Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö edes kesälomalla sen, jos mies katoaa roskapussia viedessään pariksi tunniksi, maksimissaan pariksi päiväksi, omille teilleen?

Vierailija
21.07.2022 |

Vai onko pipo yhtä kireällä kesälläkin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sen sijaan hyväksyn miehen omat menot, kunhan ne kommunikoidaan mulle etukäteen.

Vierailija
2/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys taas kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyväksyn, koska saatan itsekin kadota näin.

Vierailija
4/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole vielä halunnut lähteä, 25 kesää on ollut aikaa tehdä niin.

Vierailija
5/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua meillä on töissä oikeasti yksi tällainen sankari. Ja ihmettelee miksi puoliso on nykyään ex.

Vierailija
6/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vapaa poistumaan tiluksilta ja elämästäni aivan silloin kun itse haluaa.

Tietty kiva, että kertoisi etukäteen niin en tee turhaan katoamisilmoitusta poliisille.

Takaisin ei tarvitse tulla.

Vierailija
7/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen roskapussin vieminen vie oman aikansa. Pari (kymmentä) neuvoa antavaa terdellä auttaa keksimään mihin sen roskapussin veisi. Se on ihan oma vika kun mies sitten viipyy jonkin aikaa.

Vierailija
8/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies reissaa prätkällä/viettää aikaa ystäviensä kanssa kesäisin just niin paljon kun haluaa. Jos katoaisi "roskiksenvienti" reissulla, hätääntyisin. Ai mutta, puhuttiinko me nyt normaaleista, kommunikoivista ihmisistä, vai jostain hhhmmm..erikoispersoonista?

Vierailija
9/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lähtee viemään roskapussia ja häipyy omille teilleen siitä niin suuttuisin todella pahasti yhtälailla kesällä. Miksi aloittaja edes kuvittelee että miehellä on oikeus häipyä kesällä päiviksi etukäteen siitä mitään ilmoittamatta? Onko aloittajan mielestä OK jos vaimo lähtee viemään roskapussia ja palaakin vasta parin päivän kuluttua kuin ei mitään erikoista? Kiva hoitaa lapset ja lemmikit ja pelätä mitä toiselle on sattunut.

Sen sijaan jos ei ole mitään erikoista niin mies saa kyllä mennä vaikka pariksi päiväksi reissuun kunhan ilmoittaa siitä etukäteen. Tietty jos lapset vaikka sairastuu just ennen sovittua reissua niin sitä joutuu siirtää jos en pärjää yksin lasten kanssa. Mutta jos kaikki OK niin ei kun menee kunhan ilmoittaa etukäteen ja hyväksyy että myös minä saan mennä yhtäpaljon vain ilmoittamalla. Eli samat säännöt molemmille.

Vierailija
10/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa. Siksi vahdinkin miestä koko ajan ikkunasta, kun se vie roskia. Enkä anna sen laittaa kenkiä jalkaan sille reissulle, myös lompakko ja puhelin on jätettävä sisälle.

Vierailija
11/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika!

Jos ei ole lapsia, jokainen tekee kuin haluaa.

Jos on lapsia, on sovittava niiden hoidosta.

Mikä tässä on vaikeaa tajuta?

Vierailija
12/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahastu vaikka mies on omilla reissuillaan parikin viikkoa kerralla. On niin hyvä mies.

Vierailija
13/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole ok. Jos olette kämppiksiä, niin sitten.

Vierailija
14/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, siksi en päästäkään miestä ilman valvontaa ulos edes roskapussia viemään, ettei se vain karkaa omille teilleen kurkkimaan vieraiden akkojen hameen helmojen alle.

Vierailija
15/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista parasta se varmasti olisi kaikille parisuhteessa oleville naisille että se ukko katoaisi sen roskapussin kanssa eikä koskaan enää tulisi takaisin.

Ja tietenkään ei missään tapauksessa löytyisi mistään ja palautettaisi!

Vierailija
16/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään tapauksessa. Siksi vahdinkin miestä koko ajan ikkunasta, kun se vie roskia. Enkä anna sen laittaa kenkiä jalkaan sille reissulle, myös lompakko ja puhelin on jätettävä sisälle.

Tuolla vaivalla olisi helpompaa viedä itse se roskapussi. Sehän ei käy kun siinä ei pääse komentelemaan.

Vierailija
17/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kadota? Kommunikoinnissa jotain vikaa?

Vierailija
18/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole vielä halunnut lähteä, 25 kesää on ollut aikaa tehdä niin.

hmmm....joko saa liian hyvää puuroa kotona tai kasvatus mennyt väärin!

Vierailija
19/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole ok. Jos olette kämppiksiä, niin sitten.

Kämppiksellekin ois ihan jees kertoa, jos katoaa useiksi päiviksi. 

Vierailija
20/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla vaivalla olisi helpompaa viedä itse se roskapussi. Sehän ei käy kun siinä ei pääse komentelemaan.

Miksi minä sen veisin? Mies on sitä varten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi