Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pilasi meidän hyvin alkaneen avioeron :(

Vierailija
21.07.2022 |

Laitettiin ero vireille yhdessä viime syksynä. Aloite tuli multa, mutta mies pian ymmärsi, että näin on parasta kaikille.

Keväällä vain pari viikkoa ennen kuin ero astui voimaan, mies ilmoitti muuttavansa yhteen uuden kumppanin kanssa. Juhannuksena menivät kihloihin ja häät on joulukuussa.

Olen aivan poissa tolaltani. Eikö edes voinut odottaa, että ero astuu voimaan ennen kuin aloittaa uuden suhteen.

Miehen käytös pilasi tämän prosessin multa täysin.

Muita saman läpikäyneitä? Vertaistukea?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli tosi huono provo

Vierailija
2/44 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä miehen olisi pitänyt tehdä?

Onneksi teillä ei ole lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ilmoitti sulle, että muuttaa yhteen jonkun kanssa? Mitä se enää sinulle kuuluu millään lailla?

Vierailija
4/44 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, kuinka huono provo. Ja heti aamusta.

Vierailija
5/44 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se oikeastaan kyllä sulle kuulu. Mäkin aikoinaan halusin eron, ja mies oli lähes välittömästi uudessa suhteessa, jossa on nyt vieläkin 5 v myöhemmin. On paljon onnellisempi tän uuden kanssa kuin koskaan oli mun kanssa, ja olen onnellinen miehen puolesta.

Vierailija
6/44 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä meni uusiin naimisiin puoli vuotta meidän avioeron jälkeen. Me asuttiin ensin asumuserossa ennen kuin laitettiin avioero vireille, mutta eksä aloittin tämän uuden suhteen asumuseron aikana. Ei minua haitannut yhtään, kun itsekin olin sit mieltä ettei suhteesta enää mitään tule. 

Vierailija
7/44 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis ulkokäymälä niin siellä olis kesällä mukava kakkia ja kuunnella linnun laulua.

Vierailija
8/44 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako, kun ei voi enää miehen elämää säätää?

Vierailija
9/44 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea provo

Vierailija
10/44 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se suhde on loppu silloin, kun avioero laitetaan vireille ja silloin saa tehdä ihan just mitä haluaa. Ymmärrän kyllä, että monia voi harmittaa, että se toinen löytää uuden puolison tosi nopeasti. 

Vierailija
11/44 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan provo, mutta kyllä tuollaista tapahtuu. Haetaan avioeroa, mutta sitten ollaan katkeria, kun ex-puoliso onkin uudessa suhteessa tosi nopeasti ja on unohtanut koko eron alta aikayksikön. Ei jäänyt itkemään perään. 

Vierailija
12/44 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähinnä säälittää tuollainen miesvauva, joka ei uskalla olla hetkeäkään yksin.

Vierailija
13/44 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua lähinnä säälittää tuollainen miesvauva, joka ei uskalla olla hetkeäkään yksin.

Ei kannata sääliä. Joskus voi kolahtaa tosi nopeasti eikä silloin kannata odotella. 

Vierailija
14/44 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet voivat kostaa noin, että siirtyy pikana johonkin tai laastari. Tai sitten eivät voi olla ilman naista lainkaan, aina on joku. Mutta jos jätetty, ei kai tarvitse odotella tai ajatella tunteita, koska ei jättäjä hänen kannaltaan ajattele hänen tunteita. Silti voi miettiä miten pääsi niin nopeasti yli, oliko kiinnostusta missä määrin. Joillakin voi olla prosessi kesken.

Vierailija
15/44 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on tyypillistä käytöstä, että heti eron jälkkeen etsitään uusi nainen. Pitäähän sitä heti saada kotiin ilmainen siivooja ja ruuanlaittaja.

16/44 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
17/44 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
18/44 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä pitää olla aina joku itsetunnon kohottaja nainen ja entisen jälkeen otetaan vaikka väkisin laastarisuhde.

Olen aina kadehtinut miesten kykyä hypätä uuteen suhteeseen vaikka tunteet ovat vielä edellisessä kiinni.

Minunkin exä ( ja rakastamani mies) muoruusvuosilta meni jopa naimisiin ns kakkos vaihtoehdon kanssa vaikka rakasti ja kaipasi vieläkin minua ja olisi halunnut minun kanssa alttarille kävellä, perustaa perheen ja tehdä lapset.

Minusta tämä oli jopa väärin sitä muijaa kohtaan. Ei ehkä raukka tiennyt olevansa vast kakkosvaihtoehto..... no ei olis pitäny varata kirkkoa ja lähettää kutsuja kun mies ei ollut edes kosinut.....

Vierailija
19/44 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähä sitä saa mitä tilaa. Jopa porvoossa.

Vierailija
20/44 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä pitää olla aina joku itsetunnon kohottaja nainen ja entisen jälkeen otetaan vaikka väkisin laastarisuhde.

Olen aina kadehtinut miesten kykyä hypätä uuteen suhteeseen vaikka tunteet ovat vielä edellisessä kiinni.

Minunkin exä ( ja rakastamani mies) muoruusvuosilta meni jopa naimisiin ns kakkos vaihtoehdon kanssa vaikka rakasti ja kaipasi vieläkin minua ja olisi halunnut minun kanssa alttarille kävellä, perustaa perheen ja tehdä lapset.

Minusta tämä oli jopa väärin sitä muijaa kohtaan. Ei ehkä raukka tiennyt olevansa vast kakkosvaihtoehto..... no ei olis pitäny varata kirkkoa ja lähettää kutsuja kun mies ei ollut edes kosinut.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi