Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierukan vaihto

Vierailija
21.07.2022 |

Milloin olette vaihtaneet kierukan? Gyne ei suostunut vaihtamaan kun 5 vuotta tuli täyteen, ja nyt sama kierukka jo 10 vuotta.. siis kuka ottaa vastuun jos kierukan ehkäisyteho lakkaa ja tulenkin raskaaksi? Olen varmaan ihan tossu kun en jo raivostunut edellisellä kerralla kun kierukka oli ollut sisälläni sen 8 vuotta. Gynen mukaan kaikki hyvin kunhan kuukautiset tulevat normaalisti. Gyne siis perusteli kierukan jättämisen sillä, että se normaali 5 vuotta on vain lääkefirman takuu ehkäisytehosta, mutta oikeasti se teho säilyy vuosia pidempään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdatin juuri, kun 5 v tuli täyteen. Gyne kyllä sanoi, että voi vielä käyttää viisi vuotta. Ajattelin, että tämä saa olla sen 10 vuotta. Olen 48v, kun kierukka on ollut sen 5 vuotta.

Vierailija
2/3 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tullut kuukautisia kierukan kanssa. Kummallinen kommentti gyneltä. Pikemminkin olisin huolestunut, jos kuukautiset olis alkaneet sen kierukan kanssa. Itselläni se ei ollut ehkäisyn, vaan kivuliaiden ja runsaiden kuukautisten takia, joten ehkäisytehoon en osaa sanoa mitään. Otatin pois viisikymppisenä, kun se nostaa tiettyjen syöpien riskejä ja niitä mulla on perimässä jo tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei tullut kuukautisia kierukan kanssa. Kummallinen kommentti gyneltä. Pikemminkin olisin huolestunut, jos kuukautiset olis alkaneet sen kierukan kanssa. Itselläni se ei ollut ehkäisyn, vaan kivuliaiden ja runsaiden kuukautisten takia, joten ehkäisytehoon en osaa sanoa mitään. Otatin pois viisikymppisenä, kun se nostaa tiettyjen syöpien riskejä ja niitä mulla on perimässä jo tarpeeksi.

Tuo syöpä itselläkin huolettaa kovasti kun itsellä myös riski sairastua perintötekijöiden vuoksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi