Viime isänpäivänä naisystäväni lapsi teki minulle isänpäiväkortin vaikka minä en ole hänen isänsä
eikö se perkele ymmärrä, että biologinen isä on ainoa isä joka hänellä voi olla eikä naapurin mies jolla on suhde hänen äitinsä kanssa.
Kommentit (13)
Tämä on niin totta! Naiset aina yrittävät parittaa lapsiaan toisille miehille ja etsiä heistä elättäjää.
Mieheni poika on aina muistanut minua äitienpäiväkortilla ja olen siitä aina ilahtunut.
Se oli kuitenkin sen lapsen äidin idea, kun naiset haluaisivat usein miehistä mahdollisimman monta sen kakaransa elättäjäksi. Siis biologinen isä, vähintään 1 ellei useampi isäpuoli ja sitten myös sukulaismiehiä, kuten vaikka isoisät, sedät, enot, kummisedät, pikkuserkun kummin kaimat jne. Kai naiset haluaisivat näiltä kaikilta lypsää mahdollisimman paljon rahaa muka niiden kakaroiden elättämiseen, vaikka käyttävätkin kaikki rahat itseensä.
Se on todennäköisesti koulussa tehty. Lapsi on sosiaalisessa paineessa kortin tehnyt. Säälin lapsiparkaa.
Mitä sä siellä perheessä luuhaat, ellet ymmärrä, että tuo oli suuri luottamuksen osoitus ja tunnustus lapselta.
Se on mahollista, että sun naisystävä ehdotti kortin tekemistä. Tietty jos teki itte, ni onhan toi saatanan surullista, että joku naapurin äijä, koetaan isäksi.