Jatkuvia ongelmia ulkomaanmatkoissa
Matkailuala riemuitsi ja heitti hula-baloopalloja ilmaan kun koronarajoitukset poistuivat ja ihmiset varasivat matkoja, nyt kuitenkin kuuluu kummaa pulinaa. Lähes päivittäin on suomalaisilla ollut ongelmia matkojensa kanssa ja etenkin lentojen meno-paluulennoissa, Finnairilla ja myös muilla, eikös matkailuala ollutkaan valmis ryysikseen. Porukkaa jäänyt milloin mihinkin maahan odottamaan kotiinpääsyä, rahat kelpasivat, mutta palvelu ei pelaa- NOLOA!
Kommentit (9)
Ihmejuttu tuo Rooman-lentohässäkkä. Luulin, että Finski palvelisi paremmin. Miten ihmeessä asiakkaalle voi tulla kuluja Finnairin takia perutusta lennosta???
Vierailija kirjoitti:
Ihmejuttu tuo Rooman-lentohässäkkä. Luulin, että Finski palvelisi paremmin. Miten ihmeessä asiakkaalle voi tulla kuluja Finnairin takia perutusta lennosta???
Viittaan tähän:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008956660.html
Vierailija kirjoitti:
Ihmejuttu tuo Rooman-lentohässäkkä. Luulin, että Finski palvelisi paremmin. Miten ihmeessä asiakkaalle voi tulla kuluja Finnairin takia perutusta lennosta???
Käsittämätöntä ja ala-arvoista touhua. 3 Finnairin asiakaspalvelijaa ja kaikilta eri vastaus. Finnair ei näytä olevan sen kummoisempi yhtiö kuin halpayhtiö Ryanair, samanlaista helvetin vatulointia ja vastuunpakoilua. Sen ymmärrän, että Ryanair VAIN vie porukkaa pisteestä A pisteeseen B, halvalla, mutta laadukasta palvelua ei tähän hintaan voi olettaa, sen pitäisi jokaisen tajuta jo matkaa varattaessa, mutta Finnairin pitää toimia paremmin.
Tämä kesä sai myös muistamaan, ettei kannata lähteä kesällä Etelä-Eurooppaan tai voi joutua hellehelvettiin.
Onneksi ei ole mitään reissuja edes varattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmejuttu tuo Rooman-lentohässäkkä. Luulin, että Finski palvelisi paremmin. Miten ihmeessä asiakkaalle voi tulla kuluja Finnairin takia perutusta lennosta???
Viittaan tähän:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008956660.html
Mitä kuluja tarkoitat? Minusta tuossa jutussa sanottiin, että asiakas varasi hotellin itse, mutta kulut voi hakea myöhemmin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmejuttu tuo Rooman-lentohässäkkä. Luulin, että Finski palvelisi paremmin. Miten ihmeessä asiakkaalle voi tulla kuluja Finnairin takia perutusta lennosta???
Viittaan tähän:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008956660.htmlMitä kuluja tarkoitat? Minusta tuossa jutussa sanottiin, että asiakas varasi hotellin itse, mutta kulut voi hakea myöhemmin takaisin.
Yksi aspa sanoi, että koko perhe saa 200 euroa yhteensä perutuista lennoista. Lisäksi eivät osanneet Finskillä sanoa, saako koko majoituskulua takaisin.
Aika pullamössöä, jos heti ollaan pulassa kun yksi lento siirtyy. Tosi maailmanmatkaajia 😂
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2d2e62ab-f00c-499e-b1f1-9e1319818fb5
Näillä on ollut aika stressaavat hetket käsillä kun täytyy yhtäkkiä etsiä uutta majoitusta/lentoja.