Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä tätä Suomen tylsyyttä

Vierailija
21.07.2022 |

Saan varmaan paljon negatiivisia kommentteja, mutta kirjoitanpa kuitenkin. Olin juuri useamman viikon lomalla Välimerellä, ja Suomeen paluu on tuntunut todella kurjalta. Tuntuu, että kaikki vain kökkivät kodeissaan/mökeillään kaiket illat. Mihinkään on turha lähteä iltaisin kävelemään, kun ketään ei ole missään. Lenkillä näkee lähinnä koirankusettajia. Ja joo, kavereitakaan ei liikaa ole.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minulla on sellainen käsitys, että Suomessa on paikkoja missä ollaan tosi sosiaalisia, puheliaita ja iloisia? Jossakin Itä-Suomessa? Itse olen introvertti ja nautin kun on ei ole liikaa ihmisiä, luonto on lähellä ja ilmasto sellainen että ei paistu.

Vierailija
42/48 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Suomessakin jos jotain kesätapahtumaa, kyllä niissä väkeä riittää. Osta liput pariin kaupunkifestivaaliin, käy torilla jäätelöllä, uimarannallakin riittää iloista porukkaa. Ja kyllä viimeksi kun kaupunkiin vaivauduin oli terassit täynnä ihmisiä.

Turha meitä muita syyttää, jos ne omat fiilistelykävelyt suuntautuu jonkun nukkuvan pikkukaupungin lähiön leikkipuistoon klo 22 sunnuntai-iltana.

Suomen kesätapahtuma = festarit joissa ihmiset sikailee kännissä, maksaa ylihintaisesta oluesta ja kuraruoasta hunajaiset summat. Vau.

No ainakaan ne sikailijat eivät katso sinua nenäänsä pitkin kuten ne fiinit välimeret. Siellähän ei ulkomaalaisia oikeasti pidetä minään.

Ja minä olen kyllä maksanut ainakin kerran itseni mielestä liikaa "ihanan tunnelmallisessa" tavernassa ostetusta ateriasta mikä koostui säilykesienistä tehdystä mauttomasta risotosta ja kimpaleesta kuivaa ranskista. Leipä tietty laskutetaan erikseen. Samoin kuin vesikannun sitruunalohkot. Kama vaan tuodaan pöytään eikä mitään mahdollisuutta kieltäytyä anneta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minulla on sellainen käsitys, että Suomessa on paikkoja missä ollaan tosi sosiaalisia, puheliaita ja iloisia? Jossakin Itä-Suomessa? Itse olen introvertti ja nautin kun on ei ole liikaa ihmisiä, luonto on lähellä ja ilmasto sellainen että ei paistu.

En tiedä, mutta olin juuri Mikkelissä kaveriperheen luona vkl-breikillä. Niiden kolmen päivän aikana heillä kävi itseni, lapseni, ja kaverini lisäksi poikkeamassa heidän kavereitaan, lastensa kavereita, naapuri ja vuokralainen, yhteensä yli kymmenen ihmistä, eikä edes mitään virallisia juhlia pidetty. Edellisenä viikonloppuna oli ollut talo ja terassit täynnä ihan juhlan merkeissä.

Eli kyllähän se toiminnan määrä aika paljon itsestä ja kaveripiiristä riippuu.

Vierailija
44/48 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkee verotus masentaa

Miksi sitten korkeatuloiset eivät komeile masennustilastojen kärjessä, jos kerta verotus on se, joka masentaa?

Vierailija
45/48 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Suomessakin jos jotain kesätapahtumaa, kyllä niissä väkeä riittää. Osta liput pariin kaupunkifestivaaliin, käy torilla jäätelöllä, uimarannallakin riittää iloista porukkaa. Ja kyllä viimeksi kun kaupunkiin vaivauduin oli terassit täynnä ihmisiä.

Turha meitä muita syyttää, jos ne omat fiilistelykävelyt suuntautuu jonkun nukkuvan pikkukaupungin lähiön leikkipuistoon klo 22 sunnuntai-iltana.

Suomen kesätapahtuma = festarit joissa ihmiset sikailee kännissä, maksaa ylihintaisesta oluesta ja kuraruoasta hunajaiset summat. Vau.

No ainakaan ne sikailijat eivät katso sinua nenäänsä pitkin kuten ne fiinit välimeret. Siellähän ei ulkomaalaisia oikeasti pidetä minään.

Ja minä olen kyllä maksanut ainakin kerran itseni mielestä liikaa "ihanan tunnelmallisessa" tavernassa ostetusta ateriasta mikä koostui säilykesienistä tehdystä mauttomasta risotosta ja kimpaleesta kuivaa ranskista. Leipä tietty laskutetaan erikseen. Samoin kuin vesikannun sitruunalohkot. Kama vaan tuodaan pöytään eikä mitään mahdollisuutta kieltäytyä anneta.

Hyvin voit kieltäytyä,

Ja aina kannatta valita paikallisten suosima ravintola, ei turistirysää.

Vierailija
46/48 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskassa ne vasta koti-ihmisiä ovat. Kaupat menevät Köpiksessäkin kuudelta kiinni ja missään ei ole ristin sielua. Hygge hygge.

Vierailija
47/48 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ULOS SUOMESTA JOS EI SUOMI KELPAA! ISÄMMAA JA KUNNIO VETERAANEILLE!

Vierailija
48/48 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanskassa ne vasta koti-ihmisiä ovat. Kaupat menevät Köpiksessäkin kuudelta kiinni ja missään ei ole ristin sielua. Hygge hygge.

Jeg vil straks flytte til Danmark.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi