakseen, nii se loppuu joka tapauksessa hampstrattiin tai ei sitä.

Vai onko itse ja oma perhe ajattelukin haitallista. Köyhän on ostettava sitä reilummin mihin vielä pystyy.

Vierailija
30/191 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet kaupat ym voivat hätätilassa hakea todellakin edullisesta marketista myytävää. En jaksa selitää sinulle tätä asiaa, ja älykäs ymmärtää muutenkin.

Useimmiten kai syy on se, että kaupalla itsellään on pienet varastot. Haluaa siis turvata sen, että mahdollisimman moni asiakas saa tarvitsemaansa tuotetta.

Minä ostan joka toinen viikko 30 pussia makaronia. Kevyesti syödään ne pois, sinä aikana, vaikka muutakin syödään. Kasvavia poikia ja punttihirmu-ukko.

Vierailija
31/191 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain rajoituksia tulisi, niin on kai se nyt ihan eri asia, onko asiakas sinkkutalous vai 10-henkinen perhe?

Vierailija
32/191 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina teetä sellaisen 10 paketin laatikon. Ei koskaan ole sanottu mitään. En usko tarinaa.

Vierailija
33/191 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain rajoituksia tulisi, niin on kai se nyt ihan eri asia, onko asiakas sinkkutalous vai 10-henkinen perhe?

Yksi mies, yksi ääni. Niin se menee leipäjonossakin.

Vierailija
34/191 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui Pietarissa.

Vierailija
35/191 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla ostin Lidlista spagettia 10 pakettia (=10kg), 0,89€. Oli mukana kaksi teinipoikaa, enkä siis ostanut koko laatikollista, vaan ladoin ne paketit irtonaisina siihen hihnalle. Ei tullut mittään sanomista.

Prisman x'tra spagetti maksoi viime kesänä 0,39€, nousi syksyllä 0,49€, sitten 0,69€ ja keväällä oli jo 0,89€ (samaan aikaan kuin Citymarketissa ja Lidlissäkin). Kesällä nousi sitten jo 1,09€. Mulla on ollut tapana ostaa monta pakettia kerralla, kun on tosiaan neljä teiniä kotona syömässä, se on kilo spagettia kymmenen litran kattilaan kiehumaan...

Joo, mä tiedän, tuo ei ole mitään laadukasta pastaa - mutta oikeasti, kun tekee ruokaa suurtalousmenekillä, niin saa luvan kelvata!

Lidlin ja Prisman tomaattimurskat maksoivat ainakin maanantaina vielä 0,24€/purkki.

Vierailija
36/191 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan aina teetä sellaisen 10 paketin laatikon. Ei koskaan ole sanottu mitään. En usko tarinaa.

Koetas mennä ostamaan auringonkukkaöljyä ja jauhoja lavallinen. Voi tulla sanomista.

Vierailija
37/191 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla ostin Lidlista spagettia 10 pakettia (=10kg), 0,89€. Oli mukana kaksi teinipoikaa, enkä siis ostanut koko laatikollista, vaan ladoin ne paketit irtonaisina siihen hihnalle. Ei tullut mittään sanomista.

Prisman x'tra spagetti maksoi viime kesänä 0,39€, nousi syksyllä 0,49€, sitten 0,69€ ja keväällä oli jo 0,89€ (samaan aikaan kuin Citymarketissa ja Lidlissäkin). Kesällä nousi sitten jo 1,09€. Mulla on ollut tapana ostaa monta pakettia kerralla, kun on tosiaan neljä teiniä kotona syömässä, se on kilo spagettia kymmenen litran kattilaan kiehumaan...

Joo, mä tiedän, tuo ei ole mitään laadukasta pastaa - mutta oikeasti, kun tekee ruokaa suurtalousmenekillä, niin saa luvan kelvata!

Lidlin ja Prisman tomaattimurskat maksoivat ainakin maanantaina vielä 0,24€/purkki.

Ei se ole tomaattimurskaa, vaan puoliksi tomaattimurskaa ja puoliksi tomaattimehua.

Vierailija
38/191 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoiset keräsivät Lidlissä ostoskärryt täyteen ruokaa ukrainalaisille myymälä kielsi ostamasta https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/023cb1cb-50c4-46de-a7e2-9799476e8a14

Vierailija
39/191 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee noistakin ihan hyvää kun lisää vähintää 100 grammaa voita.

Vierailija
40/191 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee noistakin ihan hyvää kun lisää vähintää 100 grammaa voita.

Ai kummasta, spagetista vai tomaattimurskasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi