Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

( . ) TAMMENTERHOT viikonloppuun ( . )

21.10.2006 |

Lumista viikonlopun alkua!!!

Ja perjantain turinat ohessa:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8640262&p=1&tmode=1&smode…

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hips!

eilinen shoppailu meni hyvin, kiitos kysymästä. miehelle löytyi paita ja liivi, ja ostipa tuo sukkiakin. myös simppikselle ostettiin sukkia kun henkkamaukalla oli puoleenhintaan niitä pikkuisia;) mulle ei ostettu mitään, mut kyllä mies mut syömään vei osteskelun jälkeen. sit mentiin vielä kavereita tapaamaan, siellä mies peuhasi kahdeksan kuukauden ikäisen tytön ja reilun vuoden ikäisen pojan kans, ite keskityin istuskeleen, sen verran kuitenkin jo tuntui tuo kaupoilla kiertely.

vai että birgit tekee salaa hommia:) mitäs mies sanoi kun kotiutui?

zatunkin miehen synttärit meni ok, vaikkei vieraita niin tullutkaan. komia teksti muuten tuossa paidassa;)

ardisia: juu, eli rauhallisesti otin illalla, nukkuun menin jo puoli kymmenen aikaan. muttamutta, tänään käytiin miehen kaa pikaisella puolentoista tunnin kävelyllä;) mies kyllä valitteli ettei hälle tuu lämmin mun vauhdilla, ei mullakaan kyllä tullut muuta kuin ylämäissä, mutten silti hirveen reipasta vauhtia viitti pitää...

sulinan mies kyllä kuulostaa ihanan romanttiselta:) kyllä meillekin aina naistenpäivänä kukkia tuodaan (yh-äidin kasvattama:)) samoin jos on ollut jossain reissussa useemman päivän niin tuo kukkii tai muita tuliaisia.

noopulle onnea kolmenkympin kerhoon pääsemisestä!

lunta, pah! mäkin haluun lunta tänne! ei tuu muuta kun vettä. nooh, pientä apua joulunodotukseen sain äsken kun päikkäreiden jälkeen vedettiin torttuja ja glögiä, namskis! nyt ootellaan saunan lämpiämistä...

tigru ja simppis 30+2

Vierailija
22/24 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit miten hyvää pizzaa... Heitin vitsinä miehelle, kun lähti viemään tytärtään kotiin, että tuo samalla pizzaa ja ukkokultahan toi. Ei ehkä tee hyvää pertulle/r.diabetekselle, mutta joskus herkuttelu sallittakoon. (no eilen söin turkinpippureita, kun teki niin mieli)

Meinattiin saada p***ahalvaus miehen kanssa eilen aamulla kun klo 6.45 soi ovikello oikein reippahasti painettuna ja koputtelut perään. No mies meni avaamaan, niin naapurin ihanat ihmiset oli kännissä jättäneet avaimet kotiinsa ja vihdoin rohkaistuivat soittamaan meidän ovikelloa, josko meiltä löytyisi numero johon soittaa, että huolto tulee oven avaamaan. Mies kipaisi roskiskatoksen ilmoitustaululta numeron (eivät raukat känniset olleet sitä tajunneet) ja sitten odotteli naapurien kanssa huollon tuloa.

Me leikittiin nukkuvia pojan kanssa, ettei tarvii kännisten sössötyksiä kuunnella. Yht´äkkiä kuului eteisestä " kopsis" ja oli ihan hiljaista. Kävin kurkkaamassa, niin naapurin nainen oli sammuneena tipahtanut tuolilta eteisen lattialle nukkumaan (miehet oli pihalla tupakalla) poika tuumasi tyynesti käytyään eteisessä " ukkuu" ja tuli pois. Niin ne lapset pitävät erikoisiakin asioita aivan luonnollisina :)

Tulee kyllä huono omatunto, kun teistä niin moni on reipas siivooja. meillä tuo siivominen on ihan takkuista puuhaa. Ei mies kyllä koskaan ole kommentoinut kodin kuntoa, mutta itsestä kun tuntuu että hukkuu tohon rojuun, mitä joka paikka tuntuu olevan pullollaan -> siivoaminen on työlästä - > en siivoa :)

Käytiin tänään uimassa ja kivaa oli lillutella vedessä. Poika oli aivan innoissaan miehen häntä hypyyttäessä.

jee, tänään vaihtui viikko! Ajatella 11 viikoa l.a:han, 10 viikoa tätä vuotta ja 9 viikkoa jouluaattoon. JEE! KOhta sitä tosiaan saa halia omaa pientä poikaa.

Taneli+perttuvauva 29+0

p.s ai niin olinhan mä eilen reipas. Meillä oli pihatalkoot ja kovasti rehkin mukana pari tuntia. Ja söin hyvällä omalla tunnolla grillimakkaraa. Nam

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu vierähti taas niin nopeasti ja huomenna oiskin jo työpäivä. Kiireinen viikko tulossa kun se mun sijainen aloittaa ja lisäksi täällä on koulujen syyslomat, niin monet työkaverit on lomilla ja niitä pitää tuurailla.

Eilen tuli sitten vähän törsäiltyä, mutta ihme ja kumma ei lapsiin vaan itseeni!!! Eipä oo semmoistakaan tapahtunut aikoihin :D Ostin itselleni uudet äippäfarkut, kun entisistä on resori niin virttynyt, ettei ne meinaa enää pysyä jalassa. Lappufarkut on kylläkin ne lempparit, mutten niitä viitsi töissä pitää. Sitten tuli osteltua vähän ulkoiluvaatteita ja pidempiä paitoja jne. kun mulla on kaikissa housuissa melkeinpä napit ja paidat tuppaa nousemaan mahan yläpuolelle. Onpahan sitten kivempi liikuskella kotonakin. Sitten vielä bongasin, että Anttilassa on Arabian Teema -25% ja sitä sarjaa oon keräillyt meille arkikäyttöön, niin tulipa sitten niitä astioitakin ostettua. Nyt onkin melkein koko sarja 8:lle hengelle.

TIGGER: Tuo Paavo on jokseenkin vilkas kaveri liikkumaan, joten ihan varmasti en osaa sanoa, mut minusta ei ole selkeästi rt:ssa ollut vielä koskaan. Tuntuu olevan joko varpaat alaspäin, istuallaan tai sitten kyljittäin. Ja sen kyllä huomaa, masuparka on välillä aika koetuksella ;)

ZATU: Hauskan T-paidan keksit miehellesi ja kakkukin kuulosti hyvältä. Mä järkkäilin pari vuotta sitten miehelle 30 -vuotispippalot. Oli kyllä hauskaa, vaikka aikamoinen homma: vuokrasin ison mökin, kutsuin 30 vierasta ja sit kokkasin heille ruuat. Mies sentään kertoi ketä haluaa kutsuttavan, muuten kaikki tuli yllätyksenä.

CECILIAH: Onnea tytöstä!! Me myös käytiin Brunolla ultrassa, tosi tarkan tutkimuksen teki.

Pakko oli tehdä äsken pannaria, kun jotain hyvää teki mieli. Vielä kun saa luvan kanssa syödä, keskiviikkona on se sokerirasitus... Hirmu uupunut olo taas meinaa olla, vaikka ihan kohtuuhyvin sai nukuttua. En tiedä oisko se hemoglobiini sittenkin laskemaan päin, kun niin helposti alkaa pyörryttää. Viimeks se kyllä just mitattiin ja hyvä oli.

No mut eipä tänne muuta, meinasin hetken surffailla netistä isänpäiväideoita ja sit nukkumaan.

ariella ja masu-paavo 26+1

Vierailija
24/24 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälle viikonlopulle kirjotella =). Leppoisasti meni meilläkin. Kävin eilen illalla yhdentoista jälkeen viemässä miehen pikkusiskon poikakaverinsa kanssa baariin enkä omalla autolla uskaltanu mennä kun on vielä kesärenkaat ja lunta oli tullu jo pari senttiä. Tiet oli tosin vaan märät, eikä jäässä, mutta otin silti meidän ja anoppilan yhteiden " vara-auton" jossa on kitkat.

Tänään aamulla poitsu oli ihan ihmeissään lumesta. Tuijotti varmaan puol tuntia ikkunasta ulos ihan hiljaa. Mies oli sitte toista tuntia pojan kanssa pihalla ja minä siivoilin sillä aikaa tuvassa ja keitin meille munkkikahvit ;). Niitä onkin uponnu tänään kolme... käytiin sitten illalla reippaalla kolmen vartin lenkillä niin omatuntoa vähän helpotti. Ja sen kunniaksi syötiin koko porukalla popcornia (että se siitä lenkistä). Vaikka eihän siinä ole ku hitunen rypsiöljyä kun itse tekee??? Saa poisullekin antaa ku ottaa sille ensin ja suolaa vasta aikuisten satsin =).

Nyt juodaan sitte vettä ja miehet katselee formuloita. Haaveissa on saada poitsu ajoissa nukkumaan ja sitte vähän hempeillä miehen kanssa. Eilen jo piti mutta meikä nukahti itsekin kun nukutin poikaa ja heräsin vasta ku piti sinne kuskiksi lähteä =/.

Lunta ei oo enää täälläkään, vettä ja räntää sataa niin että lenkilläkin kastuttiin kunnolla. Kyllähän sitä vielä ehtii!

Masuasukki villiintyi pariksi päivää ihan hurjaksi! Mulla oli maha ihan hellänä eilen illalla. Onneks tänään on ollu hiljasempi päivä, pakkohan se on masukinkin joskus levätä! Yöllä tulikin sitten pitkästä aikaa niitä ihania kramppeja jalkoihin. Oli pakko käydä vähän käpöttelemässä että helpotti. Ja tänään on sitte ollu pohkeet kipeänä. Pitäis vaan venytellä lisää. Mulla meinaa vasen pakarakin jumittua, joten eiköhän tästä seuraavaksi vääntäydy lattialle venymään =).

Tuli vaan pelkkää omaa napaa, ensi kerralla sitten enemmän muutakin ;). Leppoisaa sunnuntai-iltaa kaikille ja reipasta mieltä uuteen viikkoon!

Elina 26+1