Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ARGH! Että menee hermot tohon mun ukkoon

Vierailija
21.10.2006 |

se V*tun kusipää on stadissa ryyppäämässä ja ihan jurris... oli kaverin synttärit ja niitähän ei voi missata! Mulla nyt rv 39+2 ja kivaa olla ite tääl himas 3.v esikoisen kaa ja toivoo et ei vaan synnytys lähtis nyt käyntiin... jotain omituista tunnetta mahassa on ollu tänään alkuillasta lähtien, mut tuskin supistuksia.... nii ja mikä parasta ni tän urpon pitäis huomenna mennä vielä klo 12.00 töihin... ottaa niin päähän toi itserakas p*ska! Pakko tulla tänne purkamaan tätä v*tutusta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele asia näin, että kyllä se huomenna aamulla rangaistuksensa saa.. Sitten voit hyvillä mielin naureskella sille kun yrittää krapuloissaan lähteä töihin. Tietysti tosi törkeetä lähteä vetämään lärvit, kun itse oot noin viimesilläs, mutta ukot ei sitä tajua, tyhmiä kun näissä asioissa ovat.. Mene nukkumaan ja nauti vielä yhtenäisistä yöunista, kohta se vauvan kanssa valvominen taas alkaa.. Aamulla kaikki näyttää valoisammalta.

Vierailija
2/4 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenäiset yöunet.. Hmm.. Ison masun ym. vaivojen kanssa taitaa olla mahdottomuus : )

Mutta Ap. lle tsemppiä, taidan tietää mistä puhut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnex oon niin tottunut jo tähän et se on jossain hemmetin kissanristiäisissä joista ei muka koskaan voi kieltäytyä.. sanoinkin sille jo aiemmin että jos se on jossain dokaamassa ja synnytys lähtee käyntiin niin en kyllä sitä ota mukaan... eli siinähän sitten missaa oman lapsensa syntymän.. voi kuulostaa ilkeältä, mutta en todella kaipaa synnytystuskissani mitään jurripäistä idioottia viereen nuokkumaan :) Mulla on vaan aina ollu sellanen outo juttu et en pysty nukkuu ennenkö se on " turvallisesti" kotona... No mut tuskinpa tää nyt kuiteskaan tänä yönä syntyy ku laskettuun aikaankin on vielä 5 päivää :) menee kuiteskin yli :) ap

Vierailija
4/4 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa ukkonsa tempauksiin kyr**ntynyt. Oikeasti ne vaan on niin helvetin itsekkäitä!! Mutta onneksi olet edelleen " yhtenä kappaleena" ja on jo aamu taas ja tuo typerä yö on jo taaksejäänyttä elämää...Mutta, lähde nyt kaupungille ennenkuin se possu herää, ei oo mukavaa lähteä yksin kotoa töihin väsyneenä ja huonovointisena. Äläkä jätä mitään viestiä, missä olet; meillä tehokas keino =)!!! Kohta on ukkeli paniikissa, että mitä,mitä, missä olet!?!?! Hyvää viikonloppua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi