Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin miehen kavereiden haukkuvan minua koska en "päästä" miestä reissuun

Vierailija
21.07.2022 |

Mies on aikoja sitten varannut kavereiden kanssa reissun 3 viikkoa ennen esikoisemme laskettua aikaa. Ei jotenkin kumpikaan ajateltu että menee vähän turhan tiukille, koska sieltä reissusta ei mitenkään pääsisi takaisin jos lapsi päättäisikin syntyä.

Otin asian puheeksi miehen kanssa nyt kun laskettu aika alkaa, ensin hän suuttui mutta aikansa googleteltuaan keskusteluja ja muiden kokemuksia tuli itsekin siihen tulokseen että ei hän halua missään nimessä lähteä. Perui sitten matkan.

Oltiin eilen yhteisten kavereiden kanssa ravintolassa, ja kuulin sivusta kuinka nämä miehen kaverit haukkuivat minua tyyliin pirttihirmuksi ja ihmettelivät miksi mies on tossun alla kun antaa minun päättää reissuistansa. Tuli tosi paha mieli, olin ennen pitänyt noita tyyppejä ihan fiksuina ja mukavina ihmisinä. Olin myös siinä uskossa että he tykkäsivät minusta.

En tiedä mitä haen tällä aloituksella, tuntuu vaan niin surkealta että halusin johonkin kirjoittaa. Ei tee mieli nähdä noita tyyppejä enää..

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitusta pidetään kiinni mielellään...

Vierailija
22/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep kaikki on aina naisen vika. Mies ei tietenkään ota vastuuta omista valinnoistaan vaan pysyy taka-alalla silloin kuin olisi aika puolustaa sinua. Minä sain edellisessä suhteessa mutkan kautta tietää, että olen aivan hirveä justiina, kun en päästä miestä muka mihinkään. Mies itse oli kieltäytynyt menoista ja antanut kavereiden ymmärtää, että minä en päästä häntä. Onneksi on ex.

Mulle kävi myös näin. Baarissa tuli silloisen poikaystävän kaveri sanomaan että ihan hyvin Masa voi lähteä sinne mökille, miksei voisi, miehet siellä vaan kalastelevat. Kai hän voi lähteä, voihan.

En ollut kuullut mistään mökkireissusta yhtään mitään, mutta mies oli sanonut kavereilleen etten minä päästä kun häntä ei huvittanut lähteä. :D

Oli kyllä ihan täys imbesilli mies muutenkin. Olin myöhäisteini silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslapsia.

Heille hauskanpito on ykkös asia. Sitten loukkaannutaan ja uhriudutaan ja syytellään naista, kun kaveri aikuistuu ja ottaa vastuuta elämästään.

Vierailija
24/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloiva akka. Jokaisen miehen unelma. -.-

Vierailija
25/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että vauva syntyy vasta viiden viikon kuluttua.

Voi hyvin lähteä reissuun mielestäni tuossa vaiheessa. Ei kaikkeen voi varautua, elämä menee muuten liian tylsäksi.

En kyllä itse uskalla lähteä mihinkään, eikä huvitakaan. Haluan olla kotona ja laittaa paikkoja valmiiksi vauvaani varten. Synnytys pelottaa jo valmiiksi.

Ap

Vierailija
26/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sellainen reissu on, jolta ei mitenkään pääsisi takaisin?

Mietin vaan, että olisiko mies voinut lähteä mutta varautua myös siihen että lähtee kesken pois? Ulkomailtakin pääsee tunneissa.

On toki mahdollista, mutta epätodennäköistä että lapsi syntyy juuri tuolla viikolla.

Vierailija
27/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain miehet on noin ilkeitä ja inhottavia. En ole koskaan kuullut, että naisporukalla haukutaan yhdessä jonkun miestä. Jätä ne sontiaisten jutut omaan arvoonsa.

Vierailija
28/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain miehet on noin ilkeitä ja inhottavia. En ole koskaan kuullut, että naisporukalla haukutaan yhdessä jonkun miestä. Jätä ne sontiaisten jutut omaan arvoonsa.

No kyllä varmana haukutaan, jos jonkun mies vaikuttaa kontrolloivalta ja kaveri tekee ohareita kumppaniinsa vedoten.

Vierailija
29/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua tietämätöntä... Kumpa tietäisitkin kuinka julmia akat ovat.

Vierailija
30/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehesi tuumasi kun kerroit hänelle, mitä kaverinsa olivat sinusta puhuneet?

En sanonut vielä mitään, hän oli eilen illalla niin hyvällä tuulella. Varmaan tänään otan puheeksi kun tulee töistä..

Ap

Ok. Kerro sitten, mitä hän sanoi ja miten hän ylipäätään reagoi. Olisi kiinnostavaa tietää!

T. Sama

Vierailija
31/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toisen elää, ja pitää kiinni kauan odotetusta reissusta!

Jos mies jää kotiin, eikä vauvaa näy eikä kuulu kuin vasta yli kuukauden kuluttua, voi olla vähän tyhmä olo.

Vierailija
32/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että moisesta tuli sinulle paha mieli. Kuitenkin ihan ilman syyttä.

Kunhan se vauva syntyy, tai oikeastaan, kun elämää kertyy taakse enemmän, joutuu huomaamaan että on monen monta asiaa, jotka eivät mene suunnitelmien mukaan. 

Älä moiti miehen kavereita. He eivät oikeasti ymmärrä. 

Vierailija
33/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottava juttu . Itse voisin lähteä miehen kanssa yhdessä,kaverit ja muut tervetulleita myös . Toivottavasti pääsette reissuun .

Ai lähtisit reissuun 3 viikkoa ennen laskettua aikaa?

Itse lähdin . Olimme matkalla koko lasketun ajan . Paljon matkustanut, Espanja, Italia, Saksassa . Lääkärin numero on laukussa,kysyin ohjeet. Olen synnyttänyt Italiassa,ei ollut ongelma.

Aivan varmasti joo. Porvoo Air ottaa toki pitkille lennoille myös raskauden loppuvaiheessa?

Mitä ohjeita kysyit lääkäriltä? Kuinka liuotan veritulpan lentokoneessa?

Vierailija
34/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyksenäkö teille tuli, että vauva on tulossa?

No voi voi virheitä sattuu. Keskity aiheeseen.

Saa olla aika pösilö, ettei osaa laskea yhdeksään. Sellaista virhettä harva yli 5v enää tekee

Vierailija
35/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan, että olisiko mies voinut lähteä mutta varautua myös siihen että lähtee kesken pois? Ulkomailtakin pääsee tunneissa.

On toki mahdollista, mutta epätodennäköistä että lapsi syntyy juuri tuolla viikolla.

Muutaman päivän vaellusreissu pohjois-Suomessa, eli kenttää ei välttämättä ole lainkaan ja ajomatka takaisin kotiin kestäisi tunteja.

Suututtaa kyllä tosi paljon että miehen kaverit puhuivat minusta noin rumasti. Mieheni on mainio kumppani, joka ei ikimaailmassa jättäisi minua yksin näin isossa asiassa, ja sen hän sanoi kavereilleen myös. Luulisi että jokainen jolla on aivot ymmärtäisi ettei mieskään halua ottaa riskiä, ettei näkisi oman toivotun lapsensa syntymää koska on rämpimässä metsässä. 

Ap

Vierailija
36/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontrolloiva akka. Jokaisen miehen unelma. -.-

Joo, mutta nyt ei puhuta sinusta. Lopeta siis tuo itsesi korostaminen!

Vierailija
37/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman päivän vaellusreissu pohjois-Suomessa, eli kenttää ei välttämättä ole lainkaan ja ajomatka takaisin kotiin kestäisi tunteja.

Suututtaa kyllä tosi paljon että miehen kaverit puhuivat minusta noin rumasti. Mieheni on mainio kumppani, joka ei ikimaailmassa jättäisi minua yksin näin isossa asiassa, ja sen hän sanoi kavereilleen myös. Luulisi että jokainen jolla on aivot ymmärtäisi ettei mieskään halua ottaa riskiä, ettei näkisi oman toivotun lapsensa syntymää koska on rämpimässä metsässä. 

Ap

Onko muuten noilla miehesi kavereilla lapsia?

Vierailija
38/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi olla kavereiden osalta jonkinlaista kateuttakin, mikäli ovat perheettömiä. Miehille kaveriporukka on omanlaisensa heimo, ja se että yksi alkaakin aikuistua ja laittaa oman perheensä edelle voi alkuun tuntua oudolta ja kitkerältä.

Älä välitä heistä, oppivat kyllä aikanaan.

Vierailija
39/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko näillä miehen kavereilla omia lapsia? Ovatko he tietoisia siitä, että lasketut ajat voivat heittää paljonkin? Ettehän tekään miehesi kanssa tienneet asiasta. Jotenkin tuntuu siis epäreilulta, että oletat muiden kuitenkin olevan perillä siitä, eivätkä he saisi reagoida ikävästi ailahtelevaan käytökseen, joka vaikuttaa heihinkin.

Ehkäpä kaverit myös luulivat, että sinun miehesi ei tekisi suunnitelmia heidän kanssaan, jos ei olisi selvittänyt jo, että se varmasti käy. Joten kun suunnitelmat yhtäkkiä muuttuvat ja hän, kuten sanoit, "mainiona kumppanina" ottaa kaikki syyt niskoilleen asiasta, niin se ei siis välttämättä tarkoita sitä, että kaverit pystyisivät ohittamaan ajatuksen siitä, että se ajatus loman peruumiseen on lähtöisin sinulta.

Vierailija
40/95 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottava juttu . Itse voisin lähteä miehen kanssa yhdessä,kaverit ja muut tervetulleita myös . Toivottavasti pääsette reissuun .

Ai lähtisit reissuun 3 viikkoa ennen laskettua aikaa?

Itse lähdin . Olimme matkalla koko lasketun ajan . Paljon matkustanut, Espanja, Italia, Saksassa . Lääkärin numero on laukussa,kysyin ohjeet. Olen synnyttänyt Italiassa,ei ollut ongelma.

Aivan varmasti joo. Porvoo Air ottaa toki pitkille lennoille myös raskauden loppuvaiheessa?

Mitä ohjeita kysyit lääkäriltä? Kuinka liuotan veritulpan lentokoneessa?

No jep :D Ja lääkäri on tietenkin antanut 24/7 käyttöön oman henkilökohtaisen numeronsa ja matkavakuutus kattaa synnytyksen kulut :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi