Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiveesi, jota ei voi (enää) toteuttaa?

N28
21.07.2022 |

Aloitan. Itse lapsuudenperheeni vanhimpana lapsena olisin ja olen aina kaivannut isoveljeä tukemaan oman elämäni myrskyissä :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuutta jossa vanhemmat eivät lisäänny enemmän kuin mitä heillä on henkisiä ja taloudellisia resursseja :(

Vierailija
2/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut äidin, joka olisi rakastanut minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessa isoveli kiusasi fyysisesti ja aikuisena henkisesti.

Vierailija
4/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIiis se että on syntynyt tänne maailmaan kitumaan niiin ainoa tehtävä on tienaata 2 miljoonaa tavalla tai toisella keinoja kaihtamattta ja itse inhoan ihmisiä eli riittää 2 miljoonaaa.

Vierailija
5/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut kiva saada mahdollisuus kokeilla, onko minusta kehittymään hyväksi jossain lajissa, mikä pitää aloittaa nuorena, jos haluaa olla todella hyvä. Tyyliin taitoluistelu tai viulunsoitto. Aikuisena on ollut ihanaa harrastaa lajeja, joissa lihasmuisti kehittyy, mutta eihän ne oppimisresurssit enää ole niin rajattomat kuin viisivuotiaana. Sinällään en vaihtaisi nykyistä uraani mihinkään taitoluistelijan uraan, lähinnä olisi ollut kiva kun ne lapsen oppimisresurssit olisi hyödynnetty. Eikä sen siis mikään superkallis kilpaseuraharrastus olisi tarvinnut ollut, vaan naisvoimistelijat tai balettitunnitkin olisivat tehneet minut tyytyväiseksi. 

Tämä on tosi pieni harminaihe elämässäni. Muiden unelmieni en näe vielä olevan liian myöhäistä toteuttaa. Jos elämäni jatkuu täysin tällaisena kuin se on nyt, harmittelen kuollessani eniten ehkä lasten tekemättä jättämistä, lappiin muuttamattomuutta tai kirjan kirjoittamattomuutta. Mutta en usko että harmistus noistakaan olisi ylitsepääsemätön. Mulla on vaan liikaa kiinnostuksenkohteita yhteen ihmiselämään. 

Vierailija
6/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut kokea teinirakkauden. Tarkoitan poikaystävän ikävuosilla 14-16v.

Vierailija
7/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha nuorena

Vierailija
8/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että olisin saanut apua ADHD:n ja mielenterveysongelmien kanssa jo lapsena, ettei elämä menisi ohi niiden kanssa painiessa näin aikuisena.

Vierailija
9/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpennun saaminen teini-ikäisenä. Enää en halua koiraa.

Vierailija
10/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mäntti täällä alapeukuttaa muiden haaveita? Syö pääsi!

Vierailija
11/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mäntti täällä alapeukuttaa muiden haaveita? Syö pääsi!

Isäsi söi alapeukun kun sua teki

Vierailija
12/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut olla perheen nuorin, rasittavaa kun pitäisi olla joku suunnannäyttäjä sisaruksille.

Vierailija
13/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että kaikki vanhat luokkakuvani näyttäisivät normaaleilta. Muistan kuinka joskus 10-vuotiaana ihan sanasta sanaan haaveilin "olevani normaali". Voin pahoin nuorena ja mulla oli syömishäiriö (ei mitään oksentelua tms kuitenkaan) ja joinain vuosina olen alipainoinen, seuraavana lihava... miksen vaan voinut olla normaali. No, ei ketään kiinnosta miltä MINÄ näytin luokkakuvassa. Ainoa vaan, että en voi niitä koskaan edes omille lapsille näyttää koska hävettää liikaa.

Vierailija
14/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut lapsen tai lapsia. Ei löytynyt kumppania tai kumppani olisi löytynyt, mutta ei rakkautta ja luottamusta.

Vierailija
15/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin siskon kanssa reissuun tms

Vierailija
16/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että vanhempani eivät olisi koskaan tavanneet toisiaan.

Vierailija
17/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: Olisin toivonut pikkusiskoa jonka perään olisin voinut katsoa, kertoa mitä pojat oikeasti ajattelevat ja kurittaa häntä kohtaan sikamaisesti käyttäytyviä poikia hänen tietämättään.

T: M40

Vierailija
18/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut mukava käydä vielä matkalla ystäväporukan kanssa. Nyt ei onnistu tuolla kombolla, kun yksi kolmesta on kuollut.

Vierailija
19/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut äidin, joka olisi rakastanut minua.

Sama. Olisin myös halunnut tervepäisen perheen jonka jäsenet olisivat rakastaneet toisiaan ja halunneet toisilleen hyvää. Ei repivää vihaa ja alituista riitaa. Se jäi saamatta mutta omille lapsilleni olen sen sitten parhaani mukaan yrittänyt taata.

Vierailija
20/23 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut rauhallisen lapsuuden ja ystäviä. En myrskyisää perhe-elämää ja koulukiusaamista. Seurausten kanssa elän edelleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi