Mikä on hyvä kellomerkki nuorelle miehelle?
Onko Tommy Hilfiger ja Gant in? :)
T. nainen joka lähtee pian kaupoille
Kommentit (386)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaako poika kellon? Nykynuoret eivät enään käytä kelloja koska kaikilla on jokatapauksessa kännykkä
Kello on osa herrasmiehen pukeutumista (kyllä edelleen). Ei ravintolassa ikinä kaiveta puhelinta esiin kesken romanttisen illallisen, edes kelloa tarkistaakseen. Onneksi nykyään ravintoloissa tarjoilijat keräävätkin jo valmiiksi junttie luurit "puhelinparkkiin".
Kello on aina ja tulee olemaan hyvä lahjavalinta naisia saavalle herrasmiehelle!
Ei kaikki halua käydä ravintoloissa. Moni tekee romanttisen illallisen mielummin kotona. Mulla on varaa käydä vaikka joka päivä ravintolassa syömässä mutta en käy koska ei kiinnosta eikä mulla ole rannekelloa koska en tarvitse :)
Vierailija kirjoitti:
Rolex Submariner Batman loistava aloittelijan kello!
Tuo kyllä hyvä kello, vähän tyyris tosin. Mutta myös näyttävä.
Nimitys Batman, tulee värityksestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaako poika kellon? Nykynuoret eivät enään käytä kelloja koska kaikilla on jokatapauksessa kännykkä
Kello on osa herrasmiehen pukeutumista (kyllä edelleen). Ei ravintolassa ikinä kaiveta puhelinta esiin kesken romanttisen illallisen, edes kelloa tarkistaakseen. Onneksi nykyään ravintoloissa tarjoilijat keräävätkin jo valmiiksi junttie luurit "puhelinparkkiin".
Kello on aina ja tulee olemaan hyvä lahjavalinta naisia saavalle herrasmiehelle!
Ei kaikki halua käydä ravintoloissa. Moni tekee romanttisen illallisen mielummin kotona. Mulla on varaa käydä vaikka joka päivä ravintolassa syömässä mutta en käy koska ei kiinnosta eikä mulla ole rannekelloa koska en tarvitse :)
Mullon varaa sitten käydä vaikka kaksi kertaa päivässä ravintolassa.
Eikä kello ole vain ravintola käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin tuossa muutama vuosi sitten Seikon poikaystävälle lahjaksi. Hintaa taisi olla jotain 199 euroa eli ei sen enempää.
Hassun kellosta teki sen, kun poikaystäväni kello keräsi katseita eräässä kansainvälisessä tapahtumassa. Kaikki luulivat häntä rikkaaksi ja ihailivat kalliin näköistä kelloa. Ulkomaalaiset olivat hyvin vakuuttuneita siitä, että poikaystäväni oli kroisos, vaikka hän oikeasti eli opintotuella.
Kun poikäystäväni yrittä selittää asian oikeaa laitaa häntä luultiin vaatimattomaksi tai että hän haluaa salata sen että on rikas :D
Tämä kello siis kyseessä
Vau miten hieno kello, taidan joutua ostamaan omalle poikaystävälle synttärilajaks saman :D
Seiko vitosen koneisto ei ole erityisen luotettava ja rannekkeet ovat yleensä epämukavia. Jos lompakko kestää, niin 500€ pintaan alkaa saamaan 6R/Diashock-koneisia laadukkaalla rannekkeella. Näistä ei käyttökello oikeastaan enää parane. Itse ehdottelisin nuorelle miehelle Seikon mallistosta vaikkapa kokoteräksistä Alpinistiä.
Hetkinen. Seiko vitosen automaattikoneisto nimenomaan on erittäin luotettava. Vitosissa käytetään tuttuja peruskoneistoja, jotka eivät käynniltään ole kaikkein tarkimpia mutta kestäviä ja kaikin puolin hyviä.
Seiko vitosen koneisto on suurin piirtein halvin mahdollinen automaattikone, joka ottaa kolhuista todella helposti nokkiinsa. Se on ihan ok valinta sille jolle ei ole väliä että montako minuuttia se tänään heittää ja mihin suuntaan, mutta useimmille en sitä lähtisi suosittelemaan. Made in Japan 6R taas ei häviä yhtään huomattavasti kalliimmissa kelloissa käytettäville sveitsiläisille, ja käy suhteellisen hyvin ja ennen kaikkea ennakoitavasti melko törkeääkin runtua saaneena.
Seiko 5 edistää itsellä noin 20s päivässä eli ei kovin pahasti
Minulla sarb pysyy käytännössä sekunnilleen ajassa, jos sen jättää yöksi tiettyyn asentoon. Kesä ja talviaikaa vaihtaessa yleensä pitää muutama sekunti korjata.
Vierailija kirjoitti:
Gant on in!
Gant on 🥶🥶🥶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gant on in!
Gant on 🥶🥶🥶
Ja hilfiger 🥵🥵🥵
Vierailija kirjoitti:
Apple
cringe
Tissot on hyvän hinta-laatusuhteen sveitsiläinen kello ja malliston niin laaja, että varmaan jokaiselle löytyy jotain.
Ganttia vältellään kuin apinarokkoa!
Philippen Patekkia käyttänyt itse
Itse ostin nuorena miehenä Tag Heueria pari. Aquaracer kronolla ja ilman.
Homot ne kelloja pitää ranteessa.
Vierailija kirjoitti:
Patek Philippen mallistosta löytyy kellot monenlaisiin tarpeisiin
Samaa mieltä, ite hankin ekan Patekin, 30- vuoden iässä.
Sitä ennen oli Tag Heuer ja Omega.
Sanotaanko, ettei Patekki oo ihan joka pojan kello. Vaik noi em ovatkin.
Hyvin harva ihminen suomessa seuraa että mikä esim. kello kenelläkin on ja vielä harvempi tunnistaa kellot.