¤¤HEINÄHIPPUSTEN VIIKONLOPPU¤¤
En huomannut meille vielä pinoa viikonlopuksi ja aatteli aloittaa sellaisen.
Onko uusia plussauutisia sitten Merkuriuksen jälkeen???? On tosi jännää ootella kun niitä alkaa tulla oikein kuin sieniä sateella.
Aamuherätys ollut aikainen kun nuorimmainen pinkaisi ylös jo kukonlaulun aikaan, eihän siinä muu auta kuin ylös, ettei toinen hermostu ihan sitä ennen. Joskus sitä kaipais niitä pitkiä unia jopa aamusella. Toki ( ne haaveet saa melki unohtaa) jos uutta vauvaa on haluamassa.
Eilen oli tosi äklö olo koko päivän. Lisäksi päätä särki. Lämmöt vielä ylhäällä mut enpä tiiä parempi ettei liikoja oota.
Kuinkas muilla? Hyvää viikonloppua kaikille!
Tiibe kp27/28
Kommentit (24)
Tulin kurkkaamaan joko on lisää plussauutisia :) Kyllä niitä varmaan kohta alkaa tippua, mulla on sellainen tunne :)
Duracel: Jep, mennään käsikynkkää odottajiin tästä kierrosta!
Itellä kp 7,joten ei mitään uutta. Paitsi että ihana aamu kun saatiin nukkua piiiitkään. Eilen tosiaan vietettiin miehen kans iltaa kotona, hyvää ruokaa ja hieman likööriä. Esikoinen oli mummulassa yökylässä. Univelat päällä joten puoli 11 jälkeen jo mentiin nukkumaan, ei jaksettu valvoa. Minä nukuin puoli 10 asti.. :D Aivan taivaallista...ja jätin tietoisesti aamulämmön mittaamisen tänään väliin, en tosiaan klo 6 laittanut nyt kelloa soimaan.
Ei kun plussaonnea kaikille! Itse jään odottelemaan ovismerkkejä, joita luultavasti saa vielä muutaman päivän odotella.
Koralli73 kp 7/24-29 yk4
Pitkiä aamu-unia sitä itsekin joskus kaipaisi. Meillä ei ole 6v nukuttu yhtään kokonaista yötäkään, joten vauva ei tässä suhteessa toisi mitään " yllätystä" .
Itse heräsin tänään jo ennen seitsemää kuopuksen kanssa, mies ja muut lapset nousi yhdeksän aikaan. Meillä on kuopus aamuvirkku ja aina hereillä ennen seitsemää.
Itselläni kp 7/33-35
Mies on ruvennut puhumaan " sitten kun se neljäs..." , " jos ne neljäs on poika..."
Kovasti on sitä mieltä kyllä, että tämä neljäs on sitten viimeinen.
Itse olen nähnyt viimeiset viikot vauvaunia. Joka unessa meillä on kaksoset ;) Viime yönä tytöllä (toinen oli poika) oli ihanan paksut tummat hiukset jo syntyessään.
ja tarraliimaa mukaan :) aivan ihanaa että plussa on saatu tähänkin poppooseen :)))))))))), jännityksellä odotan kuka on seuraava...ite en jaksa edes oireita ajatella tai kiertopäiviä seurata, koska nyt on eka terolut-kuuri menossa ja se taitaa aiheuttaa pientä epämääräistä oloa ja toisekseen se masentaa niin kympillä ku se munis lähti vasurista ja se kun ei oo 100% varmuudella yhteydessä kohtuun, muuten oiski kaikki muut jutut ollu todlela hyvin ajoitettu.
pitkään nukkumisesta, siis ah ja ihanaa mun vanhemmat on kylässä ja mummo heräs aamulla esikoisen kanssa ja me saatiin köllöttää piiiiiiiiitkään, sitä herkkua on aika harvoin tarjolla ja varsinkin nyt loistoasia koska menen ensi yöksi töihin niin jaksaa paremmin valvoa ku on hyvin nukuttu yö takana.
kukas testaakaan seuraavaksi???
Ihan ekana aivan kamalasti ONNEA Merkurius!!!! On se vaan aina niin hieno lukea plussa uutisia! =)
Ite tein tänä aamuna testin, koska olis saunailta tänään. Siis ihan varmuuden vuoksi. Tein RFSU testin ja se näytti haalean viivan. Elikäs plussaa!!! Se on kyllä sikäli ihan selkeä viiva (mieskin sanoi, että on) huomaa hyvin, mutta on haalea. Ohjeessa kyllä sanotaan, vaikka viiva on hyvin heikko olet raskaana. Mun kun ei vielä pitäisi testata vasta kun ens viikolla. Mietin pitäisikö tehdä vielä apteekin testi ennen iltaa??? Oireita on kyllä ollut, rintoja aristaa, paleltaa, jatkuva pissahätä ja tänään on yököttänyt. Mutta on silti vaan uskalla luottaa tohon aamuiseen testitulokseen. Mutta silti täytyy nyt varmaan miettiä jotain hyvää selitystä, ettei juo mitään alkoholipitoista illalla.
Mutta katsellaan kuinka homma etenee!
Mölliskä kp 27/28
Mahdunko mukaan porukkaan? Testasin tänään haalean vaalean haamun ja kp on nyt 29/28.
Lasketuksi ajaksi tulisi 30.6.2007 mutta miellän itseni silti heinäkuisiin koska kaksi edellistäkin raskautta on menneet yli :)
Teen ehkä huomenna vielä toisen testin (kaapissa yksi käyttämätön predictor) ja jos se on yhtään tummempi niin ehkä sitten todella vasta uskon :D
Terveisin Ansku78 kp29/28 tai rv 4+0
Varovaiset onnittelut haaleista plussista Mölliskä ja Ansku (toivottavasti muistin nikit oikein)! Toivotaan että viivat siitä vahvenevat.
Me ei tänään mennäkään sinne pippaloihin vaan käytiin eilen illalla ihan pikaisesti onnittelemassa kummisetää. Niinpä mun ei vielä tarvinnut testata. Oireita olen kehitellyt, paleltaa koko ajan (joo tiedän, ulkona on tosi kylmä ollut) ja väsyttää ihan hirveesti (joo, eilen meni vähän myöhäiseen). Tuhrua ei ole ainaskaan vielä näkynyt joten se nostaa mun toiveita ehkäpä eniten. Ei tässä auta muu kuin odottaa ja jännittää. Jos ei tätiä näy niin ensi viikolla sitten joku päivä täytyypi kaivaa testi esille:)
Medison ja kp27/28
Onneksi olkoon plussanneille! Tarrasukkia mukaan ja turvallista matkaa :)
ON: Niinhän siinä taas kävi, että täti tuli ja porukan vaihto tuli taasen ajankohtaiseksi. Nyt ottaapi taas sen verran päähän, että menen mököttämään ja palailen ääneen kun jaksan.
Plussaonnea kaikille!
Iksu yk6 kp1/28-35
Mölliskä ja Ansku, onnittelut haamuista, eiköhän ne siitä vielä vahvistu!
Meillä on otettu miehen kanssa tavaksi viikonloppuisin vuorotella heräämisissä. Tuo natiainen kun yleensä seitsemän jälkeen viimeistään herää, niin ollaan tehty niin, että toinen saa jatkaa unia toisena aamuna ja toinen toisena. Ei olla sitten viikollakaan ihan niiin kärttysiä, kun on viikonloppuna saatu nukuttua univelkoja pois. Sitten tietysti taas jos vauva tulee, niin vähään aikaan ei kyllä saa kumpikaan nukkua. Mutta on se sen arvoista!
Oireita: ei mitään. Ei edes kuvitteellisia. Eilen särki päätä ja selkää, mutta molemmista säryistä pääsin, kun kävin tuulettumassa spinning-tunnilla. Liikunnan puutosta siis.
Täti tulloo joskus ma-to välissä, täytyy asennoitua siihen. Jos menkat alkaa ennen keskiviikkoa, ni mie taidan vielä pysyä heinäkuisissa, muutoin menee sitten la elokuulle.
Mulla jäähtyy pizza keittiössä, joten taidan tästä hyökätä sen kimppuun. Mukavaa viikonvaihdetta kaikille!
-S- kp 25/26-29
...elikkäs niin vain pääsi täti jälleen yllättämään. Eilen olin jo niin onnellinen kun ei mitään täti-oireita, mutta minkäs teet. Nyt v*tuttaa ja masentaa niin ankarasti, että poistun taka-alalle. Kirjottelen taas, kun tästä joskus noustaan?
Parempaa onnea muille!!!
Mölliskälle sekä Anskulle. Pahoittelut Iksulle tädin vierailusta. Itselleni kävi samoin eilen, niin tuli täti että kolahti ja eilispäivä meni kaameitten kipujen kourissa. Mutta jos jotain positiivista täytyy etsiä, niin se että pysyn kuitenkin vielä heinähippusissa, eli toivottu la siirtyy tonne loppukuuhun.
Just tällä hetkellä on siipi vähä maas nyyf, kylläs varmaan tiiätte tunteen.
No tädin häätö alkaa jo alkuviikosta ja oviksen bongailu, samoin.
Kaikille muille onnea plussan metsästykseen ja toivottavasti säästytte tädin vierailulta.
Tiibe kp2/28
Takaisin nettitauolta ja olipas virkistävää. Koko viikko on mennyt mukavien kiireiden merkeissä, enkä ole kyllä suonut piinailulle ajatustakaan ja nyt ollaankin loppusuoralla. Lueskelin noita edellisiä pinojakin ja onnittelut vaan merkuriukselle ja anskulle plussauksesta. Pahoittelut myös kaikille tädin yllättämille.
Oma napa: rinnat ovat kipeät, vv ehkä normaalia enempi verrattuna normaalikiertoon. Lämmöistä ei tietoa, kun en ole nyt mittaillut. Ei vielä ainakaan tuhrua, huomiseksi sitä kuitenkin vasta odottelenkin. Itaisin on välillä hirveät vilunvärinät ja välillä kuuma. Väsyttääkin, mutta syynä lienee osittain univelka ja runsas fyysinen rasitus viimeaikoina. Joten oireista päätellen voipi olla että olen raskaana tai sitten ei. Viimekierrosta viisastuneena, testasin dpo 12 acon haalean haamun ja menkat alkoi ajallaan dpo 14, en aio testata ennenkuin menkat myöhässä ja niitä siis tiistaiksi odottelen.
Tsemppiä kanssapiinailijoille ja eiköhän aloiteta sellainen oksat pois plussatykitys ensi viikolla!!!
t. wintergirl kp 26/28 dpo 12
Huomenta!
Ihanaa kun on ollut viikonloppu ja saanut nukkua pitkään - kiitos isovanhempien vierailun!
On ollut kyllä niin oireettoman oireetonta, ettei mitään määrää! Dpo 6 oli vähän nippailuja alavatsassa, mutta muuten ei yhtään mitään. Yksi asia mietityttää: tänä aamuna alkoi hillitön hiivatulehdus! Onko kellään kokemusta että enteileekö se ennemmin kuukautisia kuin raskautta?
-Emik kp 24/30 dpo 8
Suuret onnittelut plussanneille, saako teidät päivittää listaan?
Itse testasin sitten tänä aamuna ja negahan se sieltä tuli. Toisaalta tunnin päästä oli havaittavissa aavistuksenomainen roskishaamu, mutta näitä kun on niin paljon jo tullu nähtyä niin se ei mieltä ylennä yhtään.
molemmissa onnistuneissa raskauksissa oon saanu 27/29 selvän plussan kaupan testeillä. Kemiallisissa on tullu haamu joka on haalistunu nopeesti ja siinä pitemmälle ehtineessä km:ssä ei tullu koskaan oikein kunnolla vahvaa plussaa vaan aina aika vaalea joten itse pidän sitä omalla kohdallani huonona merkkinä vaikka haamu oiskin ollu ns oikee haamu. Pitää tulla heti alkuun selvä haamu ja sitten vasta kun se on pari kertaa vahvistunu voisin alkaa vasta uskoa.
että näin.
nyt sitten oottelen tätiä tulevaks ja tiistaina sen pitäs viimestään saapua. Jännittää kyllä valmiiks se ens kierto pregnylpistoineen.
Tätiä ootellessa plussaonnea kaikille muílle ja pahoittelut tädin yllättämille.
piipaa 27/28 dpo 12
Kirjoittelinkin tuonne 3-kuumeilijoihin ku tänään tuli selvä nega predictorilla. Sain kyllä hyviä vinkkejä sieltä että predictor ei ole niin herkkä kuin se acon10 jolla eilen tuli selvä haamu. Veti kyllä silti mielen matalaksi se nega.
Pakko uusia testi vielä. Ostan tänään aconin tai apteekin oman, kait.
Pystyykös sillä acon-testillä testaamaan mihin vuorokauden aikaan tahansa?
Testaisin kyllä huomen aamullakin, mutta kun huomisesta alkaa sen verran masentava viikko (kakkonen menossa viikoksi sairaalaan lastenosastolle tarkkailuun...), joten huomenna on sen verran p*ska ja hirmu kiire aamu tiedossa etten haluaisi sitä testaamista sinne jättää :(
Piipaa00: Älä ihan vielä laita minua listalle. Odotan sitä selvempää plussaa vielä jonkin aikaa. Ehkä myöhemmin tänään...
Ansku78 yk5 ja kp30/28
Predictor on testi, jolla ei kovin aikaisin kannata testata. Se vaatii aika paljon raskaushormonia näyttääkseen plussaa. Jos haluat testata muulla kuin Aconilla niin suosittelen Apteekin omaa. Ei ole vääriä haamuja koskaan itselläni näyttänyt, kerran oli haamu ja se olikin sitten plussa. Testi on halpa ja mielestäni aika herkkä (mutta ei kuitenkaan liian herkkä).
Eli älä vielä luovuta!
Plussaonnea!
Eli aamupäivästä tuli jo pyyhkiessä tuhrua ja tuosta oikean puolen munasarjajuilinnasta menkkoja ennen ei voi erehtyä, joten.... Mulla tuota tuhrua tulee noin 1-2 päivää ennen menkkoja. Joten edelleen tiistaille menkkoja odottelen. Mulla siis kaikki raskauskierrot 3 + 1 tuulimuna ovat olleet täysin tuhruttomia, joten ainoa jännitys taitaa olla tipunko elokuun puolelle vai alkaako menkat niin, että pysyn uudella kierrolla vieläkin heinakuisissa!
tsemppiä muille, plussatkaa!!!!!
Kovasti Onnea plussanneille. Harmi vaan, kun näköjään niitä negojakin alkaa taas tulemaan...
Itselläni nipistellyt mahaa 2päivää, lämmöt koko ajan 37`c ja eilen alkoi sitten se väsymys. Jotenkin aavistan nyt odottavani...Kp20/27-29.
Saas nähdä kuin käy. Testata aijon vasta kuun viimenen päivä, jos silloin vielä testata tarvitsee...
Mites muilla, onko maanantaina kukaan testaamassa?
t.aada4
Malttamattomana tein tänään vielä uuden testin sillä aconilla kun olin pidätellyt viis tuntia... oli tuskaa mutta kyllä kannatti, nimittäin: kyllä se nyt suht vahvan plussan mulle jo päräytti!! Oli yhtä paksu viiva kuin testiviivakin on ja aikas lailla tumma myös!
Enköhän mä nyt jo usko :D ! Voi hitsi että oon nyt onnellinen.
Ihan hirveästi lähettelen niitä plussasäteitä ~~~~ teille kaikille!
Lasketuksi ajaksi tulis Oys:n kiekon mukaan 30.6.2007 mutta kaks ekaakin lasta meni yli; eka päivän ja toinen kuus päivää yli ja siks laskisin itseni heinähippusiin, jos sopii!
Terkuin, Ansku78 rv 4+1 (ihanaa kirjoittaa noin vihdoinkin!)
Eilen tein sittenkin vielä Apteekin oman testin sen RFSU:n testin jälkeen. Varmuuden vuoksi kun tosiaan oli ne juhlat. Apteekin omakin näytti haalean plussan sekin. Mutta silti on vieläkin vähän epäuskoinen olo. Mies ja kaverikin kyllä sano, että on mun jo pakko uskoa jos molemmat testit plussaa näyttää, vaikka ovatkin haaleita viivoja. No jos nyt täti ei saavu lähipäivinä niin sitten Piipaa voi päivittää mut listalle. =)
Mutta huomiseen!
Mölliskä kp28/28 (ehkä rv 4+0)
Odotellaan siis jännityksellä sitä toista plussaa heinäkuisiin! Plussaonnea kaikille peukutuksin bd !
Itse katselin testivarastojani ja löysin puolikkaan acon-testin. En muista edes, kuinka vanha on. Liekö siis lainkaan toimiva. Otin sen tuohon esille, mutta nyt se saa kyllä vielä jonkin aikaa kiusata vaan mielessäni. Pohdiskelen vielä tuntemuksiani, jotka kyllä sekoittuuu selvästi alkavaan flunssaan. Muu perhe on jo potenut sellaisen yhden illan kestävän kuumeen. Oiskohan ehkä tänään mun vuoro? Ehkä ei ole vielä aika testatakkaan. Kp 24/30 on nyt menossa. Viimeksi näytti plussan vasta kp 28 ja sitä ennen negaa, jos oikein muistan viime vuoden elokuun km-tapaustani.
Milloinkas suunnittelitte muut testata?
Jännittäviä hetkiä testeihin heinähippusille toivotellen ja tietenkin paljon plussatuloksia!