Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiranomistajat tahtoo huomiota

Vierailija
21.07.2022 |

En pidä koirista. Jos kehtaisin vaatisin taloyhtiöltä kantaa siihen kun muuan pariskunta vie irrallaan jotain jättikoiria parkkipaikan poikki metsään.

Ja sit, olen kävelyllä, joku mamma tulee pikku puudelinsa kanssa vastaan. Hauva haukkuu ja pyrkii polvea haistelemaan. Sitten pitää sirkuttaa ja kehua miten söpö hauva, ai, ai sentään! Joku vielä katsoo anovasti silmiin vastaantullessaan, huomaa, huomaa, please tää mun koirani. Ihastele, taputtele.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiskä teki mulle oman instatilin, koska olen NIIIIIIN söpö ja nöpö ja maailman suloisin.

Jollet katso palvovasti ruskeita nappisilmiäni, kusen kintuillesi. :) 

-koira

Vierailija
2/14 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on tyhmä. ei mulla muuta eikä ees sitä koiraa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten nuo kertomasi esimerkit haittaavat elämääsi? Ohitat vaan heidät ja jatkat vaan matkaasi mihin olit menossa. 

Vierailija
4/14 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse sirkuttaa vastaantuleville koirille yhtään mitään. Senkun kävelet ohi.

Vierailija
5/14 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten koiran omistajat haluaa huomiota? Ei tullu kyllä alotuksesta ilmi

Vierailija
6/14 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piskejä on nykyään niin paljon ettei mitään järkeä. Ei niitä normioloissa tarvitse noteerata mitenkään.

Vierailija
7/14 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvitse sirkuttaa vastaantuleville koirille yhtään mitään. Senkun kävelet ohi.

Mistä tämmösen käsityksen on ees saanu että pitäis..

Vierailija
8/14 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lelukoiran näköinen koira, jota kaikki haluaisivat silittää, mutta en anna silittää, koska koirani ei pidä erityisesti vieraista ihmisistä. 

Vierailija
9/14 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Pärjäämme koirien kanssa ihan ilman huomiota joltain random tyypeiltä.

Ongelma on toisin päin, ihmiset tahtovat huomiota ja hankaloittavat kulkemista.

Yritän koirien kanssa kulkea rauhassa ja oi kun ihania saako silittää, lässyttää ja kysellä typeriä kysymyksiä? Ai miksi ei?

Vierailija
10/14 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta irtonaisrsta koirasta voi sanoa ihan pariskunnalle tai isännöitsijälle, ainakin meillä koirat pitää olla kytkettynä.

Ja no jotkut päästää sen koiransa muiden luo, itse en päästä koska kaikkia ei pidä koirista tai pelkää niitä. Enkä tosiaan odota että ihmiset kehuisi tai ihastelisi mun koiraa, yleensä ohitan muut niitä sen kummempia huomioimatta.

Vierailija
11/14 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tahtoo huomiota.

Sirkuta mun aloitukselle, rapsuta vähän mun kommenttia jooko? Ei niitä tyhmiä koiria! Äääää!

Vierailija
12/14 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun et kehtaa, niin valitat siitä av:lla. Ei kukaan velvoita sinua pysähtymään edes niiden puudelien kohdalla. Voit hyvin sanoa, että voiko koiran omistaja viedä koiransa pois, koska olet allerginen, et tykkää tms. Älä tee asiasta maailmanluokan ongelmaa. En itsekään tykkää pikkukoirista, koska ne ovat mielestäni arvaamattomia ja sanon tämän omistajille, jos tulevat hihna pitkällä vastaan. Huomautan myös omistajalle jos koira ei ole kiinni, että on paljon hienomman näköistä kun on kauniisti hihnassa kulkeva koira ja koiran kakan jättäjille tarjoan kakkapussia. Positiivisen kautta on aina parempi.

Meillä on tällä hetkellä pentukoira ja kyllä minä hymyilen koiran kanssa kävellessä monestakin syystä. Haluan olla helposti lähestyttävä, jotta ihmiset pysähtyvät moikkaamaan koiraani. En halua että koirasta tulee aggressiivinen ihmisiä kohtaan ja toisekseen koira aistii tunnetilani ja jos kuljen myrtsinä ajatuksissani, niin koiraa voi alkaa pelottaa. En silti vaadi, että meidät tulee huomioida. Yhtä tärkeää koiralle on oppia, ettei kaikki moikkaa.

Vierailija
13/14 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä erityisesti kissoista tai joistain ihmisistä.

Mutta mitä sitten?

En vaan ole tekemisisså niiden kanssa.

Ja vaikka tykkään koirista, en välttämättä kaikista niistäkään.

Vierailija
14/14 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä ap, ihminen tai muu elävä olento joka ei YHTÄÄN kaipaisi huomiota.

Niinpä🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan